Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Ideeën] -> [Badge Ideeën? Denk eerst na!]
Badge Ideeën? Denk eerst na!
Hey RSR,

Omdat de zoveelste badge-suggestie is gepost, vraag ik even speciaal jullie aandacht in dit topic.

Denk AUB na voordat je een badge voorstelt.

-Geen badges niveau #4, niveau #3 is moeilijk genoeg.
-Geen voorstellen voor nieuwe skill-badge, deze komt vanzelf(Zoals Dungeoneering)
-Geen geldbadges, BADGES DRAAIEN OM SKILLS!
-Geen mini-gamebadges, hiervoor hebben we de Minigame-vaandels. Heb je een voorstel voor een nieuwe Minigame-vaandel? Denk alsnog goed na voordat je post.
-Badges #3 te moeilijk? Nee. Er zijn drie badges van elke 'skill'. Als je dit F2P-Only gaat maken is de lol er voor de members af. Badge #2 is over het algemeen makkelijk voor P2P en moeilijk voor F2P. Badge #3 is er om ook de members een grotere uitdaging te geven(Uitzonderingen met Mining/Smithing daargelaten).
-Er komt geen Quest Badge. Hoe gek ik ook ben op quests, er is geen redelijke requirement te stellen voor deze badge, en het is geen minigame OF skill.

Bedankt voor jullie aandacht!

~ Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 8-12-2006 21:50
Antwoorden:
Otherwise777

Inactief

quote:
Dieterke1990 zei: die was dus van mijPlaatje! wrm kan dat NIET anoniem niet standaard aanstaan?
hier maak ik topic van Plaatje


Begin jij dan?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
30-1-2008 18:52
Just Ne Pker

Leader (9)

quote:
Dieterke1990 zei: die was dus van mijPlaatje! wrm kan dat NIET anoniem niet standaard aanstaan?
hier maak ik topic van Plaatje


Zo`n twee millimeter onder het tekstvak:
quote:
(Per ongeluk anoniem gepost? Pech, is je eigen domme fout, leef ermee. Het is VERBODEN om je post niet-anoniem te herhalen, of te zeggen dat jij het was.)


En mocht je het willen voorstellen, 0% kans gok ik zo, aangezien Thul het niet wil veranderen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
30-1-2008 19:04
Glowball02

Rune Member (6.9)

Just Ne Pker. Dat was een oude post. Ondertussen heeft hij het voorgesteld, en is hij dat vinkje al lang kwijt. Daarvoor heb ik `m keihard uitgelachen IRL trouwens Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
30-1-2008 19:55
Anoniem Lid

Anoniem

Weetje wat ik echt dwaas vind aan die badges? Mage badge 2 kan nooit een f2p`er doen!Echt hatelijk hoor!
5-11-2008 14:22
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

wtf meen je niet ik train daar zo lang voor die badge
maar eerst nog die str badge halen moet ik al zeker 90 str hebbenPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
5-11-2008 15:53
Owniemage

Inactief

Ik weet niet of het vaker genoemd is.. Maar ik vind de prayer badges nogal faal.
Dat heeft niks met de skill te maken, je moet er immers heel veel monsters voor vermoorden. Die kun je daarna verkopen en je hebt niks gedaan dat met prayer te maken heeft.

Is het niet een idee dat ze veranderd worden?
Bijv. Dat je een grave moet blessen, iets moet dragen, of iets anders wat er wél mee te maken heeft.

(:
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-1-2011 01:58
Thojohn22

Inactief

[10:40:48] -Cat- PRAYER 1: Neem een screenshot van 500 big bones en heb minimaal een prayer lvl van 40.
[10:40:52] -Cat- PRAYER 2: Prayer level 55, maak een screenshot van 1500 Big Bones in je inventory.
[10:40:57] -Cat- PRAYER 3: Prayer level 70, maak een screenshot van 500 Dragon Bones en 500 Ecto-Tokens in je inventory.

We verplichten je dus wel degelijk om iets te doen met de skill, door te trainen naar het level dat je nodig hebt om de badge te halen. In p2p is er nog een mogelijk waarbij je prayer traint en dit door Ecto-Tokens, hier doe je dus wel iets met de skill.

Het is niet van niet willen, het is gewoon dat de skill zo in elkaar zit, in f2p kun je enkel (afaik) trainen door de burien. In p2p komt daar nog Ecto en Altar bij.

Iets blessen zou kunnen, maar is maar een enkele gebeurtenis en is in 1 seconde ook alweer gedaan. Bovendien vraag je dan van een extern persoon dat hij moet doodgaan terwijl jij erbij bent én de requirements in je inventory hebt.

Ook iets laten dragen is neit echt mogelijk, want er iets niets dat je met prayer kunt behalen, elke armour piece is te halen door een quest, combat of een andere skill.


Helaas kunnen we dus niets aan de badges doen hier, tot Jagex iets uitbrengt dat wel degelijk met Prayer te behalen is en dan nog de juiste reqs kan krijgen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-1-2011 10:54
Owniemage

Inactief

Ik ga er mee akkoord.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-1-2011 11:01
Antwoord 16-23 van 23 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Gasten mogen niet posten!