Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Columns] -> [Stervende hoeren mug]
Stervende hoeren mug
Je zit weer eens achter je computer. De volgende dag moet je weer vroeg op, omdat de school weer haar deuren heeft openstaan. Uit pure ellende sluit de computer af. Je trekt je sesamstraat pyjama aan en stapt in bed. Je moeder heeft vandaag nog een nieuwe bedlaken erop gedaan, zodat je Bartho praktijken ook niet meer te zien zijn. Krampachtig ga je op je buik liggen, want je hebt net voor het slapen gaan nog een berg pinda’s en chips naar binnen gewerkt.
Opeens hoor je een vaag gezoem op je af komen. Nog niet wetend dat dit je ergste nachtmerrie zal zijn draai je maar eens om en geef je kussen een romantische tongzoen. Nog kijkend naar je kwijl op het gloed nieuwe kussen hoor je het gezoem weer op je af komen.

Na 10 seconde weet je het. Het is een mug! Zo’n beest die je alleen ziet wanneer je probeert te gaan slapen. Nooit zal hij je met rust laten totdat hij je 10x heeft lek geprikt. Je weet nu al dat het een afschuwelijk nacht zal worden en vliegt uit je bed. Opzoek naar die ene mug dwaal je kamer af. Nog niks te zien totdat het gezoem van achter je wil backstabben. Je haalt een move uit die de beste karate kid niet eens voor elkaar krijgt en staat oog in oog met de mug. Wat zal hij gaan doen of beter gezegd, wat ga jij nu doen? Wanneer je 1 keer met je ogen knippert is hij alweer weg en ben je verslagen. Je kan geen kant op, want hij zal je altijd achterna gaan zitten. Bedroeft duik je maar je bed in en hoopt op het beste. Na een uurtje voel je de eerste bulten al komen en is het gezoem nog steeds niet weg. Je begint maar uit pure ellende om je heen te slaan in de hoop iets te raken. Dat je nachtlampje en barbie zijn gesneuveld doet je niks. Je blijft maar door rammen en hoort de mug zelfs al een beetje kreunen. Geen idee hoe dat kan ga je maar echt slapen. Je bent het spuugzat, want het is immers al half 3.

Wanneer je morgens wakker wordt en je gordijnen opentrekt zie je dat er een ongelofelijke slachtpartij heeft plaatsgevonden op je kamer. Nog geen idee wat er precies is gebeurd wrijf je de slaap uit je ogen en probeert uit bed te stappen. Je krijgt een tong kis op je grote teen en springt verschrikt op. Niets vermoedend kijk je naar beneden en ziet je broertje van 11 liggen. Hij is een blauw oog rijker en zijn witte panda shirt is omgetoverd in een rode panda. Wanneer je vraagt hoe dat is gekomen zegt hij: Ik deed een vliegtuig na en voordat ik het wist was mijn droom voorbij!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 7-7-2007 23:07
Antwoorden:
God Of Brb

Gewist lid

lol! rofl

zaalig
29-8-2008 15:59
Jeeweejong

Inactief

Y60LJJRYwk4

2hQvSDI5yUI

ftw?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG]
29-8-2008 17:02
Dutchgirl_69

Inactief

Tis lang geleden, dak nog eens een Colum heb gelezen, maar deze is echt geod Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-8-2008 12:06
Jim The Best

Gewist lid

Gadver de muggentijd is weer aangebroken. Ik kruip altijd onder de dekens, beter te heet dan die iritante beesten.
3-6-2009 01:34
Sinaskiller

Rune Member (6.9)

haha leuk verhaal en die laaste alinea geweldig x[)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-6-2009 18:24
Slang91

Gewist lid

ik vind em egt geweldig Plaatje
6-6-2009 01:00
Jimmie87

Rune Member (6.9)

Ik heb een keer een levende willen verbranden op een elektrisch fornuis. Toen het fornuis was opgewarmd wilde ik hem erop leggen. Ik had hem aan 1 pootje vast maar net op dat moment amputeerde hij zijn pootje en vloog hij weer weg!!!:@
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
31-10-2009 17:19
Wismerhill99

Inactief

Ocharme, Hahaha, Slaapwandelen for the lose
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-11-2009 14:13
Antwoord 16-23 van 23 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Gasten mogen niet posten!