Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Columns] -> [Stervende hoeren mug]
Stervende hoeren mug
Je zit weer eens achter je computer. De volgende dag moet je weer vroeg op, omdat de school weer haar deuren heeft openstaan. Uit pure ellende sluit de computer af. Je trekt je sesamstraat pyjama aan en stapt in bed. Je moeder heeft vandaag nog een nieuwe bedlaken erop gedaan, zodat je Bartho praktijken ook niet meer te zien zijn. Krampachtig ga je op je buik liggen, want je hebt net voor het slapen gaan nog een berg pinda’s en chips naar binnen gewerkt.
Opeens hoor je een vaag gezoem op je af komen. Nog niet wetend dat dit je ergste nachtmerrie zal zijn draai je maar eens om en geef je kussen een romantische tongzoen. Nog kijkend naar je kwijl op het gloed nieuwe kussen hoor je het gezoem weer op je af komen.

Na 10 seconde weet je het. Het is een mug! Zo’n beest die je alleen ziet wanneer je probeert te gaan slapen. Nooit zal hij je met rust laten totdat hij je 10x heeft lek geprikt. Je weet nu al dat het een afschuwelijk nacht zal worden en vliegt uit je bed. Opzoek naar die ene mug dwaal je kamer af. Nog niks te zien totdat het gezoem van achter je wil backstabben. Je haalt een move uit die de beste karate kid niet eens voor elkaar krijgt en staat oog in oog met de mug. Wat zal hij gaan doen of beter gezegd, wat ga jij nu doen? Wanneer je 1 keer met je ogen knippert is hij alweer weg en ben je verslagen. Je kan geen kant op, want hij zal je altijd achterna gaan zitten. Bedroeft duik je maar je bed in en hoopt op het beste. Na een uurtje voel je de eerste bulten al komen en is het gezoem nog steeds niet weg. Je begint maar uit pure ellende om je heen te slaan in de hoop iets te raken. Dat je nachtlampje en barbie zijn gesneuveld doet je niks. Je blijft maar door rammen en hoort de mug zelfs al een beetje kreunen. Geen idee hoe dat kan ga je maar echt slapen. Je bent het spuugzat, want het is immers al half 3.

Wanneer je morgens wakker wordt en je gordijnen opentrekt zie je dat er een ongelofelijke slachtpartij heeft plaatsgevonden op je kamer. Nog geen idee wat er precies is gebeurd wrijf je de slaap uit je ogen en probeert uit bed te stappen. Je krijgt een tong kis op je grote teen en springt verschrikt op. Niets vermoedend kijk je naar beneden en ziet je broertje van 11 liggen. Hij is een blauw oog rijker en zijn witte panda shirt is omgetoverd in een rode panda. Wanneer je vraagt hoe dat is gekomen zegt hij: Ik deed een vliegtuig na en voordat ik het wist was mijn droom voorbij!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 7-7-2007 23:07
Antwoorden:
Paulus55

Rune Member (6.9)

De laatste alinea is echt hilarisch! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-7-2007 09:12
Pttim

Moderator (7)

Hij is fijnPlaatje
En erg actueel, want die mug zit nu al bijna een week in me kamer: heb haar nog steeds niet te pakken...
(En zij mij wel...)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
8-7-2007 10:33
Flippo28

Gewist lid

heel heel mooi, die laatste allinea is erg leuk.
8-7-2007 10:49
Glowball02

Rune Member (6.9)

Een korte, maar daarom niet slechter. Integendeel, een van je beste die je al hebt gehad, mede door je stiekeme verwijzingen daar RSR Plaatje

P.S. Formeel taalgebruik ftw?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
26-8-2007 00:27
Corpos

Gewist lid

Ik vind hem ook wel grappig Plaatje k lag in een deuk bij da Bartho gebeuren XD
13-10-2007 12:37
Dieterke1990

Gewist lid

lol geweldig ik kon zag de situatie zo voor me maar die laaste alinea lol echt geweldig
13-10-2007 12:46
Just Ne Pker

Leader (9)

Mooi geschreven Drass Plaatje! Fijn om nog eens iets van je te horen. Hopelijk volgen er snel nog columns!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
13-10-2007 13:12
Jarre9

Inactief

lol die is goed vooral de laatste alinea Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-10-2007 13:31
Y You Run

Gewist lid

Hij is echt grappig man! Vooral die laatse alinea, de rest vond ik niet eens super leukPlaatje
13-10-2007 14:13
Rcjorzel

Gewist lid

Mooi gedaan. Zoals het eruit hoort te zien. Opbouwende spanning en verassende clue op het einde.Plaatje
Ben trots op je ga zo door en ik ga elke naar dit boardPlaatje
13-10-2007 15:52
Gitaar Boy 1

Gewist lid

geweldig dat je dat kan versinnen hea
3-5-2008 11:45
Maxime

Inactief

lol =D nice drass
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-5-2008 13:06
Eltips

Gewist lid

Hahahaha! zalig!

Juist toen ik dit aan et lezen was kwam er een mug voorbij XD
17-6-2008 18:04
D A R K Elf1

Gewist lid

Nice one, vond ik echt cool Plaatje
bijna dezelfde ervaring gehad Plaatje
28-8-2008 23:17
Zubat-freak

Inactief

whahaha cool verhaal XD
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
29-8-2008 13:25
Antwoord 1-15 van 23 totaal.
>> Volgende 8

Reageren:

Gasten mogen niet posten!