Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Newsflash! Een zacht einde]
Newsflash! Een zacht einde
Hallo allemaal,

Zojuist is er op de vergadering besproken dat er niet veel animo meer is voor de Newsflash. Zowel bij de redactie als bij de lezers (dit laatste is "gemeten" door het lage aantal inzendingen voor de vaste rubrieken). 

In de praktijk waren Cat en ik de enige die uberhaupt nog probeerden om iets redactie-achtigs te doen, en de laatste tijd hadden we niet echt het gevoel dat er - buiten ons tweeën en misschien een of twee anderen - nog mensen waren die hem lazen. De lol is er een beetje af, het voelt veel meer als een "dat moet ook nog" dan een "laten we er eens goed voor gaan zitten". 

Al met al hebben we hierdoor besloten dat we gaan stoppen met de Newsflash. We sluiten niet uit dat we op termijn nog wat uitbrengen, en mocht er vanuit de clan nog animo zijn om door te gaan met de Newsflash en nieuwe edities uit te brengen, laat het gerust weten, en dan kijken we hoe we je daarbij het beste kunnen helpen. Een hard einde is het dus niet, maar een zacht einde toch wel degelijk.

Groeten,
Elanthiel
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 7-5-2017 20:15
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

Slaapwel Newsflash! Een altijd gewaardeerd item van RSR, maar ik begrijp ten zeerste dat de redactie dit niet kan volhouden voor de enkelen die hem lezen. Bedankt aan iedereen die er ooit zijn steentje heeft bijgedragen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
7-5-2017 20:21
Thastrake

Operator (8)

Begrijpelijk.
Hartstikke bedankt voor de inzet en inhoud.

Het was me een waarlijk genoegen om hier nog iets van hebben mee gemaakt.

Rust zacht, beste News Flash. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"According to legend, those who are called a berserker are an object of fear; not only for the enemy, but for the allies as well because it is said to kill anything in its path..." - Serpico
7-5-2017 21:04
Deemril

Inactief

Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
11-5-2017 16:40
Kippendoder

Inactief

Jammer, maar ik begrijp de beslissing. Slaap zacht, Newsflash.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
12-5-2017 12:40
Glowball02

Rune Member (6.9)

Inderdaad niet heel erg verwonderlijk. Betekent wel dat ik ribbonhouder ga blijven, boojah Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
13-5-2017 11:29
Thastrake

Operator (8)


Glowball02 schreef:
Inderdaad niet heel erg verwonderlijk. Betekent wel dat ik ribbonhouder ga blijven, boojah Plaatje

Jij mazzelaar! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"According to legend, those who are called a berserker are an object of fear; not only for the enemy, but for the allies as well because it is said to kill anything in its path..." - Serpico
13-5-2017 12:02
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.