Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Hedenavond vergadering!]
Hedenavond vergadering!
Een fijne zondagmiddag, lieve leden.

Het is weer zondag, en het is zelfs de eerste zondag van de maand, en dat betekent dat er om 20:00, naast het citadelevent, weer een vergadering bij te wonen valt. Zoals altijd kun je hiervoor terecht op de befaamde IRC chat.

Tijdens de vergadering vertellen de MOLs wat er deze maand binnen RSR speelt, en is er ook ruimte voor vragen en opmerkingen van leden. Ook zijn er vergaderblaadjes te verdienen door simpelweg aanwezig te zijn. 

Komen dus! Plaatje

~ Cat
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 5-10-2014 12:12
Antwoorden:
Elanthiel

Leader (9)

De oktobervergadering was een beetje een bijzondere vergadering. Het was meer een discussie. De vraag was: Wat willen jullie qua toernooien?

Allereerst werd het recyclen van oude concepten besproken. Dit leek de meesten een goed idee, de oude wisselribbons kunnen dan weer van persoon veranderen. Verder werd geopperd om ook pvp / duel toernooien te gaan doen, zodat niet alles afhankelijk is van skills en de hoeveelheid tijd die je hebt.

Qua structuur werd besproken om vier toernooien per jaar te doen - drie vaste catgorieën (PvM, PvP, Skill) en 1 varia. Hier kwamen geen commentaren tegen.

Wanneer een nieuwe skill uit komt zal het mogelijk zijn om daarvoor een toernooi te organiseren, dit zal in ieder geval voor Inventor gebeuren. 

Met de aankomende update voor Ironman accounts werd ook de mogelijkheid van een ironman toernooi besproken. Ironman mode is een manier om het spel te spelen zonder interactie met andere spelers, dus zonder te ruilen ervoor. Een ironman toernooi zou inhouden dat iedereen met een nieuw account begint en binnen een bepaalde hoeveelheid tijd ofwel het meeste xp haalt, ofwel het meeste levels haalt, ofwel de hoogste bankwaarde bereikt. 
Over het algemeen waren de mensen op de vergadering niet onverdeeld positief. Veel mensen vonden het extra werk om een nieuw account te beginnen niet echt de moeite waard.

Ook hebben we het kort over een groepsskilltoernooi gehad. Dit wordt inderdaad weer tijd, en zal in het toernooischema ingepland worden.

Een suggestie om inschrijfgeld te verplichten voor toernooien, voor de prijzenpot, werd niet met enthausiasme ontvangen. 

Ook werd het idee geopperd om eens te kijken naar een seasonal highscore en daar een toernooi in te organiseren. Dit zou dan beginnen op het moment dat de highscore begint, en eindigen op het moment dat de highscore eindigt. Dit werd goed ontvangen. Van de huidige highscores werd "Total amount of herbs grown" uitgekozen als favoriet. Tegen de tijd dat we dit toernooi gaan organiseren moeten we even kijken welke highscores er zijn, en er eentje uitkiezen. 

Er waren geen andere onderwerpen voor de vergadering, dus deze werd weer gesloten. Tot de volgende maand!
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-10-2014 21:07
Deemril

Inactief

Spijtig genoeg was ik er niet, maar kan er eventueel rekening gehouden worden met examen periodes? Natuurlijk voor het inventor skill toernooi gaat dat moeilij, maar ik heb het voornamelijk voor het groep skill toernooi. Ik begrijp natuurlijk ook dat het nooit voor iedereen gaat passen, maar het zou leuk zijn mocht het niet in december/januari of mei/juni zijn Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
6-10-2014 19:20
Elanthiel

Leader (9)

Het is zeker iets waar we rekening mee moeten houden ja. Toernooien zijn ook altijd het leukst als ze in een vakantie gehouden kunnen worden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-10-2014 01:35
Sleepy Meh

Inactief

Elanthiel schreef:
...zodat niet alles afhankelijk is van skills en de hoeveelheid tijd die je hebt.

Support.
De enigste reden waarom ik de afgelopen 3 toernooien heb kunnen winnen was omdat ik gewoonweg het meeste vrije tijd had om te verdoen.. En dat is nog wel eens best zielig Plaatje......
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-10-2014 20:04
Fury Storms

Inactief

Sleepy Meh schreef:
Elanthiel schreef:
...zodat niet alles afhankelijk is van skills en de hoeveelheid tijd die je hebt.

Support.
De enigste reden waarom ik de afgelopen 3 toernooien heb kunnen winnen was omdat ik gewoonweg het meeste vrije tijd had om te verdoen.. En dat is nog wel eens best zielig Plaatje......
 

jij bent niet zielig, gewoon minder 'sleepy' Plaatje

maar agree dat we even moeten kijken naar verschillende methoden om er omheen te werken.
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
message message
7-10-2014 20:14
Deemril

Inactief

Sleepy Meh schreef:
Elanthiel schreef:
...zodat niet alles afhankelijk is van skills en de hoeveelheid tijd die je hebt.

Support.
De enigste reden waarom ik de afgelopen 3 toernooien heb kunnen winnen was omdat ik gewoonweg het meeste vrije tijd had om te verdoen.. En dat is nog wel eens best zielig Plaatje......
 


Bij het skill toernooi is het wel zo dat de teams worden opgesteld aan de hand van overall lvl/overall xp geloof ik. Dus de 'sterkste' zullen dan bij de 'zwakste' zitten.
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
8-10-2014 14:41
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.