Zoek in het forum!
Exit RA.
Ja, na lange jaren, vele successen, vele verliezen, vele ups, vele downs, is RA uiteindelijk toegekomen aan dit moment.

RA is hierbij officieel dood verklaard, en zal dat ook blijven.

De redenen voor de close variëren; maar ik moet toch wel toegeven dat de afwezigheid van een pk-trip voor 3 maand, en de afwezigheid van een fatsoenlijke pk-trip voor een half jaar toch wel zwaar weegt.

Ik kijk terug naar mooie tijden. Mindere tijden. Goede tijden. Slechte tijden. Goede trips, slechte trips. Goede pk-leaders, slechte pk-leaders, en naar RA in zijn geheel.

Laten we zeggen dat RA een ervaring op zich was, en als zowel eerste als laatste RA-lid heb ik de gehele geschiedenis van RA mee mogen maken. Een geschiedenis die helaas het laatste jaar ontbreekt, omdat deze geschiedenis amper bestond.

Ik vermoed dat alle leaders, van oudsten tot nieuwsten, Bamberg88, Silvfo, Koop723, Ijmuide 222, Ck Bond, Halve_gek1; alle eer verdienen die ze kunnen krijgen. Ieder heeft zijn best gedaan voor RA, net als alle leden natuurlijk. Ik kan de naam Pk-Jos niet ongenoemd laten, want ook hij is als eeuwige sub vanaf een begin ergens in RaR tot een einde in RA bij de club gebleven. Vele namen zijn genoemd. Vele namen zijn ongenoemd. Allemaal verdienen ze even veel respect en dank voor hun inzet. Zo heb ik mensen zoals William(ThexCamelot) meer inzet zien tonen dan wie dan ook.

Ik wil allen bedanken, en vraag allen het te accepteren, alsjeblieft, iedereen, en wil jullie een prettige toekomst nog toewensen.

Good bye RA: Good. Bye,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 4-5-2008 21:19
Antwoorden:
Otherwise777

Inactief

Doei ra.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
4-5-2008 21:21
Maxime

Inactief

rip ra Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-5-2008 21:22
f

Gewist lid

Goed geschreven! Silvfo die heb ik al heel lang niet gezien zeg.
Alles komt tot een einde, en met BH was Ra verloren. `t Ging al niet perfect.. Hoe doen andere clans dit?
4-5-2008 21:22
Ilovearagorn

Leader (9)

Prachtige toespraak tbh Plaatje
Een waardig einde voor RA lijkt me.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-5-2008 21:23
Deruit

Inactief

R.I.P ra
maar arnoud je hebt er wel een begravenis van gemaakt in je post hor..
maar ik hoop dat ra ooit nog terug komt..
ik blijf de hoop erin
het kan altijd nog terugkomen met een andere naamPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-5-2008 21:23
Jarre9

Inactief

snel in paint:
Plaatje

bye bye RA Plaatje

@deruit het kan nog terug komen, kenny gaat ook elke aflevering dood en de volgende leeft hij weer Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-5-2008 21:30
Zubat-freak

Inactief

R.I.P. Ra

ik heb je niet zo goed gekent maar je chat was altijd wel lachen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
4-5-2008 21:36
Jules

Inactief

JOIN RE

Euhm.

Jammer, maar was al vrij duidelijk. Is alleen bevestiging Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-5-2008 22:23
Knuffelboom

Gewist lid

NOOOOOOO@@@@@

Of wacht, RA was al dood..

De chat leeft nog wel steeds voor de mensen die zich dat afvroegenPlaatje
4-5-2008 22:27
Rutgerino

Inactief

Aan alles komt een einde...
Jammer dat RA net dood was toen ik joinde.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-5-2008 22:34
Stomme Kaas

Gewist lid

Memories...
Jammer dat ra weg is, ookal heb ik er nooit in gezeten vindt ik het alsnog jammer.
Nu is RsR volbloed communitie.
4-5-2008 22:56
Leon

Gewist lid

bye
5-5-2008 00:01
Jostiepower

Inactief

Nadat bounty hunter uitkwam was RA al wel dood, bounty hunter was gewoon niets voor RA. RA maakte al minimaal 2 jaar geen schijn van kans meer bij GDS maar de runerocks trips waren altijd wel geslaagd met de vaste lede die nog wel op kwamen dagen^^.

De chat van RA blijft natuurlijk wel bestaan^^(#ra-pk)

Gudbye RA

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-5-2008 00:02
Tisiptgemak

Inactief

Meerdere ex-Ra leden hebben (en nog steeds) top clans geleid.Ra heeft wel zeker een nut gehad, maar het spel is al meer dan een jaar te ver gevordert om nog een echt opleidingsclannetje te hebben.

Ra was fun one day
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
5-5-2008 02:21
Folkie5

Gewist lid

Inderdaad Jeroen, we hadden bij RR ons plekje wel gevonden, GDS werd al te veel en toen BH uit kwam is het niets meer geworden, leden zijn gestopt en leaders zijn minder actief geworden, waaronder ik.

Het zat eraan te komen, RIP.
5-5-2008 10:51
Antwoord 1-15 van 32 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.