Zoek in het forum!
Oude badges
Zoals Luc al in het topic van Mega Gast heeft gezegd, wil ik de oude badges herinvoeren.

#1,2,3 style:
PlaatjePlaatjePlaatje
PlaatjePlaatjePlaatje

Badges die nog mankeren (in de normale stijl, nog niet met kleurtjes):
Plaatje
Plaatje
Plaatje

Tips @ eigen creaties zijn welkom, ik maak ze af als ik zie dat er enthousiasme is Plaatje

[edit] Ik zie net dat m`n schoorsteen bij CS niet ingekleurd is. Die hoort dat dus wel te zijn Plaatje [/edit]
[edit]
Plaatje
[/edit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
Gepost door Glowball02Rune Member (6.9) op 5-3-2009 19:32
Antwoorden:
Stanley

Rune Member (6.9)

quote:
Knuffelboom zei: Ik ben echt voor het herinvoeren van de oldskool badgeds, maar dezen zijn echt te-niet-oldskool-lelijk. Soz Tim;P

Agreed.

Als je op oldskool kan gaan stemmen, ben ik daar zeker voor Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-3-2009 07:08
Sir Mvl

Inactief

quote:
Riemis zei: Ik claim de hunter badge!
Niemand maken dus :)
[Edit] Dit heb ik nog ergens bij "wedstrijden" gevonden, door Sir MVL:
Plaatje[http://x1.putfile.com/7/20012330790.png]>
[/Edit]

Die was ik al vergeten :o

edit: testje:
Plaatje[http://i256.photobucket.com/albums/hh187/Sir_MVL/badges2-1.png]>
Plaatje[http://i256.photobucket.com/albums/hh187/Sir_MVL/badges2-1.png] height=32px>
#1 #2 #3



En btw, liefst geen cartoon achtige badge als het zo slecht gedaan is als de jouwe, plak dan gewoon een skull erop voor slayer bijvoorbeeld en voor construction plak je er een plank dan op, zoals bij de runecrafting badge het geval is etc. :$

edit2: Ik moet nog ergens een oude slayer badge hebben die ik maakte met daarop een `nosepeg` herinner ik me juist.. Ik zou gewoon die richting op gaan, in plaats van die cartoon-achtige mislukte dingen, zal is zien of ik hem nog vind :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-3-2009 08:45
Ewout

Inactief

Plaatje[http://www.toufee.com/image.php?id=490a83961280f3003796eda75930ea59.png&img=0]>
Plaatje[http://www.toufee.com/image.php?id=490a83961280f3003796eda75930ea59.png&img=0] width=35>

Mijn Chinchompa failed :x
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-3-2009 17:01
Arjan

Gewist lid

Heeft iemand eigenlijk alle missende badges al gemaakt?

Ik heb trouwens je farming badge idee gepoogd te maken:Plaatje
Natuurlijk komt er nog kleur, worden de poppetjes gepixeld ed.
Ook heb ik een leuk idee voor construction: Plaatje
In het midden komt nog een persoon met een hamer. (hij slaat de muur eruit in een poging een schilderij op te hangen...) Ook hier komen nog kleuren, text ed.
26-3-2009 21:57
Catznc00kies

Inactief

Arjen, je concept vind ik grappig, alleen de uitwerking kan beter.

Die badge is al redelijk groot, en dan word nog 40% van de ruimte in beslag genomen door dat hek, wat nutteloos imo.

Doe links de boer met de hark, en dan een zeer kleine draad ertussen, en rechts je tractor.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 22:39
Habbostery

Inactief

@ Arjan;
Hij is lelijk op 2 punten

1) de tractor is geknipt en geplakt en de poppetjes niet wat er super lelijk uit ziet

2) Wat doet die badge hier Plaatje die heeft niks met onze ouwe oudskool badges te maken

ontopic; Nu kan ik eindelijk voor de agility badge gaan en een super mooie badge krijgen Plaatje Plaatje yay
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2009 22:40
Arjan

Gewist lid

@Catz, het is alleen nog maar een concept, van hoe het er uit moet komen zien. Natuurlijk wordt alles veel kleiner en duidelijker. Er komen nog kleuren e.d., dit was alleen even om duidelijk te laten zien waar ik aan dacht, even snel gemaakt.

Dit is een concept, het moet nog uitgewerkt worden, hierboven was gewoon even een idee van hoe ik het wil, en om er voor te zorgen dat het topic niet verwijderd wordt Plaatje
26-3-2009 22:41
Maximasje

Gewist lid

JAPlaatje.

Doe dan een vinkje waarbij je kan aankruisen of je de nieuwe badges wilt zien, of de oude ofzo?
3-4-2009 18:27
Ilovearagorn

Leader (9)

Het zal instelbaar worden welke `skin` je hebt voor de badges, net als voor de vaantjes. Er komt zelfs een skin optie voor de medals, alleen daar is gewoon nog maar 1 ontwerp van Plaatje

Wat er dus aan zit te komen:

Badges (4 skins)
- Unlimited! (huidige)
- Geen naam bekend (Ewout) -default-
- Rondheid (mijnes)
- Old Skool (die uit dit topic dus)

Vaantjes (2 skins)
- Geen naam bekend (Ewout) -default-
- Rondheid (mijnes)

Medals
- Huidig ontwerp

Het zal niet veel werk voor ons worden om een skin toe te voegen, dus jullie mogen maken wat jullie willen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-4-2009 19:58
Arjan

Gewist lid

Plaatje
Ik heb een deel van de farming badge al af, alleen denk ik dat jullie mijn poppetjes pixel kunsten niet zo mooi vinden Plaatje

[edit]Heb toch een poging gedaan:Plaatje Zeg het maar als het niets is Plaatje[/edit]
9-4-2009 20:55
Glowball02

Rune Member (6.9)

Voor farming was ik gewoon van plan om deze te gebruiken tbh.

Plaatje

En voor slayer:

Plaatje

(Behalve als jullie `m echt té lelijk vinden?)

Ik heb er dus alleen nog maar één nodig voor Hunter, Construction en Summonning.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
9-4-2009 23:07
Black_boy12

Inactief

Tbh lijkt mij het een goed idee om de badges in Bronze, Silver en Gold zouden moeten zijn. Respectievelijk Bronze voor #1, Silver voor #2 en Gold voor #3.

Dan is het ook makkelijker ze uit elkaar te houden.
Niet dat het nu verwarrend is ofzo. maar het zou nog ietsje makelijker zijn met bronze, silver en gold. Plaatje

Well, dat is gewoon mijn input. Misschien heeft iemand er wat aan. Plaatje

En vergeet niet op m`n eieren te klikken! xD
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of his own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players, to being involved in an obscure and complex version of poker in a pitch dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time.

-Terry Pratchett: Good Omens-
9-4-2009 23:30
Glowball02

Rune Member (6.9)

Als je de huidige badges gewoon bent, lijkt het niet echt moeilijk om ze uit elkaar te houden. `t Zijn namelijk dezelfde kleuren als nu Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
10-4-2009 08:58
Antwoord 16-28 van 28 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Gasten mogen niet posten!