Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Multimedia] -> [Signature request? Kijk hier!]
Signature request? Kijk hier!
Wil jij een signature? Je weet wel, zo`n coole afbeelding onder je post? Dan zit je hier op het goede topic!

Wat moet je doen?
Denk eerst even na over wat je wilt: wil je een signature die uniek is en volledig zelf gemaakt, of gewoon een afbeelding met wat aanpassingen met je naam er op?

Nadat je je keuze hebt gemaakt, vul dan even dit formuliertje in:

Naam: (De naam die je op de sig wilt)
Kleur(en): (Eventuele kleuren v/d achtergrond)
Afmetingen: (Hoe groot moet `t zijn, voor rsr is 150x300 aangeraden)
Render: (het plaatje dat de aandacht trekt, dit kan een mannetje zijn, of een auto ofzo. Ik stel voor de je hem hier vandaan haalt.)
Stijl: (Als je iets van sigs af weet, zet hier dan bij in welke stijl je het wilt)
Prijs: (Wat je eventueel wilt betalen in gp`s*, al werken de meeste sigmakers gratis)

Als het ingevuld is, moet je het gewoon maar even hier posten, veel plezier Plaatje

Wil je de sig maken als reactie op zo`n formuliertje? Post dan zo snel mogelijk op dit topic, zo dat er geen twee mensen tegelijk aan werken! Je wilt toch niet dat iemand anders je voor is en dat je dan die sig voor niets hebt gemaakt?

*Ja, voor gp`s, maar ik ben niet verantwoordelijk als je gebanned wordt door Jagex.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door EwoutInactief op 23-5-2009 18:22
Antwoorden:
Habbostery

Inactief

Doe je trouwens ook ava's op request? Plaatje Ik zoek namelijk een nieuwe voor mijn youtube, en tevens ook voor mijn rsr Plaatje Maar voornamelijk youtube, vindt deze wel leuk, maar yugi zuigt.

Naam: Waterbuffel NL

Kleur(en): Beetje duister of zo, wat wel past bij de render Plaatje

Afmetingen: Ava size... voornamelijk voor youtube bedoeld (die kan groter volgens mij dan RSR)

Render: Kies maar wat het mooist uit komt Plaatje Nummer 3 alleen zonder vliegtuig en als je hem nog duidelijk kunt zien, maar ik denk dat dat niet gaat lukken :/ Kijk maar welke het mooiste resultaat geeft Plaatje
1: [http://www.planetrenders.net/renders/displayimage.php?pos=-9367]
2: [http://fc00.deviantart.com/fs28/f/2008/096/4/6/Brawl___Meta_Knight_by_Wes2299.jpg]
3: [http://fc01.deviantart.com/fs20/f/2007/307/8/c/Sir_Meta_Knight_by_Teevo.png]

Stijl: Gewoon zo mooi mogelijk Plaatje

Prijs: Noem je prijs Plaatje

Ps: Sir Meta Knight ownt... Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-6-2009 14:51
Ewout

Inactief

quote:
Classicking2 zei: Naam: Classicking2Kleur: verras meAfm: 150X300Render: verras meStijl: smudge, miss leuke 3d render beetje met opacity werken e.d.Prijs: 42k van het tricken Plaatje

Ik hààt renders zoeken Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-6-2009 16:45
Harm196

Gewist lid

Naam: Harm196
Kleur(en): Zwart met rode barsten als het kan.
Afmetingen: 150x300
Render: Wat runescape draken
Prijs: 29.961, het max wat ik kan traden
12-6-2009 17:47
Deemril

Inactief

Naam: Deemril
Kleur(en): Maak er iets mooi van met de kleuren
Afmetingen:150*300, maar iets van deze groote moet er nog onder kunnen:
Plaatje [http://www.draynor.net/skill/gold/cooking/99/Deemril.png] Plaatje

Render: Iemand met met untrimmed cookig cape, hij moet een neger zijn met wit haar! Wel een rs poppetje.
Er moet ook bij staan: Goal: 99Cooking
Stijl: Maak er iets mooi van.
Prijs: 10k, als ik member ben wil ik je 20k betalen (max trade)

Thx!

Edit: Stuur me aub een p-mess als hij klaar is Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
13-6-2009 12:01
Baswai

Rune Member (6.9)

Naam: Baswai
Kleur(en): Blauw
Afmetingen: 125*300 (met naam), 80*80 (zonder naam), 100*100 (zonder naam)
Render: [http://home.deds.nl/~patatjes/taakhotpotatoes/Aarde_Earth_planeet_.jpg] , enkel als je hier wat moois mee kan misschien iets meer zwartere achtergrond dan om het plaatje er beter uit te laten komen. Maar anders gewoon net zoiets als ik nu heb zonder plaatje.
Stijl: Zelfde als nu, iets vloeiendere overgang
Prijs: Als ik hem mooi vind wil ik wel even op mijn runescape account kijken of ik nog wat heb.

Als je zoiets voor me wil maken en nog vragen hebt stuur me dan even een pm hier of op IRC.
Bij voorbaat dank iig.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2009 16:33
Mats

Gewist lid

Daar ben ik nog maar een keertje:

Ik geef je volledige artistieke vrijheid, doe maar wat je wil:
Enigste dat ik er op wil=
Mats
#1& #2 Rouge hunter
#1 Bounty hunter
(Dit als inhoud, je mag dat altijd veranderen, het moet er absoluut niet zo opstaan.)
Iets ludieks erbij mag altijd, liefst niet te rs-related.
Oh: en prijs: maakt niet uit
18-6-2009 09:59
Liizziiee

Inactief

Naam: (De naam die je op de sig wilt) liizziiee
Kleur(en): (Eventuele kleuren v/d achtergrond) allemaal stukjes van farmplots en trees ect Plaatje
Afmetingen: (Hoe groot moet `t zijn, voor rsr is 150x300 aangeraden) 150x300
Render: (het plaatje dat de aandacht trekt, dit kan een mannetje zijn, of een auto ofzo. Ik stel voor de je hem hier vandaan haalt.) ik in full lunar je weet wel die groene niet de combat lunar armor
Stijl: (Als je iets van sigs af weet, zet hier dan bij in welke stijl je het wilt) veras me
Prijs: (Wat je eventueel wilt betalen in gp`s*, al werken de meeste sigmakers gratis) 45K
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
He hallo, al van mijn blog gehoord?
Je vind hem op de Forum. Zeker een kijkje nemen!
---
Zoals velen weten, Farm ik heel graag, doch beperk ik me tot Herb farming.
Ben je in het bezit van seeds, en je bent te lui ze te farmen of je mankeert het level, Contacteer me.
Ik farm ze in jouw plaats, en geef 5 Herbs van gelijke soort per seed.
5-7-2009 17:37
Harm196

Gewist lid

Naam: Harm196
Kleur(en): Zwart met lava-achtige barsten.
Afmetingen: 150x300
Render: Wat draken.
Prijs: 30.173, het max wat ik kan traden.

aangezien vorige keer geen response, onieuw proberen maar.
21-8-2009 19:38
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

Naam: (De naam die je op de sig wilt)PieterJan29
Kleur(en): (Eventuele kleuren v/d achtergrond)zwart donkerblauw

Afmetingen: (Hoe groot moet `t zijn, voor rsr is 150x300 aangeraden)als het kan 150x500 anders 150x300

Render: (het plaatje dat de aandacht trekt, dit kan een mannetje zijn, of een auto ofzo. Ik stel voor de je hem hier vandaan haalt.)
gewoon een wolf geheel aan de linkerkant die jou aankijkt en als achtergrond een bos met een rijzende maan

Stijl: (Als je iets van sigs af weet, zet hier dan bij in welke stijl je het wilt)
maak maar wat het best is voor jou

Prijs: (Wat je eventueel wilt betalen in gp`s*, al werken de meeste sigmakers gratis) ben toch gestopt dus ik zeg 200k ofzo (moet wel mooi zijn)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
21-9-2009 21:52
Ryu Nick

Gewist lid

geen idee of dit topic nog een beetje leeftPlaatje

maar ik ga er wel vanuit aangezien het een sticky isPlaatje

Naam: (De naam die je op de sig wilt) Nick.
Kleur(en): (Eventuele kleuren v/d achtergrond) wit of zwart zal wel goed zijn. anyway up to you.
Afmetingen: (Hoe groot moet `t zijn, voor rsr is 150x300 aangeraden) 150X300.
Render: (het plaatje dat de aandacht trekt, dit kan een mannetje zijn, of een auto ofzo. Ik stel voor de je hem hier vandaan haalt.)uhm een mooie foto van keeley hazel maakt niet uit welkePlaatje
Stijl: (Als je iets van sigs af weet, zet hier dan bij in welke stijl je het wilt) gewoon strak, niks bijzonders.
Prijs: (Wat je eventueel wilt betalen in gp`s*, al werken de meeste sigmakers gratis) zeg het maar ik ben gestopt met rsPlaatje jouw prijs is de mijne.

alvast bedankt.

ciao ciao
2-2-2010 10:17
Klein Petje

Inactief

Naam: Klein Petje
Kleur: groen,geel,rood
afmeting: 150x300
render:[http://staticd.mostphotos.com/b/500x450.watermarks/1000000/1067239.jpg] (of moest je zelf iets beter vinden zoals deze ook goed Plaatje )
prijs: 40k (ben pas trug begonnen dus ben ng vollop bezig met moneymaking ^^)

grtz klein petje
 
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2011 12:17
Ararius

Inactief

Naam: Ararius
Kleur: Blauw
Afm: 150X300
Render: iets van Runescape Full bandos e.d
Stijl: verras me
Prijs: 150k
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-7-2011 11:50
Antwoord 16-27 van 27 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Gasten mogen niet posten!