Zoek in het forum!
[Forum] -> [Het Survival Toernooi: Algemeen] -> [C3 - In het teken van tekenen]
C3 - In het teken van tekenen
Geachte deelnemers,

De tijd is aangebroken voor de tweede weekopdracht. Tot nu toe heeft u laten zien voldoende vertrouwen te hebben met lastige puzzels en raadselen, en ook de kunde van het gevecht te beheersen. Deze week testen wij een vaardigheid die goed van nut komt bij de zoektocht naar de Soul Diamond. Wij willen van u de vaardigheid zien uw avonturen nauwkeurig en goed vast te leggen. Dit wordt een opgave van uw tekentalent.

U dient iets te tekenen van uw belevenissen of avonturen in RuneScape. Dit dient u te doen zonder elektronische hulpmiddelen zoals een "computer". Alle technieken zijn verder toegestaan, zolang deze onder de noemer "tekenen/schilderen" valt. Potlood, viltstift, verf, pen, op een schoolbord of op de grond in een indrukwekkende stoepkrijttekening is allemaal toegestaan.

Ook dient u een klein verhaaltje te maken over wat uw werk voor dient te stellen. 

Voor het inzenden dient u een foto of scan van uw gemaakte werk te maken, en deze, vergezeld met uw uitleg, via ORGmsg in de survivaladmin te verzenden voor 24 november 2013, 21:00.

De organisatie beoordeelt uw gemaakte werk en komt hierna zo spoedig mogelijk met een rangverdeling. Beoordeeld wordt op de volgende punten:
  • Originaliteit van uw werk
  • Kwaliteit van de gebruikte tekentechniek
  • Complexiteit van het werk (onder anderen dat de omgeving buiten de hoofdontwerpen van uw werk ook ingevuld is)
  • Herkenbaarheid (in hoeverre kan de organisatie aan de hand van uw tekening de achterliggende gedachte achterhalen)
Namens de organisatie wens ik u veel succes met het voltooien van deze opgave.

Met vriendelijke groeten,
Plaatje
Daeril
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door DaerilInactief op 17-11-2013 21:00
Antwoorden:
Deemril

Inactief

Hopelijk genoeg tijd deze week om iets deftig te maken! Heel leuke opdracht Plaatje!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
18-11-2013 18:21
Fury Storms

Inactief

ik kan niet tekenen, maak je ook een copie voor mij deemril? Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
message message
18-11-2013 18:59
Deemril

Inactief

Fury Storms schreef:
ik kan niet tekenen, maak je ook een copie voor mij deemril? Plaatje 

Oké, maar mijn naam gaat er wel onder staan he Plaatje
 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
18-11-2013 20:09
Ilovearagorn

Leader (9)

De deadline is inmiddels verlopen en de ORGs hebben hun stem laten gelden. De uitslag is geworden:

Plaatje
 
En de punten zijn als volgt:
 
# Naam Punten behaald
1 Pttim 11
2 Deemril 10
3 Dark G Unit 9 (joker)
4 Sleepy Meh 9
5 Fury Storms 8
6 Grimolas 7
7 Diane De Noob 0
8 Lodan 0
9 Pikkerr 0
10 Sorebrek 0

De inzendingen waren: (op volgorde van insturen) 
 
Grimolas

Plaatje 
Dit kunstwerk heet 'RSRcitadel' en dat is natuurlijk niet voor niets. Elke week weer bezoek ik de citadel en probeer ik er voor te zorgen dat er zo veel mogelijk mensen de RSR citadel gaan bezoeken. Het gaat er namelijk niet om of er 1 individu sterk is en altijd alles voor de clan komt doen, nee nee, er moeten zo veel mogelijk mensen komen dat we als groep naar een volgende tier kunnen Linksboven is de Obilisk te zien, in het midden bovenaan de mining plot en rechtsboven de Tree. Links is er de charcoal deposit en iets daarvoor de barbecue met een lekker visje er op. Rechts onderin vindt men de Loom. In het midden is de Smithing plot te zien, met daarin Grimolas met zijn recent verkregen Divination Cape om.



Deemril

Plaatje
Mijn tekening is een beetje geïnspireerd op "De wandelaar boven de nevel" maar dan met een ‘runescape thema’. Het gaat over je dromen nastreven, namelijk de wereld ondekken. In het echte leven is dat nu niet echt mogelijk (in zekere mate) door vb. studies, werk, gezin, … In Runescape is dat natuurlijk wel mogelijk, ook al is het een virtuele wereld. Daarom als titel ‘Runescape, living the dream since 2001’.


 Fury Storms

PlaatjePlaatjePlaatjePlaatje
"Het zwarte leven in de historie van Runescape"


Sleepy Meh

Plaatje
Ik noem het: Rape at super barrows 
In dit meesterwerk zie je hoe Torag mij in de grond mept terwijl de andere broeders genadeloos toekijken. Dit is een ode aan het vele lijden en doodgaan bij deze super barrows in de eerste dagen na de update. Mag het nooit vergeten worden.


Gwalchtim_x

Plaatje
Mijn favoriete manier van geld verdienen in het goede oude Runescape: nature runes craften om zelfgemaakte yew longbows te alchen.


 Bedankt voor jullie deelname en succes bij de stemming en de volgende challenges Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-11-2013 21:00
Deemril

Inactief

Goed gedaan iedereen! Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
24-11-2013 21:14
Fury Storms

Inactief

Mooie tekeningen allen! Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
message message
24-11-2013 21:17
Pttim

Moderator (7)

W00t!
Zo'n hoog cijfer haalde ik op de middelbare school nooit voor tekenen! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
24-11-2013 21:44
Antwoord 1-7 van 7 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!