Zoek in het forum!
Calculators
Het is alweer een tijdje geleden dat we het hier voor het laatst over onze skill calculators hadden. Maar ik heb de lagen stof er weer eens afgeveegd, en vanaf vandaag staan er wat meer skills in de calculator. 

Vandaag heb ik de volgende skills toegevoegd aan de calculators:
  • Construction
  • Runecrafting
  • Slayer
Binnenkort volgen meer skills, dus hou de calculators (en deze post) in de gaten!

Tijn out.

[ElanEdit]
De woodcutting en firemaking calculators zijn nu ook beschikbaar.
[/ElanEdit]

[NogEenElanEdit]
Er is nu een Fishing calculator, de Mining calculator is enigszins bijgewerkt om ook Daemonheim ores erbij te doen, en er is een Smithing calculator. Bovendien is er nog een speciale calculator voor smithing in Daemonheim (aangezien het overzichtelijker was om dat apart te houden). Nog maar een paar skills te gaan!
[/NogEenElanEdit]
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 11-6-2014 20:40
Antwoorden:
Pttim

Moderator (7)

*geeft een schouderklopje*
Goed bezig Martijn!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
11-6-2014 21:36
Deemril

Inactief

Ziet er leuk uit! Even om te melden, tussen alle skills staat er ook 'quests' en er gebeurd dan niets. Ik weet niet of dat de bedoeling is?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
11-6-2014 22:11
Elanthiel

Leader (9)

Ik zie het inderdaad. Er staat een bestand genaamd "quests" in de map waar de skill-xml files komen, maar dat lijkt een file die niet voor deze map bestemd is. Ik zal (morgen waarschijnlijk) even uitzoeken hoe of wat, en waar die naartoe moet.
Bedankt dat je het even zegt Plaatje

[ElanEdit]Gevonden wat er mis is, maar ik fix het toch morgen pas, want ik wil even grondig checken of ik niks anders breek.[/ElanEdit]
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-6-2014 22:34
Elanthiel

Leader (9)

Inmiddels zijn ook de woodcutting en firemaking calculators beschikbaar. 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-6-2014 19:15
Fury Storms

Inactief

Het schiet lekker op zo! goed bezig Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
message message
15-6-2014 20:09
Elanthiel

Leader (9)

Gister: Fishing calculator gemaakt, Mining calculator bewerkt, Smithing calculator gemaakt en Dungeoneering-smithing calculator gemaakt. Bovendien heb ik mijn script enigszins aangepast dat ik niet meer de dingen 1 voor 1 hoef in te voeren, maar dat ik gewoon een spreadsheet kan plakken en hij me in 1 hap de XML geeft.

Vandaag ben ik doorgegaan en heb ik de Farming, Summoning en (noncombat) Magic calculators gemaakt. 

Nog resterend: Herblore, thieving, crafting, hunter en cooking. We zijn dus bijna compleet!
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-6-2014 21:17
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.