Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape: Guides] -> [Buyers and Cellars [Quest Guide]]
Buyers and Cellars [Quest Guide]
Buyers and Cellars
Gemaakt door Em0______666
Gemaakt op: 2 Mei 2010
Deze quest is alleen voor members




Lengte: Kort
Moeilijkheid: Gemakkelijk
Skills nodig: Een Thieving level van 5
Quests nodig: Geen
Items nodig: Logs (Of een Hatchet waarmee je deze kan hakken)
Startpunt: Door de trapdoor naar beneden, in het noorden van de Furnace in Lumbridge (Zie plaatje)

Plaatje

1. Om de quest te beginnen praat je met Darren Lightfinger, kies telkens de optie met "(Skip speech)" erachter (Je kan het ook niet doen, en enorm lange verhalen krijgen Plaatje ) en start de quest. Hierna vraagt Darren van je om "Mark 1" te pickpocketen, dit doe je automatisch.
Plaatje

2. Ga nu naar het zuiden van Lumbridge Castle, en praat met Chief Thief Robin, hij heeft informatie voor je. Hij zegt dat de chalice niet meer in handen is van de bank, en dat de eigenaar het weer terug heeft genomen. Hij wil dat je deze terug haalt, zonder geweld.
Plaatje

3. Ga naar Lumbridge Swamp, naar Father Urhney's huis. Probeer hem te pickpocketen, maar dit zal niet lukken, want hij is te allert.

Maak dus een vuurtje buiten zijn huis, voor een raam, en praat met Father Urhney.
Zeg: "Nice chalice." en daarna: "Fire! Fire!"


Plaatje
Plaatje
4. Nu je de chalice uit de display case hebt gehaald, ga terug naar Darren Lightfinger en zeg: "I'd like to talk about the caper I'm doing for you.", en geef de chalice aan hem.

Plaatje

Gefeliciteerd! Quest voltooid!

Reward: 1 Quest Point, Thieves' Guild literature, Toegang tot de Thieves' Guild, en de mogelijkheid om Hanky Points te verzamelen.

Klik hier om weer terug naar de Questlijst te gaan.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Em0 666Inactief op 2-5-2010 22:10
Antwoorden:
Thojohn22

Inactief

Ziet er goed uit, mss ook de capers erbij zetten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-5-2010 22:31
Em0 666

Inactief

Hmmm, dat kan, maar dat doe ik dan toch even liever als ik weer bij m'n pa ben, met 3 schermen, zodat ik beter kan multitasken xD Ik zit TE veel te Alt-Tabben hier, en dat vind ik niet zo geniaal XD
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-5-2010 23:19
Antwoord 1-2 van 2 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!