Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Munt van Vrijgevigheid - en meer veranderingen]
Munt van Vrijgevigheid - en meer veranderingen
Beste mensen,

Zoals jullie misschien (maar misschien ook niet) inmiddels al gezien hebben, is er het een en ander veranderd aan de Munt van Vrijgevigheid. 
De vier niveaus die we hadden (100k, 200k, 500k en 1m) waren wat outdated. 1m is niet heel veel meer waard, en om een beetje wat leuke prijzen uit te kunnen delen bij toernooien, kan de RSR-bank wel wat meer dan 1m gebruiken *denkt nog terug aan de 100m prijzenpot van het divination toernooi*.

De Munt van Vrijgevigheid geeft dus nu op de gp weer hoeveel je gedoneerd hebt aan de RSR-bank "Rsr Doneer". Iedereen die een Munt had, heeft deze nog steeds, en het bedrag waarvoor die munt was, is toegekend. Bovendien ben ik ook nog even wat oude topics in gedoken, en heb de prijzenpotten van het Divination toernooi en het '07scape toernooi ook verwerkt in deze nieuwe Munt. 

Dan wil je natuurlijk vast weten waar je kan zien wie wat gedoneerd heeft, dat is in het menu (RSR en ik > Doneren > Doneer RSGP aan de RSR-bank).



Verder is er nog wat veranderd, in het menu wel te verstaan.

Aangezien we al een flink aantal jaren eigenlijk geen clan meer zijn maar een community / fansite, gaan we langzaam maar zeker de references naar "Clan" verwijderen. Dit is inmiddels gebeurd in het menu, waar Claninfo is vervangen door Info.

Vragen/opmerkingen? Stel ze hier. Wil je doneren aan de RSR-bank? Neem dan even contact op met Ilovearagorn of Just Ne Pker (Findolfin op de chat).

Groeten,
Elanthiel
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 11-5-2014 15:05
Antwoorden:
Bv202

Inactief

Kan je ook OSRS money doneren? Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-5-2014 15:48
Glowball02

Rune Member (6.9)

Moeten we RSR Doneer dan niet de community bank ipv de clanbank noemen? Plaatje Vind het best ironisch Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
11-5-2014 16:27
Sleepy Meh

Inactief

Ik zou graag 0.5M terug krijgen van de clanbank.*Giggity*
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-5-2014 16:49
Deemril

Inactief

Een betere regeling lijkt me! 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
11-5-2014 17:01
Elanthiel

Leader (9)

Bv202 schreef:
Kan je ook OSRS money doneren? Plaatje

OSRS wordt wat lastig, omdat Rsr Doneer f2p is. Maar als je bij een toernooi OSRS geld beschikbaar stelt voor de prijzenpot, komt t ook erbij op je Munt.

Sleepy Meh schreef:
Ik zou graag 0.5M terug krijgen van de clanbank.*Giggity*
Geld wat naar de RSR-bank gaat, is helaas niet refundable, omdat dit gebruikt wordt voor toernooien en dergelijken.
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-5-2014 18:00
Antwoord 1-5 van 5 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.