Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Kerst en oudjaar, citadelevents en vergadering]
Kerst en oudjaar, citadelevents en vergadering
Hallo lieve clangenoten van mij,

Het is bijna Kerst, en vlak daarna zit Oud-en-Nieuw. Dit jaar vallen die vrij dicht bij elkaar. Maar qua timing zijn ze ook wat onhandig. Eerste kerstdag, 25 december, is op zondag. Ook nieuwjaarsdag is op een zondag - de zondag erna zelfs. 

Dat levert voor de agenda een paar probleempjes op. Natuurlijk is het inmiddels standaard dat elke zondag er een event is om samen te skillen in de Clan Citadel. Ook is de eerste zondag van de maand normaal gesproken het moment voor de maandelijkse vergadering. Als we aan dit schema vasthouden, betekent het dat we op Eerste Kerstdag een citadelevent hebben, en op Nieuwjaarsdag een citadelevent en een vergadering. Dat gaat niet werken. 

Daarom hebben we een aangepaste dienstregeling voor de events in de komende paar weken bedacht. 
Het Citadelevent van deze week vindt plaats op zaterdag 24 december. Het is dan wel Kerstavond, dus voor degenen die daar prijs op stellen: deze week is aanwezigheid niet verplicht. Andere weken overigens ook niet, maar dat ter zijde. Om ervoor te zorgen dat dit citadelevent met een verse Build Tick begint, is afgelopen week de citadel op zaterdagochtend reset. 
Het Citadelevent van volgende week vindt plaats op maandag 2 januari 2017
De Januari-vergadering vindt plaats op zondag 8 januari 2017

Aangezien de vergadering automatisch op de agenda wordt gezet, zal er nog wel staan dat deze op 1 januari is. Pino deelt dus ook gewoon de duimpjes uit op 1 januari, tussen 19:45 en 20:15. Deze duimpjeslijst zullen we de week daarop aanvullen met iedereen die tijdens de daadwerkelijke vergadering aanwezig is. Dat betekent dus wel dat als je er 1 januari ook bent, je geen tweede duimpje krijgt. Dus ga maar gewoon naar je oma toe ofzo.

Dat was hem weer. Doeidoei!
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 19-12-2016 21:31
Antwoorden:
Thastrake

Operator (8)

Dat is dan ook weer duidelijk.
Ik pak de fiets wel naar Ridderkerk, want ja, daar woont mijn oma (en opa). Plaatje

Of ik zondag 1 januari wel in de chat zit, zou het niet weten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"According to legend, those who are called a berserker are an object of fear; not only for the enemy, but for the allies as well because it is said to kill anything in its path..." - Serpico
20-12-2016 00:26
Just Ne Pker

Leader (9)

Goed dat we het weten! Vrolijke feesten ook voor iedereen Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
26-12-2016 12:41
Antwoord 1-2 van 2 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.