Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Vergadering gemist?]
Vergadering gemist?
Als je de vergadering hebt gemist, is hier het verslag:


De vergadering van September was kort maar krachtig. Nu Elanthiel in Costa Rica zit heeft Gwalchmai_X de citadelevents overgenomen en hij kondigde ook het citadelevent van tijdens de vergadering aan. 

Direct daarna nam Cat de vergadering over met het tweede punt. Ze vertelde dat er deze maand, omdat het een oneven maand is, een NewsFlash uit gaat komen. Inzendingen voor prijsvraag, picpost, uitspraken, moppen enzovoorts zijn nog steeds erg gewild. Mocht je nog willen helpen met het in elkaar zetten van de Newsflash, kan je je ook bij een MOL aanmelden om in de redactie te komen
Aangezien Elanthiel inmiddels in Costa Rica zit, is (in ieder geval voor deze Newsflash) Gwalchmai_X de hoofdredacteur. 

Elanthiel zal zijn taken als leader van RSR nog wel blijven waarnemen, vanaf de andere kant van de Atlantische Oceaan, alleen hij zal niet actief op de chat zijn, buiten het weekend om, en hij zal een hoop achter de schermen doen. Wil je lezen wat hij daarna nog meer doet, kijk dan op zijn reisblog.

En zoals ik zei, deze vergadering was krachtig, maar vooral ook kort. Tot volgende maand!
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 7-9-2014 21:54
Antwoorden:
Pttim

Moderator (7)

Ondanks het tijdsverschil, ben je weer lekker snel met het verslag! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
7-9-2014 22:31
Elanthiel

Leader (9)

Ja echt he, is de vergadering om 20:00, heb ik om even voor 14:00 het verslag al af. Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-9-2014 01:40
Deemril

Inactief

Niet veel gemist blijkbaar Plaatje! Bedankt martijn voor het verslagje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
8-9-2014 08:02
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Elanthiel schreef:
Ja echt he, is de vergadering om 20:00, heb ik om even voor 14:00 het verslag al af. Plaatje 

Goed werk!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-9-2014 13:54
Fury Storms

Inactief

Top! Weer eens bedankt voor het verslag Plaatje Kon ik weer even bijlezen wat ik gemist had
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
message message
8-9-2014 15:27
Antwoord 1-5 van 5 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.