Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Ontwikkeling] -> [Over mijn projecten....]
Over mijn projecten....
Ik werk alleen aan het nieuwste project, (op moment van schrijven Nintendopolis Ngyn Terlum, vroeger bekend onder de naam Ngyn), tenzij er een goede reden is om dat niet te doen.

Het werk aan CTKRPG, Nintendopolis, Evolutio staat momenteel stil, misschien ga ik er ooit nog aan verder.... Plaatje
Terlum wordt 1 van de weinige games die ik echt ga afmaken tot het eind.

EDIT: ff de status geedit Plaatje
EDIT2: Same

Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 10-8-2003 10:43
Antwoorden:
Ohno

Rune Member (6.9)

ffs jaron,
begin es met een goed spel en werk eraan verder man Plaatje
dan kan ik eindelijk iets spelen dat minder saai is dan rs Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-12-2003 10:45
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

ben er al aan bezig, ik begin offline, zodat ik alle bugs eruit kan halen. Als ie goed werkt wordt het zoiets:

.exe file, dus geen lange laadtijd
volledig gemaakt in visual basic, met DirectX technologie
800x600 resolutie spel (keuze voor hogere resolutie maybe mogelijk...)
2D
redelijk goeie AI (kan weg door doolhof vinden)
10000 NPC's per kaart max. (kan ik later verhogen)
kaarten van oneindige grootte. (geen laadtijd bij 500X500 vakjes en kleiner)
achtergrondmuziek
oneindig gevarieerde omgevingen (geen beperking met maptiles)
met 2 tot 10 mensen tegelijk vijanden mollen, in gebieden die elke keer anders zijn als je erin komt.
random map generator
direct combat - Je vecht terwijl je loopt, ontwijkt, tegen zoveel vijanden tegelijk als je maar aankan!

en das wat ik al af heb Plaatje
wat komen gaat:

geluidseffecten
inventory, items, spells
in game chat
multi-player quests (los alle quests op in je eentje, of met een groep)
kiesbare characters
peer 2 peer games (geen server nodig, je verbind direct met een vriend voor een 1 tegen 1 gevecht)
scriptable maps - kaarten kunnen scripts bevatten voor speciale gebieden. bijv: trainings kamers, level up quests, enz....
mapeditor voor spelers, zodat ze hun eigen maps kunnen maken en verspreiden!

Testversie spelen? Contact me.
Als ik toevallig net een goedwerkende versie af heb, mag je em proberen (een vriend van me kan in de testversie al 2 uur zoet blijven Plaatje)
Momenteel is het XP systeem nog niet helemaal in orde, je gaat een level up zodra je een vijand killt.

Cyaz, Thul Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-12-2003 15:43
Laurens B

Gewist lid

Ik post lekker op een oud bericht nanananana Plaatjez en wat is da spel dat je maakt thul>PlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatje
17-2-2004 19:20
Chipster678

Gewist lid

oud bericht hoe dat nou weer?
5-5-2004 12:02
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

omdat de laatste post VOOR jou 3 maanden geleden was... n00b Plaatje

Btw, de nieuwe ngyn status:
geluidseffecten, done
inventory, items, spells, done
in game chat, done
multi-player-quests, nog niet getest
kiesbare characters, tot nu toe alleen met kleuren
peer 2 peer games, geschrapt wegens te grote kans op cheaten
scriptable maps, 80% werkend
mapeditor, done, maar nog niet voor spelers

Check de laatste info op rsrclan.com/ngyn/
(tijdelijke site/naam)

Greetz, Thul
PS: Oh ja, *KLOINK*
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-5-2004 11:02
Kippendoder

Inactief

Hoe gaat het met Terlum? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
9-8-2010 17:59
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Ik heb de laatste tijd door mijn fulltime studie EN fulltime baan erg weinig vrije tijd gehad. Dit hebben jullie vast ook wel gemerkt in de snelheid van RSR updates.
Hierdoor is het werk aan Terlum erg, erg, erg traag gegaan.

Maar, de nieuwe status is:

- Recode in C++ in plaats van dat crappy Visual Basic. Het spel is meer dan 10X sneller geworden op alle computers.
- Nieuw ontwerp dat cheaten technisch onmogelijk maakt!
- Nieuw systeem voor quests, items, storyline - waardoor anderen mij kunnen helpen met het invoeren van deze content.
- Een evolutionerende wereld, die zich geleidelijk aanpast aan zijn spelers.
- Een normale economie: geen crap zoals bij RS dat je maar X hoeveelheid mag winst of verlies maken. Je kies je eigen prijzen voor items, maar kijk uit want de shopkeepers van Terlum kiezen *ook* hun eigen prijzen, en zullen natuurlijk proberen betere deals te maken dan de spelers, indien dat mogelijk is. Een *echte* economie dus!
- Volledige support voor clans. Clans kunnen hitlists uitgeven van mensen die moeten worden aangevallen, kastelen bouwen waar de clanleden in kunnen rondhangen, etcetera. Erg cool allemaal dus. Clans hebben echte macht in dit spel, terwijl ze in RS helemaal niets kunnen doen. Bovendien zijn er clan quests die je met de hele clan tegelijk kan/mag doen, en grote beloningen uitdelen.

... en nog veel veel meer. Binnenkort hoop ik een nieuwe demo versie uit te brengen waar heel veel van deze genoemde features al in zitten (het meeste is al af, namelijk!).
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-8-2010 11:52
Bv202

Inactief

Lekker oldskool topic dit Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-9-2010 15:09
Antwoord 16-23 van 23 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Gasten mogen niet posten!