Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [IJzeren resultaten]
IJzeren resultaten
Beste mensen (en beste alle anderen die zich niet als mensen identificeren),

De afgelopen twee weken is er druk geskilled, gecombat en gedungeoneerd op ironman accounts. En dat heeft een behoorlijk aantal xps en levels opgeleverd. Het toernooi is gekenmerkt door spanning, sensatie, en onverwachte wendingen. Wie had er bijvoorbeeld verwacht dat zeven mensen zich zouden inschrijven, maar slechts zes het toernooi zouden overleven? Jawel, de enige hardcore ironman van het toernooi, Arnoud's Ralysha, is een vroegtijdige dood gestorven. 

Vooral aan de top is het toernooi nog spannend gebleven tot aan het eind, tot aan de laatste seconde, met last-minute-levels die uiteindelijk de uitslag bepaalden. Zowel Cat als Mick hebben een flinke eindsprint getrokken, niet van elkaar wetend wie van de twee het zou winnen. De laatste logout besliste het toernooi.

Maar dan willen jullie natuurlijk weten wie er dan wel heeft gewonnen. Nou, dit is de eindstand:

# RSR naam Ironman naam Total level
1 Ilovearagorn 6 Cabbages 773
2 Grimolas Grimolas Fe 772
3 Arnoud X122 Ralysha † 741
4 Elanthiel Iron Elan 430
5 Pttim Iron Gwalch 428
6 Fury Storms IronmanFury 308
7 Axeleratie Vraesque 244
De totale uitslag (inclusief P2P levels en XP is hier te vinden.


Gefeliciteerd, Cat, met je wisseltoernooiribbon. En iedereen die een total level hoger dan 77 had (iedereen die meedeed dus) krijgt ook nog een toernooiduimpje. 
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 26-10-2014 20:02
Antwoorden:
Ilovearagorn

Leader (9)

Nou Mick, we hebben het spannend gehad Plaatje Gelukkig is de toernooiwinst niet bepaald door total xp.. Plaatje Het was leuk Plaatje 
Misschien moet ik een tijdje niet dungeoneeren though.. :$

Op naar het volgende toernooi!
 
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-10-2014 20:11
Thastrake

Operator (8)

En nu, wat gaan jullie nu doen met deze newb accounts? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"According to legend, those who are called a berserker are an object of fear; not only for the enemy, but for the allies as well because it is said to kill anything in its path..." - Serpico
26-10-2014 20:18
Deemril

Inactief

Nipter verliezen kan niet Mick Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
26-10-2014 20:26
Grimolas

Inactief

Gratz Cat met de nipte zege met je Iron(wo)man account!

Hier zijn mijn (voorlopig) laatste stats:

Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Completionist 09/08
26-10-2014 21:07
Sleepy Meh

Inactief

Gratz Cat! Volgend toernooi neem ik die wisselribbon wel terug!Plaatje Nu misschien wel eens de tekst aanpassen? Die staat nog 2 toernooien achter Plaatje...


Dus wie gaat er nog maxen op ironman? Plaatje..
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-10-2014 22:49
Fury Storms

Inactief

Congratz Cat! Helaas heb ik zelf niet zoveel mee kunnen doen aan dit toernooi (schreef me sowieso pas later in) maar de volgende zal ik ook weer eens proberen te winnen Plaatje *kijkt sleepy uitdagend aan*

Op naar de eerste 99 op de iron(wo)man accs & Let's max Plaatje
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
message message
26-10-2014 23:18
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.