Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Columns] -> [Steentjes]
Steentjes
Elk jaar is het weer zover. Een stuk of 100 achterlijke mensen gaan hun tijd vergooien door miljoenen domino steentjes klaar te zetten. Volgens mij is het een mooi doel, want je hebt dan het record 1 jaar in het bezit. Dat de chinezen dit record ook ieder jaar verbreken is dan een bijzaak..

Om bij het begin te beginnen bij deze speciale dag. Mensen worden opgetrommeld om ademloos weken te werken aan hele domme projecten. Kinderspel zou je zeggen alleen bij 1 klein foutje kan heel het project waar je al weken mee bezig bent geweest binnen 20 seconde omvallen.

Je zou bijna kunnen concluderen dat dit vakmanschap is, maar wat blijkt. Bijna iedere idioot kan hier aan meedoen. Ben je werkloos en zie je het leven niet meer zitten dan is dit nu je kans! Je krijgt gratis voor een aantal weken onderdak en wat je te eten krijgt is vaak ook van bijzondere hoge kwaliteit. Gisteren aten de bouwers nog een lekkere huismus die het gebouw was ingevlogen. Zonder pardon werd dit beest met een buks neer geknald om zodoende de uitgestorven bouwers te voeden met heerlijk vogelvlees. Dit beestje had er wel voor gezorgd dat hij met zijn kleine snaveltje 23.000 domino stenen had om laten vallen. Ze hadden eigenlijk deze vogel moeten eren, want bijna was heel de show in de soep gevlogen!

Wanneer het laatste steentje op zijn plek staat kan de avond eindelijk beginnen. Er worden bussen vol met * bekende * nederlanders naar de plaats van bestemming gebracht om dit spektakel te aanschouwen, want wie wil nu niet 2 uur lang naar vallende steentjes gaan kijken. In Israel kijken ze hier al 40 jaar naar alleen is dat dan een bijzaak...

Gelukkig wordt het publiek tussendoor ook vermaakt. Met geweldige belspelletjes waarbij de kwaliteit ongeveer nog zo hoog ligt als de opblaaspop Hans Kraaij Jr die heel de show letterlijk aanmekaar lult. De bedoeling van deze belspelletjes is om de achterlijke nederlanders nog een beetje wakker te houden en ze te laten bellen voor meer dan 10 euro per minuut. Helaas vallen er zoveel af bij dit spelletje wegens de moeilijkheid van het spel..., want wie weet nu wat voor een domino steentje aansluit op een 6? Je krijgt hier 10 sec bedenkttijd voor, maar helaas is dit toch teveel gevraagt. Je ziet Hans Kraaij Jr. ook nog denken voordat hij weer begint aan zijn zoveelste lulverhaal over hoeveel steentje er al weer omliggen.

Na 2 uur heb je het wel gehad en wil je dat heel die zooi omligt. Het is tellen geblazen voor rekenaars die dit allemaal bijhouden. Het zal je beroep maar zijn. Je moet aan je jongste zoon vertellen wat voor werk je doet. " Ja, ik tel domino steentjes die omgevallen zijn " God god dan heb je het toch wel gemaakt in je leven!

En dan is het zover. Iedereen weet al dat je het record weer in handen hebt, maar toch zetten ze er nog ff een 5 minuten lange reclame in. Enja hoor je hebt het record verbroken. Het was op het nippertje, maar je kan weer 1 jaar lang feesten. Hallaluja!

Over een half jaar zie je dat een aantal blinde spleetogen je record weer verbroken hebben. Dan baal je toch weer dat je die mus vermoord hebt, want deze had zich beroemd kunnen maken. Om eerst de steentjes om te ketsen en daarna moet een zeer gevaarlijke variant van de vogelgriep neer te strijken op deze blinde spleetogen. Het is nu te laat, want deze mus ligt nu tussen 4 stenen ( hoe toepasselijk ) begraven!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 15-11-2005 13:34
Antwoorden:
Needlekiller

Inactief

w00t, snel lezen Plaatje Ik edit zo weer Plaatje

Lol! Deze is geestig ^^, je moet van dit soort columns meer schrijven Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

15-11-2005 15:18
Hyperman36

Gewist lid

Haha, deze is echt weer goed. Ze worden met de nieuwe column beter. Ga zo door.
15-11-2005 15:33
Erikje90

Gewist lid

needle je hoeft niet altijd als eerste te poste-.-

O ja ze hadden die mus toch opgegeten hoe kan ie dan begraven zijnPlaatjePlaatje

[Drassedit] Sinds wanneer eet de mens ook Plaatje op[Drassedit]
15-11-2005 15:56
Dendries0

Inactief

Hehe, ik verveelde me weer eens en het was heerlijk te lezen.. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

15-11-2005 17:15
Needlekiller

Inactief

Nou uhm Erikje?
Ik verveel me, zit op de chat, en lees het column?
[Bart zegt het via IRC waarneer er nieuwe zijn Plaatje]

Dus, waarom zou ik dan pas 5 uur nadat ik het gelezen heb posten?...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

15-11-2005 17:27
Legolas13666

Gewist lid

ook weer super! ga zo doorPlaatje
Ik heb gehoord dat er een beloning word uitgeloofd voor de gene die het werk van het vogeltje afmaakt (je moet dus gewoon nog een zooitje van die steentjes om gooien, als je hier mee klaar bent heb je zo ff 4000 euro verdientPlaatjePlaatje
15-11-2005 18:58
Priamus

Gewist lid

quote:
Drass zei:
Domino Gay day ja.



Als je dat er nog in had verwerkt was hij helemaal perfect. Plaatje

Erg goed. Plaatje
15-11-2005 19:05
Donsniperboy

Gewist lid

quote:
Erikje90 zei: needle je hoeft niet altijd als eerste te poste-.-

O ja ze hadden die mus toch opgegeten hoe kan ie dan begraven zijnPlaatjePlaatje

[Drassedit] Sinds wanneer eet de mens ook Plaatje op[Drassedit]



LoL , mja leuk geschreven , lijkt me ook saai al die domme steentjes op te zetten zit je daar 5 uur per dag te werken ligt het net zo hard binnen 2 uiurtjes weer om Plaatje
15-11-2005 20:19
Tim The Guy1

Gewist lid

hij was weer leuk (zoals vaak)
ga zo door met je columsPlaatje Plaatje
16-11-2005 16:13
Tt112

Rune Member (6.9)

quote:
Legolas13666 zei: ook weer super! ga zo doorPlaatje
Ik heb gehoord dat er een beloning word uitgeloofd voor de gene die het werk van het vogeltje afmaakt (je moet dus gewoon nog een zooitje van die steentjes om gooien, als je hier mee klaar bent heb je zo ff 4000 euro verdientPlaatjePlaatje

klopt, ruud de wild heeft 3000 euro uitgeloofd aan degene die het werk afmaakt, echter en de mol producties heeft wel de beveiliging rond et gebouw verhoogt.

mja, nice column Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
17-11-2005 00:01
Priamus

Gewist lid

Zou die 3000€ opwegen tegen een beet van een beveiligingshond en het in elkaar worden geslagen door medewerkers?
17-11-2005 19:03
Eikel363

Gewist lid

Ik denk het wel. Leuke column weer DrassPlaatje
17-11-2005 20:24
Darune0

Gewist lid

Lol, ook deze is weer leukPlaatje... Je moet meer van dit soort humorcolumns maken man..
18-11-2005 09:59
Dave-o

Gewist lid

1 woord: pwnage! ! ! ! !
18-11-2005 12:53
666megaminer

Inactief

quote:
Tt112 zei:
klopt, ruud de wild heeft 3000 euro uitgeloofd aan degene die het werk afmaakt, echter en de mol producties heeft wel de beveiliging rond et gebouw verhoogt.

mja, nice column Plaatje


*kuch* namen moeten met hoofdletters *kuch* Plaatje

Maar nice ja Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

18-11-2005 15:25
Antwoord 1-15 van 24 totaal.
>> Volgende 9

Reageren:

Gasten mogen niet posten!