Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Ontwikkeling] -> [Concreet idee nieuwe frontpage]
Concreet idee nieuwe frontpage
Ook ik heb eens nagedacht over een nieuwe frontpage en kwam op het volgende idee: we maken een nieuwe groepspic van RSR (zoals Ewout er al enkele malen een heeft gemaakt), met gerust iedereen er twee keer op zodat hij goed gevuld is, en nemen die als Frontpage. Eventueel kunnen er dan nog screens rond van events, waarop duidelijk zichtbaar is dat we RSR zijn (met z`n allen "koekjes" of "RSR" roepen Plaatje), die naar de zijkanten toe faden, maar dat hangt er vanaf hoeveel mensen op de groepspic komen te staan... Wat denken jullie daarvan en wie is bereid die groepspic in elkaar te steken?


Edit: natuurlijk is het niet zeker dat dit de nieuwe Frontpage wordt, maar iets is beter dan niets me dunkt Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 25-3-2009 16:41
Antwoorden:
Habbostery

Inactief

Puh, ik stel het voor en het idee wordt afgezeken omdat het nu `oldskool` is. Stijn stelt het nu voor en het is opeens een top-idee (Rond de 3 maanden later)... Hoeveel koekjes heb je iedereen belooft Plaatje

ontopic: Zoals gezegd, ik was er 3 maanden geleden al voor. So let`s do it Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 14:42
Jeeweejong

Inactief

Ja maar habbo wij lopen de leaders achterna...

hiervoor was ik ook al voor het idee alleen wouden molbs het niet en is het daarom niet doorgegaan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG]
26-3-2009 16:09
Just Ne Pker

Leader (9)

Ik vrees dat ik me echt niet kan herinneren dat het al is voorgesteld :$. Anyway, ik heb er geen problemen mee om de credits naar jou te verschuiven als jij het al eerder had voorgesteld, maar het klopt inderdaad wel dat zo`n zwart randje ervoor zorgt dat de mensen iets beter lezen Plaatje. Anyway, let`s do it lijk me! Het lijkt me het beste dat Ewout terug die groepspic in elkaar steekt, aangezien hij daar al wat ervaring mee heeft, en de anderen helpen om images transparant te maken etc. Nu nog even langs Jaron voor de technische details Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
26-3-2009 17:04
Habbostery

Inactief

Stijn, dan krijg je een credit-lijst van meterslang, want het is zelfs behoorlijk vaak voorgesteld voor zover ik me kan herinneren Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 17:06
Opm3

Inactief

quote:
Just Ne Pker zei: Ik vrees dat ik me echt niet kan herinneren dat het al is voorgesteld :$. Anyway, ik heb er geen problemen mee om de credits naar jou te verschuiven als jij het al eerder had voorgesteld, maar het klopt inderdaad wel dat zo`n zwart randje ervoor zorgt dat de mensen iets beter lezen Plaatje. Anyway, let`s do it lijk me! Het lijkt me het beste dat Ewout terug die groepspic in elkaar steekt, aangezien hij daar al wat ervaring mee heeft, en de anderen helpen om images transparant te maken etc. Nu nog even langs Jaron voor de technische details Plaatje.


Er zijn wel verschillende mensen die aan de groepspic willen werken hoor, ok ewout heeft een beetje voorsprong omdat hij er al gemaakt heeft, maar de rest mag toch een kans krijgen?

mijn idee:
-stel algemene voorwaarden voor de pic (ivm anti alasing of die ****)
- de mensen die op frontpage willen staan, maken screen adhv de voorwaarden
-die screen wordt op een topic gepost
-de mensen die een groepspic willen maken gebruiken die screens en maken een groepspic
- we krijgen dan verschillende groepspics waaruit we kunnen kiezen of na een bepaalde tijd komt een andere pic als frontpage
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 17:14
Ewout

Inactief

Dus gewoon hetgeen ik met de vorige groepspic deed, zelfde regels etc maar dan in competitievorm? ^^
Lijkt me leuk Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 18:10
Opm3

Inactief

competitie om de schoonheid nog te bevorderen he Plaatje iedereen zal nog meer zijn best doen om origineel te zijn omdat die persoon wil "winnen" et moet natuurlijk ook wel nog leuk blijven hePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 18:17
Catznc00kies

Inactief

JAAAA! competitie!! Ik doe wel mee.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 18:35
Stanley

Rune Member (6.9)

Als je de huidige frontpage kan instellen, dan vind ik het best.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 18:45
Catznc00kies

Inactief

Maar aangezien er bijna rellen kwamen van de vorige pixelcompetitie op rsr, de vaantjes dus, is het dan niet beter dat de leiding gewoon het winnende ontwerp kiest?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 18:46
Opm3

Inactief

of zoals stanley zegt dat je het kan instellen, das mss ook nog een optie, alhoewel, zou dat niet veel werk zijn voor jaron?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 18:49
Thojohn22

Inactief

dat zal niet gaan omdat het een layout is van de homesite en ik denk niet dat je daar kan kiezen, want die is voor iedereen hetzelfde omdat je nog niet ingelogd bent.


De regels zullen inderdaad voor iedereen hetzelde moeten zijn, geen afwijkingen anders krijg je verschillen in de pixels en grootte.

Voor een topic: topic met alleen de foto van je char erop of meerdere foto`s, ik zou dan op de leaders rekenen om het topic van andere posts clear te houden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 18:57
Stanley

Rune Member (6.9)

Maar ik wil niet als ik naar RSR tegen een bende noobs aankijken ;(
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 19:13
Deemril

Inactief

Meh,
weer in HD en zow? Hopelijk niet, men pc is een beetje bagger en kan HD niet aan Plaatje.
Low detail ftw!

edit: Dat wil niet zeggen dat ik het een slecht idee vind! Ik vind het net een héél goed idee Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
26-3-2009 19:19
Catznc00kies

Inactief

Deemril: Of je laat iemand anders met een pc die HD aankan, jouw char precies namaken en de emotie doen die jij wilt, jouw naam eronder en klaar.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 19:21
Antwoord 16-30 van 39 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 9

Reageren:

Dit onderwerp is gesloten, en hier mag dus niet meer op geantwoord worden!