Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Hedenavond vergadering!]
Hedenavond vergadering!
Goedemorgen lieve mensjes (en anderen) en welkom in Juni!

Ook deze maand hebben we weer een vergadering voor jullie, dus, kom gezellig vanavond om 20:00 naar de IRC Chat en klets met de MOLs over alles dat met RSR te maken heeft. 

Daarnaast heb ik nog een nieuw vaantje in de aanbieding: Heist!
186

Enjoy Plaatje


 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 1-6-2014 10:46
Antwoorden:
Elanthiel

Leader (9)

De vergadering van juni begon weer precies om 20:00 - zoals gebruikelijk. 

Natuurlijk kwam meteen het gebruikelijke puntje over de citadel aan bod. Fury vertelde over het citadelevent dat tegelijkertijd aan de gang was. Hij vertelde ook dat we langzaam maar zeker vooruit gaan richting een Tier 7 citadel! We zijn inmiddels al over de helft! Er is echter nog wel een flinke hoeveelheid werk nodig, dus blijf vooral bezoeken en blijf vooral skillen.

Naast het bezoeken van de citadel is er nu ook nog een andere activiteit binnen RSR waar je je mee bezig kan houden, Heist! Cat vertelde over de nieuwe vaandel voor deze minigame. Je kan een guard zijn en rovers in hun kladden grijpen. Je kan een rover zijn en er vandoor gaan met de inhoud van kisten vol geld. Voor deze vaan moet je een screenshot posten waarin je aantoont dat je 10 Win Points en 250 Heist Points verzameld hebt. 

Elanthiel vertelde over de Newsflash. Deze is afgelopen maand weer uitgekomen en stond bomvol moppen, weetjes, uitspraken, een heuse picpost en prijsvraag, en nog veel meer. Natuurlijk zijn er altijd nog inzendingen nodig voor de volgende newsflash. Moppen bijvoorbeeld, of weetjes, uitspraken, en oplossingen voor de picpost en prijsvraag. Blijf dus vooral insturen, en als de de Newsflash nog niet gezien hebt, is dit een prima moment om hem te gaan lezen.

Gwalchmai_X vertelde hierna over een aankomende IRL meet. Deze zal maandag 9 juni plaatsvinden in Leiden. Alle informatie staat hier. Het plan is om eerst te gaan midgetgolfen, en vervolgens bij Thulinma thuis te gaan barbecuen. Als het weer een beetje meezit, in ieder geval.

Vanwege serverproblemen op onze homeworld w123, was RSR en de avatar tijdelijk verhuisd naar w124. Grimolas vroeg nog even of wereld 123 inmiddels weer stabiel was, en we weer terug verhuisd zijn. Dat was het geval - sinds het weekend lijkt wereld 123 weer stabiel genoeg, de problemen lijken dus opgelost te zijn.

Hierna - op verzoek van Gwalchmai_X, deed Grimolas ook nog even verslag van de Giro D'Italia poule, die tijdens de wielerronde gelopen heeft. Luc, Findolfin, Gwalchmai_X en Grimolas deden mee in de poule. Findolfin is hierbij vierde geworden, Grimolas derde, Luc 2e en de winnaar is Gwalchmai_X geworden!

Dat was het weer voor deze maand. Tot juli!
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-6-2014 20:26
Xxlvlzxx

Inactief

Rawrr! Ik wil de eerste Heist vaan.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-6-2014 21:58
Deemril

Inactief

Gedver... ik heb als eens meer points gehaald in heist! Spijtig genoeg heb ik daar geen screen van Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
1-6-2014 22:22
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Ik heb de vergadering gevolg maar geen vergaderblaadje ontvangen. Kan een (sub)leader dit even bekijken. Thx.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-6-2014 11:50
Antwoord 1-4 van 4 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.