Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Skilltoernooi juli 2015!]
Skilltoernooi juli 2015!
Beste dames, heren en niet nader gespecifiëerde personen!

Na een lange periode van windstilte is het eindelijk weer zover. RSR gaat nog eens een toernooi organiseren! En niet zomaar een toernooi, maar het altijd leuke skilltoernooi Plaatje Voor diegenen die onbekend zijn met het concept:
  • Voor een aantal skills kan je zogenaamde "sessies" starten. In zo een sessie moet je zoveel mogelijk XP halen in die skill
  • Diegene die op het einde van het toernooi de sessie heeft met de meeste verzamelde XP's, krijgt een ribbon voor die skills (zie momenteel ook de ribbons onder mijn naam Plaatje )
  • Naast een winnaar per skill komt er ook nog een algemene winnaar, die wordt bepaald op basis van een hieronder gegeven verdeelsleutel
Nu dat (hopelijk) voor iedereen duidelijk is, zal ik hieronder de praktische details geven:
  • Het toernooi loopt van 6 juli 2015 20:00h tot 20 juli 2015 20:00h (voor de hoogbegaafden onder ons: dat is twee weken)
  • Iedereen mag meedoen met het toernooi, zowel P2P als F2P, al worden er geen aparte rankings voor F2P bijgehouden
  • In de volgende skills kan je een ribbon behalen
    • 126
       Melee (alleen attack & strength tellen mee wegens defence via mage/range)
    • 188
       Magic
    • 124
       Ranged
    • 122
       Woodcutting
    • 127
       Fishing
    • 125
       Mining
    • 169
       Agility
    • 168
       Thieving
    • 170
       Runecrafting
    • 123
       Slayer
    • 171
       Hunter
    • 151
       Dungeoneering
    • 187
       Divination
  • Sessies worden gestart en opgevolgd op de IRC d.m.v. de volgende commands:
    • !defname Zezima stelt de opgegeven RSnaam in als jouw standaardnaam
    • !toernooi start geeft een lijst met mogelijke skills
    • !toernooi start wc [Zezima] start een sessie van de opgegeven skill voor de naam die gegeven wordt (of jouw standaardnaam, indien er geen naam gegeven wordt)
    • !toernooi list [Zezima] toont een overzicht van de sessies van de opgegeven RSnaam (of standaardnaam, je snapt het concept nu wel). Ernaast staan de overall-punten die de persoon krijgt (zie later)
    • !toernooi list slay toont een lijst met sessie van de opgegeven skill, met alleen de beste sessie per persoon. Opnieuw met de puntenverdeling ernaast
    • !toernooi list overall laat de overall ranking zien
    • !toernooi check [Zezima] doet een update van de meest recente sessie van die persoon
    • !toernooi check wc [Zezima] is analoog voor de laatste sessie van een bepaalde skill
    • !toernooi check wc 4 [Zezima] controleert de vierde sessie van een bepaalde skill
  • Sessies lopen 24h en kunnen eender welk moment gestart worden. Er mogen een onbeperkt aantal sessies per skill en per persoon lopen, deze mogen ook door elkaar lopen (d.w.z. dat een volgende sessie gestart kan worden voor de vorige geëindigt is)
  • Alle lopende sessies worden sowieso elk uur bijgewerkt
  • Vijf minuten voordat een sessie eindigt geeft de bot een waarschuwing op de IRC in #RSR. Zorg dat je op tijd uitlogt! De highscores hebben soms even tijd nodig om te updaten. Te laat uitloggen is eigen schuld, er worden geen XP correcties gedaan
  • Er wordt ook een overall ribbon (
    172
    ) uitgereikt. Deze wordt gegeven aan de persoon met de meeste punten. In elke skill kan je punten verdienen als volgt: de nummer 1 krijgt 6 punten, de nummer 2 krijgt er 4, nummer 3 krijgt er 3, nummer 4 krijgt er 2, en de rest krijgt 1 punt, mits ze tenminste 10% van de xp van de nummer 1 hebben behaald.
  • Iedereen met 1 punt of meer krijgt een toernooi duimpje

Dan rest er mij nog om iedereen veel plezier toe te wensen en moge de beste winnen!

Greetz,
Stijn

P.s.: mochten er toch nog vragen of onduidelijkheden zijn, stel ze gerust in dit topic of op de IRCPlaatje
  
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 5-7-2015 22:45
Antwoorden:
Fury Storms

Inactief

Iedereen super veel plezier ermee! Ik zal helaas geen ribbon in de wacht slepen, ik ben zelf namenlijk op vakantie van 07juli tot 18juli.


 Moge de beste winnen! Ik zal het met pijn in mijn hart missen
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
message message
6-7-2015 10:42
Xxlvlzxx

Inactief

In. Plaatje 
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-7-2015 12:14
Ilovearagorn

Leader (9)

Moge de beste kat winnen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-7-2015 12:33
Deemril

Inactief

Ik zal proberen deze week wat xp's in de wacht te slepen (en ribbons uiteraard Plaatje), vanaf vrijdag heb ik wel geen tijd meer op xptjes te halen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
6-7-2015 15:06
Just Ne Pker

Leader (9)

Veel succes allemaal, laat die XP's maar vloeien!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
8-7-2015 22:14
Axeleratie

Inactief

jippie jaaaa jeeeeej veel succes allemaal!!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-7-2015 23:19
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.