Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Columns] -> [Allochtonen ( nieuw )]
Allochtonen ( nieuw )
Allochtonen

Het is weer eens prijs is ons land wat wij Nederland noemen. Grote problemen zijn er onstaan doordat mensen zich aan allochtonen aan het ergeren zijn. Natuurlijk zit er geen schoon volk bij, maar waarom denken deze mensen dat ze allemaal stuk vuil zijn? Zijn ze daar te dom voor om te begrijpen dat ze ook wel goede dingen in onze samenleving geven? Je vraagt je toch eens af waarom wij als * blanke * en ook wel ras echte nederlanders ons beter moeten voelen dat allochtonen. Wanneer is deze reactie ontstaan en waarom eigenlijk?

Wanneer we naar ons werk gaan met de bus is het vaak zo dat we niet zullen opschuiven voor een allochtoon dan voor een blanke man. De reden ervoor? Geen idee en je hoort dan vaak zoiets van, ze stinken. Ongelofelijk is dat eigenlijk dat mensen zomaar zoiets kunnen denken zonder de persoon te hebben geroken! Overal krijg je het te horen. Allochtonen dit allochtonen dat. Nergens zijn ze ergens goed in dus laat ze maar achter de vuilniswagen staan. Wanneer er dan een advocaat aan je voorgesteld wordt met de achternaam Mouradin kijk je ook opeens verschrikt op. Je wilt hem niet, want wat zou je aan zo`n persoon wel niet hebben!

Dit soort argumenten van Ras echte nederlanders, want zo willen ze nog steeds genoemd worden veroorzaken juist de onrust in een land. Allochtonen krijgen amper respect en de Nederlanders vinden dat allochtonen eerst hun moeten respecteren. Hoe zou je dat moeten doen als je niks goeds voor ze kunt doen? Dat lijkt me zeer lastig en een onbegonnen zaak.

En hoe willen ze eigenlijk een baan krijgen. Werknemers selecteren op achternaam. Je kunt je dus wel voorstellen dat een Mouradien niet snel een leuk baantje zal krijgen. Gek he dat ze dan ook maar niks voor school doen. Je wordt toch vuilisman denken ze dan.. Enja als het aan de werknemers ligt is dat vaak ook zo. Een schande is het en toch blijven de Ras echte Nederlanders maar klagen dat Allochtonen niet willen werken. Tja geef ze dan eens een kans?

Nu wil Mevrouw Verdonk, ook wel de hitler van de Allochtonen genoemd in Nederland haar zin weer zetten op een nieuw wetsvoorstel. Er zal op straat alleen nog Nederlands gesproken moeten worden! Je je hoort het goed, Nederlands. Dat wil dus zeggen dat Toeristen met hun mondgesnoerd door de straten van Amsterdam moeten lopen. Dat zal ze in iedergeval nooit lukken in de Walle, maar dat terzijde. Om terug te komen op dit wetsvoorstel. Nederlands is onze hoofdtaal en dat zal dus gesproken moeten worden. Je snapt natuurlijk wel dat het gewoon bedoeld is voor de echte allochtonen uit Turkey en Marrokko. Mevrouw Verdonk zal echt niet de Duitsers of Engelse bedoelen die elk jaar ons land bezoeken of die in ons land al jaren lang wonen. Dit is dus pure discrimantie. Toch zeggen de ras echte Nederlanders dat dit een prima besluit is. Nederlands moeten we de gehele dag horen. Dat versterkt de taal en laat zien hoe prachtig die eigenlijk wel niet is. Weet je wat alleen raar is. Wanneer een duitser iets aan ons vraagt in Nederland in het duits antwoorden wij altijd in het duits terug. Wanneer wij op bezoek zijn in Duitsland vragen wij iets in het duits en krijgen we ook antwoord in het Duits terug. Zijn we nu echt zo trots op onze taal of zijn we gewoon een land wat een taaltje spreek maar eigenlijk er voor schaamt?

Ze zien het misschien niet die Ras echte Nederlanders maar jullie zijn gewoon pure Racisten. Zeggen durven ze het niet maar in hoofd staan grote visnetten om zoveel mogelijk allochtonen te pakken te krijgen en deze weer te dumpen naar desbetreffende landen! En toch zijn we trots op onszelf. Geen idee waarop maar Oranje boven!..

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 22-1-2006 21:41
Antwoorden:
Nighthell14

Inactief

Ik ben de eerste die em mag lezen joepie!

Lol Verdonk de hitler van de allochtonen maar het is in weze wel waar wat je zegt en "Nederland" heeft zelf om deze mensen gevraagd omdat er teveel werkoverschot was..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-1-2006 21:43
Priamus

Gewist lid

Je hebt gelijk.

Constatering.

*Vraagt zich af waar de ruimte om zelf na te denken blijft*
22-1-2006 21:44
Athlox

Gewist lid

Ja het klopt wel.
Ik denk eigenlijk dat het komt omdat veel allochtonen snel kwaad worden. Goed Column.
22-1-2006 21:45
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Is ongeveer hetzelfde als in België Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-1-2006 07:32
Killerareso

Gewist lid

(bumPlaatje Plaatje

hehe nice bart en hij klopt ook aardig Plaatje
23-1-2006 13:59
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Gregoryw zei: Is ongeveer hetzelfde als in België Plaatje
Nee dat lijkt maar zo Plaatje.
de Nederlanders vinden dat allochtonen eerst hun moeten respecteren
Hier ben ik het mee eens :$

Maar idd je hebt wel sterke punten.
23-1-2006 17:15
Hyperman36

Gewist lid

Nice columnPlaatje.

Kan em misschien wel gebruikenPlaatje.. Maar in ieder geval een leuke column.
23-1-2006 18:53
Ck Bond

Gewist lid

quote:
Compunick zei: Nee dat lijkt maar zo Plaatje.
de Nederlanders vinden dat allochtonen eerst hun moeten respecteren
Hier ben ik het mee eens :$

Maar idd je hebt wel sterke punten.

Allochtonen respecteren Nederlanders meer dan je denkt.Als de Racistische Nederlanders de allochtonen ook gaan respecteren.Het komt door allebij de groepen.Als ze allebij een beetje respect voor elkaar hadden was alles goed.Het is een prachtige column.Blijf het zo schrijven Plaatje
Greetz ck bond
23-1-2006 18:58
Lizardworier

Gewist lid

quote:
Athlox zei: Ja het klopt wel.
Ik denk eigenlijk dat het komt omdat veel allochtonen snel kwaad worden. Goed Column.
Tuurlijk worden ze snel kwaad,maar probeer jij maar eens kalm te blijven als je overal word gediscrimineerd
24-1-2006 18:09
Joshua6464

Inactief

Het is van sommige kanten wel begrijpelijk waarom "rasechte Nederlanders" allochtonen discrimineren/mijden.

Als je naar programma`s kijkt als `Opsporing Verzocht` (ik geef eens een voorbeeld) dan krijg je toch bij 8 van de tien zaken te horen: "Getinte huidskleur".
Dat geeft sommmige mensen wel schrik.

En dan hebben we het nog niet gehad over de "Hofstadgroep" Veel mensen zijn na de moord op wijlen Theo van Gogh, bang geworden.
Mensen denken: "Loopt er een allochtoon op de stoep? Gauw naar de overkant!"

Dit is natuurlijk een verkeerd denkbeeld maar dat is gewoon hoe de meerderheid van de "rasechte Nederlanders" denken.

Het is natuurlijk niet normaal om ze te discrimineren. Dat staat ook in de Wet.

Ik heb een vriend die moest opkrassen uit Nederland omdat zijn verblijfsvergunning was afgelopen :$ Waar moet het heen met de wereld?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-1-2006 18:26
Mats

Gewist lid

quote:
Athlox zei: Ja het klopt wel.
Ik denk eigenlijk dat het komt omdat veel allochtonen snel kwaad worden. Goed Column.

lol, alleen die allochtonen? autochtonen ook hoor. men vriend is is ineen gelsagen door jonies, omdat ze dachten dat het een marrokaan was(was helemaal niet zo, hij is zelfs zeer bleek, maar het was wel donker)
25-1-2006 14:09
Nighthell14

Inactief

quote:
Lizardworier zei: Tuurlijk worden ze snel kwaad,maar probeer jij maar eens kalm te blijven als je overal word gediscrimineerd


We leven niet meer in het tijdperk dat racisme toegestaan is..Allochtonen worden bijna nooit gediscrimineerd dat zeg jij alleen maar omdat ze jou uitschelden voor noob PlaatjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-1-2006 14:20
Mats

Gewist lid

nighthell, ik hoop dat dat sarcastisch is, anders ben je echt dom... alsof ze niet gediscrimineerd zouden worden
25-1-2006 14:40
Dead Walker0

Inactief

ik vind wel dat die buitenlanders de nederlandse taal moeten spreken.
en hun zijn in het land van de nederlanders dus ze moeten zich ook wel aanpassen vind ik.
maar ik vind het een goede columnPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-1-2006 15:41
Deskjet9300

Inactief

ik vind wel dat die buitenlanders de nederlandse taal moeten spreken.
en hun zijn in het land van de nederlanders dus ze moeten zich ook wel aanpassen vind ik.


Ik ben het eens met Drass, maar Dead
we kunnen toch niets iemand cultuur jatten of wel soms?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-1-2006 15:51
Antwoord 1-15 van 31 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Gasten mogen niet posten!