Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Algemeen] -> [IRC-verbindingsproblemen? LEES!]
IRC-verbindingsproblemen? LEES!
Right, omdat we de IRC-configuratie een beetje hebben aangepast om irritante botnetspammers tegen te gaan, is het nu allemaal wat strakker beveiligd. Daarom kan het tegenwoordig zijn dat je geen verbinding krijgt. Dit ligt niet aan ons, maar aan jullie achterlijke ISP (Internet Service Provider, oftewel dat bedrijf dat er voor zorgt dat de elfjes tussen jouw computer en het internet rennen).

Precieze symptomen van het probleem: Je IRC verbindt en disconnect *meteen*, elke keer dat je het probeert. Ben je lang genoeg online om te praten in #RSR, dan heb je dit probleem *niet*. Werkte het een uur geleden wel maar nu niet meer, dan heb je dit probleem *niet*.


Als je er zeker van bent dat je dit probleem ondervindt mag je contact met mij opnemen.

WAT IK NODIG HEB OM DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN:

De VOLLEDIGE output die je IRC-client je in het serverstatus-scherm geeft.
Weet je niet hoe je hieraan kunt komen, neem dan contact op met EEN ANDERE MOL. NIET met mij. Mij boeit het niet dat je te stom bent om te begrijpen wat er op dat computerscherm staat.

Als je dit niet bij kunt voegen hoef je geen moeite te doen om contact met me op te nemen. Doe je dit toch dan riskeer je een flame en ban van mij, en of die nou terecht is of niet, bans die ik geef blijven staan.


Contact opnemen met mij kan via e-mail (staat in m`n profiel) of (en dit heeft de voorkeur) MSN / IRC via iemand die contact met mij kan opnemen via die media (dus een MOL, of iemand aan wie ik ooit m`n MSN-adres heb gegeven).
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gepost door MacGyverRetired Leader (R) op 22-6-2008 22:22
Antwoorden:
Geen antwoorden.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!