Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Ontwikkeling] -> [Unfinished layout]
Unfinished layout
Hi,

Nu ik weer >2.0 ben heb ik mijn oude layout terug gevonden.
Ik had hem nooit afgewerkt voor ik inactief werd (en gekicked) en dacht dat ik er nog eens aan zou werken... wat ik de laatste uren dus heb gedaan.
Nu is de layout nog helemaal niet af, maar heb het idee dat het nogal messy is.. en ik heb daarom ook niet veel motivatie om hem af te werken.
Dus ik dacht dat ik er een paar screens van zou nemen en de mening van andere zou vragen..
Hij is ver van afgewerkt, maar comments zijn meer dan welkom.
Ik heb er ook nog geen naam voor.

EDIT:
Ik ben een andere kin begonnen en heb de vorige (de rode) even achter me gelaten.
De nieuwe skin is al bijna klaar. Er moetten enkel nog hier en daar wat kleine dingen aangepast worden.
Hier zijn enkele screens van de nieuwe layout

edit: added shortcut buttons
Plaatje 

Plaatje
Plaatje
Plaatje
Plaatje


Dit zijn de screens van de oude layout:

Plaatje
Plaatje
Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door LancedhInactief op 15-1-2011 06:23
Antwoorden:
Glowball02

Rune Member (6.9)

You know, ik vind die best wel nice!
Alleen misschien een beetje donker, en soms is de achtergrond een beetje druk. Maar ik zie 't nog wel iets cools worden ^^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
15-1-2011 12:10
Sir Mvl

Inactief

Niet mijn stijl, maar niet slecht! 

De grafische plaatjes die je overal gebruikt, zouden wel nog wat verbetert kunnen worden, maar hoort ook wel wat bij je stijl gewoon denk ik. 
(Omdat je je screenshots als ".jpg" hebt opgeslagen is er ook wel wat van de kwaliteit verloren gegaan, wat een iets slechtere indruk hier geeft dan dat het in het echt is.. (sla het in het vervolg als '.png' op! Plaatje ))

Maar aangezien hij 'ver van afgewerkt' is, ben ik benieuwd hoe je het verder gaat aanpakken! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-1-2011 19:52
Just Ne Pker

Leader (9)

Een beetje donker imho en inderdaad, zoals Michiel al zei, zien de plaatjes er kwalitatief niet schitterend uit, maar het ziet er wel als een heel degelijke lay-out uit die zeker wat mensen zal kunnen bekoren. Ik zou ook zeker nog voor een ander lettertype gaan though Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
17-1-2011 21:37
Lancedh

Inactief

Ik heb momenteel deze layout even stil gezet en ben een nieuwe begonnen.
Screen van d nieuwe layout in de main post.


Sir Mvl schreef:
Niet mijn stijl, maar niet slecht! 

De grafische plaatjes die je overal gebruikt, zouden wel nog wat verbetert kunnen worden, maar hoort ook wel wat bij je stijl gewoon denk ik. 
(Omdat je je screenshots als ".jpg" hebt opgeslagen is er ook wel wat van de kwaliteit verloren gegaan, wat een iets slechtere indruk hier geeft dan dat het in het echt is.. (sla het in het vervolg als '.png' op! Plaatje ))

Maar aangezien hij 'ver van afgewerkt' is, ben ik benieuwd hoe je het verder gaat aanpakken! Plaatje

De kwaliteit komt inderdaad door de jpg screenshots met paint wegens een gewoonte van photoshop.
De achtergrond ziet er zo uit in de skin:
Plaatje

Edit:
Ik heb de screens van de rode layout opnieuw geupload in .png voor betere qualiteit
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-1-2011 02:15
Antwoord 1-4 van 4 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!