Zoek in het forum!
Veilig
Veilig

De wereld lijkt zo groot. 7 werelddelen die vroeger nog aanmekaar lagen. Duizende jaren heeft het gekost om nog een beetje van mekaar af te liggen zodat je niet op mekaar huid zit. Zou dit misschien al de eerste hint van God zijn geweest? Verdeel je zo snel mogelijk, want er komt hoe dan ook gezeur!? Wie weet, want we kunnen niet zeggen dat alles op rolletjes aan het lopen is.

Is de eerste oorlog afgelopen begint de volgende alweer. Het is net of dat je tussen een mooie film nog even tijd hebt om naar de wc te gaan.. Wil je doorspoelen dan wil de berg stront maar niet weggaan. Zo zal een Amerikaanse soldaat zich voelen. Heeft hij eindelijk de woestijn van Irak overleeft, zand nog in zijn oren. Kan hij tegen maffe stenengooiers gaan vechten. Dan baal je toch dat je niet je school fatsoenlijk hebt afgemaakt in Amerika... Inplaats van die krantenwijk te hebben gelopen tot je 18de kon je beter even gaan bikkelen op school zodat je niet iedere dag de ellende, oorlog, hoefde mee te maken. Nouja mij hoor je niet klagen, want als meer dan 50% van de Amerikanen nog vrolijk de grote heer President Bush steunt weet ik wel dat die wc pot van mij waar nog steeds die berg stront in zit nooit doorgespoeld gaat worden...

Wanneer we kijken naar de overige werelddelen is het ook geen haar beter. Zuid/midden-Amerika heeft al maanden last van zeer zware orkanen. Inplaats dat de mensen op hun surfplank staan moeten ze er nu op gaan zitten om ergens droogte te kunnen opzoeken. Hun houten huisjes zijn nu letterlijke weggespoeld en over een half jaar weten ze ook weer waar vroeger hun huis heeft gestaan. De illegale drugs smokkelpraktijken gaan nu al via de watertaxi... Nu weet je ook waarom er zoveel mensen met de watertaxi gaan in Amsterdam/Rotterdam..

Afrika heeft juist het probleem dat ze te weinig water hebben. Hun voetjes verbranden hierdoor zo snel dat ze wel moeten lopen. Zou dit misschien een verklaring zijn waarom altijd een afrikaan wint met atletiek nummers?
Als er eenmaal water is dan zijn ze nog niet te vreden. Volgens hun is het niet schoon genoeg. Wat maakt het nu uit of het bruin of blauw water is? Als je het er eenmaal uit moet plassen is het toch bruin!

Laatst hebben jullie wel gezien hoeveel God van ons houdt. Hij liet ons even beven in het gebied Azië zodat meer dan 200.000 mensen dit verhaaltje niet meer na konden vertellen. "Shake it baby " was waarschijnlijk zijn toverspreuk, waardoor zelfs een drilpudding van de Edah zou zijn omgevallen..

Water heeft meer dan 250.000 Indonesiërs laten happen naar adem. Inplaats dat ze hun Cocktail, shaken not sturned konden opdrinken werden ze zelf geshaked door een golf die toch wel iets groter was dan een kunstmatige golf van jou plaatselijke golfslagbad. Hierbij verzuip jij al bijna, omdat je pas 1.50 groot bent en zodoende niet eens bij de grond kan. Wat hebben die mensen dan wel niet meegemaakt in Indonesië...

Geen wonder dat de wereld langzaam aan het omvallen is. Helaas heeft niet iedereen door dat dit proces ooit tot zijn einde zal komen. Als we niet zullen verzuipen dan verbranden we wel. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het levensbedreigend is. Voor EUR 5.95 heb je al een snorkel en EUR 4.95 kan je al insmeren met factor 10!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 25-11-2005 20:34
Antwoorden:
Jellekiller1

Gewist lid

ah, mooiPlaatje.
25-11-2005 20:34
Happyland 31

Gewist lid

coole columnPlaatje vooral dat laatste stukje ownt
25-11-2005 20:36
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Goed werk.Zeker mooi.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-11-2005 20:40
Bv202

Inactief

wordt god niet aangesproken met hem ipv ze Plaatje

het einde ownt weer Plaatje

nice column, nu ff wachten op volgendePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-11-2005 20:40
Ijmuide 222

Inactief

Mooi, er zitten wel wat schrijffouten in, Duizende is er 1 van, maar het is heel netjes gemaakt alleen dat gedoe met Azie vind ik toch een beetje te kinderachtig... sorry, maar voor de rest is ie heel mooi vooral die 2de alinea.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-11-2005 20:44
Arjensun

Rune Member (6.9)

Ik vraag me dan af wat er slecht gaat in EuropaPlaatje? Plaatje Verder nice column.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
25-11-2005 20:56
Nickalicious

Gewist lid

Ik vind hem niet ZO goed.
Sorry.
25-11-2005 20:57
Dendries0

Inactief

Deze ownt echt! Goed werk.. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

25-11-2005 20:57
Eikel363

Gewist lid

Dit vind ik juist een van de bestePlaatje ga zo door ik wacht al op de volgende Plaatje
25-11-2005 21:08
Erikje90

Gewist lid

whahaahahahahaa aLOLPlaatje echt goed man een applausje waardPlaatje
25-11-2005 21:43
Everttensing

Gewist lid

quote:
Bv202 zei: wordt god niet aangesproken met hem ipv ze Plaatje

het einde ownt weer Plaatje

nice column, nu ff wachten op volgendePlaatje

heb jij een bewijs dat god een hij is dan? btw ik vind het een zeer mooie collumn, verfijnd en vernieuwend, met alledaagse gebeurtenis verwerkt in een mooi laagje literatuur, dat is knap!
25-11-2005 22:01
Poenix Horse

Gewist lid

nice, egt moooi sgiet wel snel op met volgende Plaatje
25-11-2005 22:27
Ctk Mastah

Gewist lid

Dit is ook weer een goeie Plaatje
26-11-2005 09:54
Aleela

Gewist lid

weer een leuk verhaaltje zit al weer te wa8en op de volgende Plaatje
26-11-2005 10:55
Donsniperboy

Gewist lid

LoL ,Hoe bedenk je al die columns Plaatje
29-11-2005 20:45
Antwoord 1-15 van 24 totaal.
>> Volgende 9

Reageren:

Gasten mogen niet posten!