Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe tool: de quizadmin]
Nieuwe tool: de quizadmin
Hallo lieve leden, goeiemorgen!

Ik heb een nieuwe tool voor jullie gemaakt, die jullie, als jullie CL 2 of hoger hebben, kunnen gebruiken om een quiz in te maken. Hij staat in het menu onder RSR en ik > Quiz admin. Deelnemen kan door iedereen die ingelogd is. 

Het idee is dat je dit voor een event gebruikt door, als het event start, de quiz te publiceren en de link met je deelnemers te delen (de link kan je al van te voren in je event info zetten, maar je deelnemers kunnen je quiz dan nog niet bezoeken). Als de quiz beschikbaar is krijgen je deelnemers een vraag te zien, en als hun antwoord goed is krijgen ze de volgende vraag, totdat ze alle vragen beantwoord hebben. Dan wordt er een pm naar de maker gestuurd, zodat jij weet wie allemaal je quiz opgelost heeft en wie het snelst was. Die informatie kan je dan natuurlijk gebruiken voor de duimpjes en eventueel een prijs. 

Oja, je kan je quiz altijd bewerken als er een foutje in is geslopen, ook als hij al gepubliceerd is, maar als je een antwoord verandert zullen leden die die vraag al goed hadden hem nog eens moeten beantwoorden, en misschien hun voortgang in verdere vragen kwijtraken. Probeer dat dus te vermijden. De vraag bewerken kan nooit kwaad.

Het is niet verplicht om de quiz tijdens een event te gebruiken, het kan ook gewoon zonder. Aan jullie de keus! Plaatje

Ik zou zeggen speel er een beetje mee zodat je weet wat het inhoudt, en plan als je zin hebt een quizevent! 

Vind je bugs of heb je suggesties, post dan gerust of pm me.

~ Cat
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 23-6-2013 10:24
Antwoorden:
Bv202

Inactief

Yeeey Plaatje 

Voor Cat: Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-6-2013 11:23
Glowball02

Rune Member (6.9)

Ik heb ook even een oldschool-quiz gemaakt, veel plezier met oplossen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
23-6-2013 11:51
Pttim

Moderator (7)

Klinkt leuk! Daar zal ik zeker eens een event mee organiseren!
Good job Cat! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
23-6-2013 13:28
Ilovearagorn

Leader (9)

Jeej koekjes!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-6-2013 14:38
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Leuke tool heb je gemaakt. Meteen even proberen..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-6-2013 17:35
Nollie28

Operator (8)

Yeey for quizadmin, en leuk dat je meteen een oude killermanace erin hebt gezet. Ben benieuwd hoeveel mensen hem op zullen lossen. Ik ga zeker weer mijn best doen.
Ook zal ik er s00n zelf ook een maken.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-6-2013 06:56
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.