Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape: Guides] -> [Kree'Arra]
Kree'Arra

1.Introductie en kill count .

Dit is een TEAM guide voor Armadyls gwd boss; Kree'Arra.bestemt voor events, of als je gwn met je vrienden  je cashpile  omhoog wilt krijgen.Als je de weg naar de god wars dungeon nodig hebt vind je die op deze pagina; [http://www.rsrclan.com/smpages.php?page=gwd&dir=monsterhunting#hoofdstuk2]

Belangrijk!; voordat je de dungeon ingaat is het belangrijk om een Zamorak en een Armadyl aan the hebben.  Saradomin is optioneel, maar niet nodig, Ik raad je gwn aan om even je protect from mage op te zetten. Wanneer  je de dungeon ingaat, ga daan naar het zuiden.  Grapple de paal en je bent in de Eyrie.  In  de Eyrie ga je je kc of kill count halen, deze heb je nodig om de grote deur  binnen te komen. Het beste is deze te hale op de lagere lvl aviansies . Een kill count van 40 is vereist.

Plaatje


2.Lvl req's.

80+ range

75 defence

60+ prayer

52 of 67 sumon (optioneel)

Des te hoger, des te beter natuurlijk.


3.Gear set-up.

Dit is een voorbeeld van een lagere gear set-up, persoonlijk zou ik niet lager gaan.

Plaatje 

Head: Verac's helm

Neck: Armadyl pendant

Torso: Karil's leather top

Legs: Verac's skirt

Boots: snakeskin

Gloves: Zamorak braces

Cape: Ava's accumulator

Bolts: diamond (e)  (tip: deze zijn goedkoper als je ze zelf maakt)

Xbow: Rune

Shield: dragonfire

Ring: explorer's ring 3

Aura: reverence


Je kan natuurlijk wat aanpassingen doen, zoals de ring en pendant veranderen. of als je je een hogere set-up kan veroorloven. vandaar deze lijst van  hoog naar laag:


Head: Pernix cowl ">Armadyl Helmet > Verac's helm >full slayer helm > Armadyl/Zamorak coif.

Neck: Fury >Armadyl / Zamorak stole > amulet of ranging > armadyl pendant.

Torso: Pernix body > Armadyl chest > Karil's top > Armadyl/Zamorak blessed d'hide.

Legs: Pernix chaps > Armadyl chainskirt > Verac's skirt >Karil's skirt

Boots: Ranger boots > Snake skin >infinity > dragon.

Gloves: Barrows gloves > Armadyl/Zamorak braces.

Cape: Ava's alerter > accumulator .

Bolts: Diamond (e) (en) Ruby (e) ( het is handig de ruby bolts te gebruiken voor de eerste helf van de kill en dan over te schakelen naar diamond).

Xbow: Chaotic >rune.

Shield: Divine > Elysian >eagle-eye kite >Spectral >dragonfire >blessed spirtit shield.

Ring: Archers rinf (i) > Onyx Ring (i) > Dragonstone (i) >ring of life >explorers ring 3 >ring of wealth.

Aura: Reverence >sharpshooter >vampirism.


Als je je gear samenstelt, vergeet niet er rekening mee te houden dat je een Zamorak en Armadyl item nodig hebt.

 

4.Inventorie .

Plaatje

house tele

tele runes naar trollheim

mithril grapple

100>200 broad bolts voor kc te halen

12 saradomin brews

10 super restores

1>2 ranging pots


4,5.inventorie van BOB (optioneel)

Plaatje 

Spirrit terrorbird:

Plaatje

2>3 extra tb pouches                           

6 sara brews

 4 super restores

War tortoise:

Plaatje

 2 extra wt pouches

 9 sara brews

 7 super restores ( je kan 1 van de restores vervangen door een bunyip pouche als je 68 sum hebt)

5.Kree'Arra en co.

Met haar cb lvl van 580, is Kree'Arra de gwd boss met het laagste cb, dit is echter misleidend,

want ze heeft een max hit van maar liefst 715 en 2,550 lp.

Zoals elke gwd boss heeft ook Kree'Arra 3 minions.

De melee minion; Flight Kilsa.

De range minion; Flokleader Geerin.

De mage minion; Wingman Skree.


6.Strategie.

Plaatje 
Als iedereen klaar is en lootshare op staat kan je de deur in, vergeet vlak hier voor je Protect from misles prayer of je deflect range curse niet op te zetten. Kill eerst Kree'arra dan Geerin, daarna de 2 andere minions. 

Plaatje 

er is een altar ten wetse van de room hier kan je af entoe,NIET ALTIJD! je prayer rechargen. Het altar dient ook voor buiten de boss room te teleporteren. 

Waneer je je loot hebt en wacht voor Kree'Arra om te respawnen, 

ga dan allemaal op elkaar staan onder het spawn Point(zoals gedemonstreerd op het plaatje), zo heb je wat tijd om je prayer/curse te activeren.

Plaatje 

 Als je lp low is en je brews bijna op, aarzel dan niet om je teletab te gebruiken!


7. Lootshare.

Waneer je in team gaat, veergeet zeker niet je ls op te zetten. Handiger is als je ook de coinshare optie aan hebt staan, dit bespaart je inventorie plaats, en het geld gaat meteen je coinpurse in. Dit betekent dat je geld sowieso safe is, als je dood gaat je het geld van de drops nog hebt. ook is het een pak eerlijker met coinshare.

hieronder staat een lijst met alle drops die gesplit worden:

Godsword shard 1, 2, of 3

Armadyl Hilt

Armadyl Helm

Armadyl chestplate

Armadyl chainskirt

Shield Left Half

 

Hf met drops halen, en gl!( of was dat nu anderzom? Plaatje)

Pulpf



   
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door PulpfInactief op 24-2-2012 23:39
Antwoorden:
Idk Timmy

Inactief

Ziet er goed uit Pulpf

Deze gebruik ik voortaan als ik naar Kree'Arra ga.

 

 

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-2-2012 13:21
Just Ne Pker

Leader (9)

Sorry als het mogelijk een teleurstelling is, maar je deed me eraan denken dat ik al eeuwen een Armadyl Guide had geschreven, die ik nu even online heb gezet (RS Guides > Monster Hunting). Ik denk dat zowat alles wat je hier in de guide hebt gezet, daar ook in terugkomt. Toch bedankt voor de moeite en als je het idee hebt dat er toch nog dingen bij moeten, laat het dan maar gerust weten!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
27-2-2012 21:46
Twan

Rune Member (6.9)

Goeie guide, veel info, maar niet te langdradig. Zie alleen een kleine fout. Als ik het goed heb, is Geerin de ranger en niet de mage. Correct me if I'm wrong.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
28-2-2012 01:46
Pulpf

Inactief

ja stijn als jij er al een had, dan kan je die beter posten...
kon ik niet weten eh, mr cva, die van u lykt me toch wel dik in orde!
dingen die er eventueel by moeten; ik zie dat je niets over auras schrijft, wat wel iets handig is. 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2012 16:55
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Tbh heeft deze guide elementen die Stijn zn guide zouden verbeteren en meer up to date pictures met barrows bijv.
Ik zou bijv de screen van de lager gear setup en delen vd strategie + familiars setup graag op de arma GWD page zien. Stijn zn guide is goed maar focust toch wat meer op pro's waar deze guide misschien ook beter aanhaakt bij beginners @ GWD.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2012 18:13
Just Ne Pker

Leader (9)

Deze screens zijn helaas niet bruikbaar wegens editted met namen en RSR erop, ons systeem doet dat automatisch en dan krijg je dubbel RSR erop enzo, niet fijn. Als je ze eventueel uneditted upload, kan ik ze wel bij in de guide zetten. De aura's heb ik ook erbij gezet.

@Hendrik: als ik zou mikken op de pro's, stond er geen tekst in guide maar alleen setups.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
28-2-2012 22:15
Pulpf

Inactief

 normaalgezien heb ik ze nog,zeg mr welke je wilt stijn. (kwist niet dat site dat auto deed Plaatje)

EDIT: gevonde. ze zijn veranderd.

deze heb ik niet gebruikt,
Plaatje


 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-2-2012 13:42
Just Ne Pker

Leader (9)

De War Tortoise screen heb je per ongeluk twee keer gepost ipv de Terrorbird vrees ikPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
29-2-2012 22:04
Pulpf

Inactief

changed.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-3-2012 19:40
Antwoord 1-9 van 9 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!