Zoek in het forum!
Veilig
Veilig

De wereld lijkt zo groot. 7 werelddelen die vroeger nog aanmekaar lagen. Duizende jaren heeft het gekost om nog een beetje van mekaar af te liggen zodat je niet op mekaar huid zit. Zou dit misschien al de eerste hint van God zijn geweest? Verdeel je zo snel mogelijk, want er komt hoe dan ook gezeur!? Wie weet, want we kunnen niet zeggen dat alles op rolletjes aan het lopen is.

Is de eerste oorlog afgelopen begint de volgende alweer. Het is net of dat je tussen een mooie film nog even tijd hebt om naar de wc te gaan.. Wil je doorspoelen dan wil de berg stront maar niet weggaan. Zo zal een Amerikaanse soldaat zich voelen. Heeft hij eindelijk de woestijn van Irak overleeft, zand nog in zijn oren. Kan hij tegen maffe stenengooiers gaan vechten. Dan baal je toch dat je niet je school fatsoenlijk hebt afgemaakt in Amerika... Inplaats van die krantenwijk te hebben gelopen tot je 18de kon je beter even gaan bikkelen op school zodat je niet iedere dag de ellende, oorlog, hoefde mee te maken. Nouja mij hoor je niet klagen, want als meer dan 50% van de Amerikanen nog vrolijk de grote heer President Bush steunt weet ik wel dat die wc pot van mij waar nog steeds die berg stront in zit nooit doorgespoeld gaat worden...

Wanneer we kijken naar de overige werelddelen is het ook geen haar beter. Zuid/midden-Amerika heeft al maanden last van zeer zware orkanen. Inplaats dat de mensen op hun surfplank staan moeten ze er nu op gaan zitten om ergens droogte te kunnen opzoeken. Hun houten huisjes zijn nu letterlijke weggespoeld en over een half jaar weten ze ook weer waar vroeger hun huis heeft gestaan. De illegale drugs smokkelpraktijken gaan nu al via de watertaxi... Nu weet je ook waarom er zoveel mensen met de watertaxi gaan in Amsterdam/Rotterdam..

Afrika heeft juist het probleem dat ze te weinig water hebben. Hun voetjes verbranden hierdoor zo snel dat ze wel moeten lopen. Zou dit misschien een verklaring zijn waarom altijd een afrikaan wint met atletiek nummers?
Als er eenmaal water is dan zijn ze nog niet te vreden. Volgens hun is het niet schoon genoeg. Wat maakt het nu uit of het bruin of blauw water is? Als je het er eenmaal uit moet plassen is het toch bruin!

Laatst hebben jullie wel gezien hoeveel God van ons houdt. Hij liet ons even beven in het gebied Azië zodat meer dan 200.000 mensen dit verhaaltje niet meer na konden vertellen. "Shake it baby " was waarschijnlijk zijn toverspreuk, waardoor zelfs een drilpudding van de Edah zou zijn omgevallen..

Water heeft meer dan 250.000 Indonesiërs laten happen naar adem. Inplaats dat ze hun Cocktail, shaken not sturned konden opdrinken werden ze zelf geshaked door een golf die toch wel iets groter was dan een kunstmatige golf van jou plaatselijke golfslagbad. Hierbij verzuip jij al bijna, omdat je pas 1.50 groot bent en zodoende niet eens bij de grond kan. Wat hebben die mensen dan wel niet meegemaakt in Indonesië...

Geen wonder dat de wereld langzaam aan het omvallen is. Helaas heeft niet iedereen door dat dit proces ooit tot zijn einde zal komen. Als we niet zullen verzuipen dan verbranden we wel. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het levensbedreigend is. Voor EUR 5.95 heb je al een snorkel en EUR 4.95 kan je al insmeren met factor 10!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 25-11-2005 20:34
Antwoorden:
Halve Gek1

Inactief

goed gezegt gaat hier je praatgemiddelde van omhoog drass ik bedoel van dit

[Drassedit] Nee, want ik heb dit board special niet laten mee tellen Plaatje [Drassedit]
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-11-2005 20:49
Cha0sk1ng

Inactief

laatste stukje ownt hard Plaatje om trots op te zijn Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-12-2005 03:22
666megaminer

Inactief

Nice, zo kennen we je weer Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

7-12-2005 09:20
Nighthell14

Inactief

Plaatje drass die verhalen van je zijn geweldig!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-12-2005 07:37
Reinaert1989

Inactief

geweldige varhalenPlaatje

btw afrikanen winnen altijd, omdat ze heel dunne kuiten en benen hebben, zo hoeven ze minder massa heen en weer te slingerem..

klein detail, maar verder weer perfect
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
(sk1l-edit) Je sig was way to big, zorg dat je dit op orde krijgt!(/sk1l-edit)
9-12-2005 09:44
Pimbo1991

Gewist lid

nice,nice Plaatje ,, Hoe doe je het toch ? Plaatje
23-12-2005 23:40
Lorre30

Gewist lid

zalige column, kmaak ze alleen ni zelg =p
14-1-2006 15:14
Dead Walker0

Inactief

lol deze ownt weer het laaste stukje vooralPlaatjePlaatjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-1-2006 15:23
Kratos184

Gewist lid

quote:
Compunick zei: Ik vind hem niet ZO goed.
Sorry.


ik eigelijk ook niet, niet dat jij je iets van een clearence 1,7 moet aantrekken.
17-1-2006 18:25
Antwoord 16-24 van 24 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Gasten mogen niet posten!