Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Clue nieuws!]
Clue nieuws!
Hey allemaal,

Zoals een deel van jullie gisteren ook op de vergadering heeft meegekregen, ben ik de afgelopen week bezig geweest met wat fixes voor de clue pages. De meeste van deze fixes waren hoognodige fixes, omdat er nu eenmaal wat dingen in RuneScape zijn veranderd, maar er zijn ook wat nieuwe toevoegingen gedaan.

Highlights van de cluepage tweaks:
  • Er zijn rond de 15 elite clues toegevoegd. De pagina is nog steeds niet compleet, maar begint er al aardig compleet uit te zien. Alle hulp wordt echter geapprecieerd. Voor meer informatie hierover, kun je altijd contact met me opnemen.
  • Er zijn enkele medium en easy clues die nog misten toegevoegd. Deze pages zijn al zo goed als compleet, maar zijn nu nog vollediger. Mocht je tijdens het doen van clues nog een clue tegenkomen die niet op de site staat, voel je vrij om het te melden, dan kan het geüpdatet worden.
  • Veel van de emote clues hebben een kleine verandering ondergaan op het gebied van item requirements. Deze zijn zo goed als allemaal gefixt.  
  • Een deel van de content is verduidelijkt wat betreft het verschil in de clues in RuneScape 3 en Oldschool RuneScape.
  • Overbodige quest requirements door spelveranderingen, zoals het toegankelijk maken van Morytania zonder Priest in Peril, zijn verwijderd.
  • Een deel van de images was verouderd. Het meerendeel van deze images is reeds vervangen met een nieuwe kopie.

 Ik hoop dat jullie er iets aan hebben Plaatje Op naar een nog completere set clue pages!

~ Arnoud
 
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 4-8-2014 09:03
Antwoorden:
Nollie28

Operator (8)

Lange 15 minuten heb jij NoudPlaatje.

Maar wel heel mooi werk, die pages waren wel aan wat vernieuwing toe.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-8-2014 18:32
Antwoord 1-1 van 1 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.