Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Ontwikkeling] -> [Concreet idee nieuwe frontpage]
Concreet idee nieuwe frontpage
Ook ik heb eens nagedacht over een nieuwe frontpage en kwam op het volgende idee: we maken een nieuwe groepspic van RSR (zoals Ewout er al enkele malen een heeft gemaakt), met gerust iedereen er twee keer op zodat hij goed gevuld is, en nemen die als Frontpage. Eventueel kunnen er dan nog screens rond van events, waarop duidelijk zichtbaar is dat we RSR zijn (met z`n allen "koekjes" of "RSR" roepen Plaatje), die naar de zijkanten toe faden, maar dat hangt er vanaf hoeveel mensen op de groepspic komen te staan... Wat denken jullie daarvan en wie is bereid die groepspic in elkaar te steken?


Edit: natuurlijk is het niet zeker dat dit de nieuwe Frontpage wordt, maar iets is beter dan niets me dunkt Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 25-3-2009 16:41
Antwoorden:
Habbostery

Inactief

quote:
Stanley zei: Maar ik wil niet als ik naar RSR tegen een bende noobs aankijken ;(


Als je vooraan wilt, kun je dat ook gewoon zeggen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 20:37
f

Gewist lid

Wéér een competitie? Kunnen we dat wel zonder ruzie?

Maaruh, HD is wel een must. Ookal kan je geen runescape spelen, een momentopname zou toch wel te maken moeten zijn?
26-3-2009 20:38
Kingjr56

Gewist lid

moet je die pic dan doen met of zonder armour aan ?
En is het handiger als het plaatje transparant is of als die nog niet transparant is?
26-3-2009 20:52
Catznc00kies

Inactief

Uit de vorige groepspic weet ik dat je wel armor mag aanhebben, en je char moet tegen een achtergrond aanstaan die redelijk effen is, zodat die achtergrond gemakkelijk weg te halen is met photoshop.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 21:01
Emavg

Inactief

quote:
Stanley zei: Maar ik wil niet als ik naar RSR tegen een bende noobs aankijken ;(


HEY IK BEN GEEN NOOB!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 21:19
Stanley

Rune Member (6.9)

quote:
Habbostery zei:

Als je vooraan wilt, kun je dat ook gewoon zeggen Plaatje

Mag ik jouw account lenen?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 21:49
Habbostery

Inactief

Tuurlijk, de besten gaan voorop Plaatje daarom wou jij daar ook, maar jij komt gewoon achteraan gepropt Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 22:37
Harm196

Gewist lid

ik wil wel meedoen.
waar kan ik een afbeelding van mijn acc heen sturen?
31-5-2009 21:26
Glowball02

Rune Member (6.9)

Bump much? :$

Anyway, we hebben een nieuwe frontpage, dus dit idee wordt niks...

Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
31-5-2009 22:01
Antwoord 31-39 van 39 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit onderwerp is gesloten, en hier mag dus niet meer op geantwoord worden!