Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Vergadering April]
Vergadering April
Voor het eerst in maanden was de vergadering van April er weer eentje die volledig in Nederland en België werd gehouden. Zowel Elanthiel als Cat waren weer terug vanuit het zonnige Costa Rica. Wat echter niet wil zeggen dat ze het zonnetje hebben meegebracht, dat is dan weer jammer.

In ieder geval begon de vergadering op stipt 20:00. Cat kondigde aan dat er tegelijkertijd ook een event in de citadel was - zoals eigenlijk tegenwoordig gebruikelijk is met de vergaderingen. Dit was echter wel de eerste vergadering waarin de citadel Tier 7 is, en zelf ook een hogere cap heeft, van 2700 resources. Iedereen die daar aan meegeholpen heeft kreeg uiteraard een virtueel schouderklopje. 

Het tweede punt van de vergadering waren de pas aangekondigde Real Life badges. Uiteraard hadden de meesten van jullie ook gezien dat ze op 1 april waren aangekondigd. Het was dan natuurlijk ook een aprilgrap. Maar omdat de reactie best heel positief was, gaan we ook bespreken of we hier misschien toch wat mee kunnen doen. Dan gaan we dat wel doen op zo'n manier dat de RSRers die F2P zijn of zelfs helemaal geen RuneScape meer spelen hier ook wat mee kunnen. 
De mensen die in de tussentijd een IRL badge gepost hebben gaan een extra glimduim krijgen. Deze komt er binnenkort aan.

Hiermee werd de vergadering gesloten. De volgende is in mei. Tot dan!
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 5-4-2015 22:28
Antwoorden:
Deemril

Inactief

Ik dacht dat de enigste 1 april grap de omgekeerde site was Plaatje, you got me!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
6-4-2015 05:56
Pttim

Moderator (7)

Goede 1 april grap en ik ben benieuwd naar de IRL-badges die bedacht gaan worden! Plaatje
Dank voor de snelle verslaglegging!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
6-4-2015 09:06
Ilovearagorn

Leader (9)

Deemril schreef:
Ik dacht dat de enigste 1 april grap de omgekeerde site was Plaatje, you got me!
Dat was die van vorig jaar, en dat is nu een holiday skin. Dus die krijg je voortaan elk jaar Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-4-2015 16:19
Antwoord 1-3 van 3 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.