Zoek in het forum!
Old badges
Ik zou het leuk vinden als de hele oude badges ook terug zouden komen, je weet wel, die zwarte met geel randje met soms grappige plaatjes.
Hier missen er jammer genoeg een paar. Ik heb hier een lijstje met wat er wel is/wat ik kon vinden.
Plaatje
Zoals je ziet missen er een paar. Volgens mij bestaat slayer wel, omdat die skill al uit was toen die badges gebruikt werden.

Voor de andere badges: Farming, Construction, Hunting en Summoning, denk ik dat we zelf iets nieuws zouden moeten maken.
Wie zou zoiets kunnen doen? Ikzelf kan ook wel een poging wagen.

Er is bij mij trouwens iets misgegaan met de kleurenindeling denk ik. Je kan via Cat`s memberpage naar een oud bewaard documnet gaan en ze daar zelf bekijken. Plaatje
Stats
Gepost door ArjanGewist lid op 4-3-2009 22:17
Antwoorden:
Emavg

Inactief

quote:
Elanthiel zei: Let er overigens wel in je ontwerp/voorstel op dat je alle drie de niveau badges moet supporten Plaatje

verder, leuk idee om rsr "oldskool" te maken, maar ik heb zelf die ontwerpen nooit erg mooi gevonden.


SHAME ON YOU!

Oldskoolbadges = z00wnageed

vooral die Agility en die Herblore Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-3-2009 20:11
Kobe 152

Inactief

die Thief badge is gwn ronduit racistisch Plaatje kijk, er staat een neger op, beetje stereotype..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-3-2009 21:33
Arjan

Gewist lid

Ik heb een paar badges bijgemaakt, construction, hunting en slayer. Farming is nu ook helemaal af.

Construction:
Plaatje
Slayer
Plaatje
Farming:
Plaatje

Er mist nog text bij cs en hunting, die volgen zo snel mogelijk.

Voor summoning heb ik geen ideeën, als iemand een idee heeft even posten of PM'en
28-5-2009 17:45
Ewout

Inactief

Ahem, ik zie daar iets waar ik niet erg tevreden over ben...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2009 18:10
Arjan

Gewist lid

Sorry, heb m al edited, zal even iets anders proberen
28-5-2009 21:41
Red Jannix

Inactief

quote:
Kobe 152 zei: die Thief badge is gwn ronduit racistisch Plaatje kijk, er staat een neger op, beetje stereotype..
Inderdaad, ze moeten met hun tijd meegroeien!
Plaatje

Maar dan ff ontopic: Met de nieuw layout vind ik dat we wel weer aan andere badges toe zijn. Te veel kleuren, past er niet bij.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Oldskool signature!
Niet echt actief helaas..
28-5-2009 22:17
Arjan

Gewist lid

Hunter badge:
Plaatje
Nog eentje over, summoning. Iemand ideeën?
28-5-2009 22:46
Thexcamelot

Inactief

Erg leuk ik ben zeker voor! mooi gemaakt die nieuwe , najah nieuwe old style Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
28-5-2009 22:51
Stanley

Rune Member (6.9)

quote:
Arjan zei: Ik heb een paar badges bijgemaakt, construction, hunting en slayer. Farming is nu ook helemaal af.Construction:PlaatjeSlayerPlaatjeFarming:PlaatjeEr mist nog text bij cs en hunting, die volgen zo snel mogelijk.Voor summoning heb ik geen ideeën, als iemand een idee heeft even posten of PM'en

Die zien er echt vet uit Plaatje
quote:
Arjan zei: Hunter badge:PlaatjeNog eentje over, summoning. Iemand ideeën?

Dat is niet echt oldschool rs style Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2009 22:59
Arjan

Gewist lid

Voor #1 #2 en #3 was ik van plan om de buitenste kleur te veranderen, bijvoorbeeld groen->geel->rood
29-5-2009 16:01
Habbostery

Inactief

Nee, je moet #1 #2 en #3 mee laten gaan met hun level.

Bijvoorbeeld op thieving badge 1 iemand die een b*tchslap krijgt omdat hij zit te pickpocketen, bij badge 2 iemand die met succes een human pickpocket, bij badge 3 iemand met super veel gestolen gold en een echt thieving uiterlijk.

Is natuurlijk wel veel meer werk, maar damn... wat zal dat er vetjes uit zien Plaatje

kwam even op en moet ik even zeggen: bij level 3 een 'master thief'.... haha, snap je hem? kl*te grap... niet op letten
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-5-2009 16:33
Arjan

Gewist lid

Habbo, ik vind het een heel leuk idee maar de oude badges wil ik graag zo houden, anders kan ik beter een geheel nieuw badges concept maken.
29-5-2009 16:36
Sir Mvl

Inactief

Slayer, construction en farming badge bestonden indertijd al, ik heb zelf er ontwerpen voor gemaakt toen.. Zal eens kijken of ik de definitieve versies er van terugvind..

Dus enkel Hunter en summoning moeten er eigenlijk nog 1...

En die hunter van jou heeft Riemis ventje in die kooi zitten met of zonder toestemming? Naar zijn reactie kijkend zonder toestemming? Niet doen..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-5-2009 16:47
Ewout

Inactief

Hij heeft het veranderd, het is niet exact hetzelfde ventje Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-5-2009 21:13
Ijmuide 222

Inactief

Nu ik deze badges zie, kan ik me niet herinneren dat ik ooit heb gewild dat deze dingen niet vervangen werden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-5-2009 21:38
Antwoord 16-30 van 32 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 2

Reageren:

Gasten mogen niet posten!