Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Vergadering Juli]
Vergadering Juli
Beste mensen, als je deze CN post ziet, is de vergadering van juli alweer geweest. Mocht je hem gemist hebben, hieronder staat wat er allemaal is besproken:


De vergadering van juli begon met de gebruikelijke aankondiging dat er weer een flinke hoop werk te verzetten was in de Citadel. Het Citadelevent was zoals gebruikelijk in de laatste paar maanden weer tegelijk met de vergadering gestart.

Cat vertelde over wat downtime die RSR gehad had. Thulinma is namelijk van internetprovider geswitched - van KPN naar Xs4all. En aangezien de server in zijn huiskamer staat, betekent dit dat RSR ook van provider is geswitched. Dit is vervolgens een beetje mis gegaan bij het aansluiten. Dat is toen door iemand gerepareerd, waarna het weer stuk ging, en we uiteindelijk een redelijke tijd offline zijn geweest. Inmiddels doet alles het weer, en ook de services (lees: Pino) hebben een update gehad en zijn ook weer prima werkend.

Hierna vertelde Luc dat er weer een Newsflash aan zit te komen. Hij vertelde dat er nog altijd inzendingen nodig zijn - oplossingen voor de prijsvraag, ideeën voor de picpost, verhalen, uitspraken, moppen, weetjes, dit alles kan je inzenden. Ook kan je nog meehelpen met het in elkaar zetten van de Newsflash, vraag dan even aan een MOL om je aan te melden voor de redactie. De Newsflash gaat op 15 juli uitkomen.

Gwalchmai_X wilde het ook nog even hebben over toernooien. Het laatste toernooi is alweer een flinke tijd geleden, en het wordt dus weer tijd voor een nieuw toernooi. Aankondigingen zullen vrij binnenkort op Clan Nieuws verschijnen, maar het zal iets worden met bosshunting, en gezelligheid. Houd het Clan Nieuws dus in de gaten!

De rondvraag leverde niks op, dus de vergadering werd alweer gesloten. Tot volgende maand!


 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 6-7-2014 20:26
Antwoorden:
Pttim

Moderator (7)

Je bent weer lekker snel met het verslag Martijn!
Good job! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
6-7-2014 21:57
Nollie28

Operator (8)

Leuk dat er weer eens een toernooi aan komt Plaatje. Iedereen meedoen hePlaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-7-2014 23:12
Deemril

Inactief

Echt spijtig dat ik niet kan meedoen met het toernooi! Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
6-7-2014 23:17
Fury Storms

Inactief

Helaas kon ik niet aanwezig zijn wegens omstandigheden. Maar als ik het zo zie heb ik niet extreem veel gemist.

Daar gaan we danmaar weer hea! met de toernooien.
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
message message
10-7-2014 15:25
Antwoord 1-4 van 4 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.