Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Multimedia] -> [Uploaders!]
Uploaders!
Uploader Guide

- - - - -

dumpplaats is een site die bestanden host, niet alleen foto`s. zeker voor screenshots en filmpjes is het een hele goede site.

1# ga naar [www.dumpplaats.com]

2# klik op register
[http://www.dumpplaats.com/users/marvin/2q4yiy3pbfskpjxq8bji_register.jpg]
screenshot^^^

3# vul alles in
[http://www.dumpplaats.com/users/marvin/dumplaats_2.jpg]
screenshot^^

4# zoek je bestand, kies hoeland je hem onnline wil hebben
[http://www.dumpplaats.com/users/marvin/dumplaats_3.jpg]
screenshot^^



dit is een voorbeeld stake filmpje van mij, hier kun je zien goe goed de kwaliteit is, en hoe snel dit laad. vergelijk het maat met youtube of rapidshare.

[http://www.dumpplaats.com/users/marvv/dumplaats_clip0077.avi]

[Geschreven door A R I A X op 15-05-2007, toegevoegd door MacGyver]


- - - - -

Plaatjes

[www.imageshack.us] [Rated_****]
[www.putfile.com] [Rated_**]
[www.tinypic.com] [Rated_**]
[www.photobucket.com] [Rated_***]
[www.ihostphotos.com] [Rated_****] Net niet beter als ImageShack
om iets te kopieren klik je op de balk waar de link verschijnt) en daarna CTRL+A en dan CTRL+C!
De uitleg:

[www.imageshack.us]
image types allowed: jpeg jpg png gif bmp tif tiff swf
maximum image size: 1024 kilobytes

Allereerst Bladeren plaatje kiezen -> klik op: `Host it!`->Vergeet de eerste 3 bars en ga door naar de volgende 5-> de eerste 2 zijn voor het forum; een badge ofzo -> de volgende kun je gebruiken voor je member page of je Signature -> volgende is niks voor RSR -> laatste is voor Avator.
--

[www.putfile.com]
Also known as Kutfile
Allereerst Bladeren plaatje kiezen -> daarna klik je op image -> daarna op: `I have read and agree to the TOS.` -> dan: `Upload Media` -> dan staat hij in ej history (kan je deleten door op clear history onderaan te klikken)(plaatjes worden trouwens niet gedelete. -> dan staan er naast 3 codes: `URL,BB en HTML` -> URL is eigenlijk voor avator maar die werkt niet via Putfile -> BB heb je hier niet veel aan -> HTML Signatures en Member pages!.
--

[www.tinypic.com] (afgeraden)

Tinypic is afteraden omdat alles boven de 250 kilobytes word verkleind dus RS pictures gaan NIET goed
Allereerst Bladeren plaatje kiezen -> en daarna op upload -> link is voor avators en tag voor member pages en signatures.
--

[www.photobucket.com]
JE MOET ERVOOR REGISTREREN

Photobucket rond alles boven de 250 kilobytes af dus word het verkleind en daarom RS pictures gaan NIET goed
Eerst klik je op: `Sign up free!` -> registreer -> log in -> Allereerst Bladeren plaatje kiezen -> Tag or Title moet niet maar kan je je foto een naam gevenPlaatje -> onderaan staan nu de links Url=Avator Tag=signature/memberpage.
---

[www.ihostphotos.com]
Allereerst als je op de site bent staat er bladeren of Browse klik daarop -> Kies het willekeurige plaatje uit (jpeg, jpg, png, gif, bmp, tif, tiff, swf) -> 'En druk op Host it!' -> en de codes verschijnen.
---
Filmpjes (plaatjes afgeraden)


[www.rapidshare.de] [rated: ****]


---

[www.rapidshare.de]

Uploaden

Allereerst bladeren filmpje kiezen -> klik: Upload! -> even wachten -> dan scroll je naar beneden en dan heb je 2 links de eerste (download link) Kan jij en kunnen andere mensen hem downloaden en de 2de kan je hem van rapidshare afhalen (hem=filmpje).

Downloaden

Scroll naar beneden -> er staan 2 buttons 'Free'/'PREMINUM' klik op free -> Dan moet je een aantal seconden wachten -> uiteindelijk staat er de bestandsnaam die je wilt downloaden -> klik erop -> opslaan.

Bij Rapidshare Free kun je maar 1 filmpje per uur downloaden (Ty, Jules)
---

Ja, [www.yousendit.com] is erook maar die is ZWAAR afteraden vergeleken bij Rapidshare!

---

[www.megaupload.com]
Goeie,
guide komt van hun homepage


Image Hosted by ImageShack.us

---

� CompuNick
Stats
Gepost door NickaliciousGewist lid op 17-7-2005 22:07
Antwoorden:
Quint De Jeu

Gewist lid

ik vind het erg handig want bij lukt het nooit op rsr
13-8-2005 14:34
Luster Kiler

Gewist lid

Wat kan jij toch van die mooie guides maken Plaatje.
30-8-2005 07:26
Masterkil666

Gewist lid

image sheck is de beste vind ikke.
23-9-2005 07:40
Supergreg888

Gewist lid

bedankt he voor deze geweldige guide Plaatje
3-10-2005 19:59
Hyperman36

Gewist lid

Plaatje

ImageShack 4 life!

Plaatje.. Ik gebruik altijd ImageShack. Beste rating! Mooie guide.
4-10-2005 20:39
Lizardworier

Gewist lid

hi ik ben lizardworier alles goed hier?
8-10-2005 17:51
Jimmie87

Rune Member (6.9)

Handig, maar ik denk dat ik maar gewoon alleen putfile blijf gebruiken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-10-2005 16:54
Nickalicious

Gewist lid

Lol nadat je dit gelezen hebt?
Kijk Putfile heeft de slechste servers.
21-10-2005 12:56
Mrkuolematon

Gewist lid

ik had nooit geweten dat putfile zo slecht is maarja ik gebruik altijd^photobucket en btw nice guide!
3-11-2005 12:21
Nickalicious

Gewist lid

PhotoBucket is trouwens het handigste als je van plan bent meer als 1 pic wilt uploaden.
22-11-2005 08:33
Clonecow

Gewist lid

Plaatje hadig zinnetje had ik net nodig welke daar het handigst voor is.
29-12-2005 16:54
Nickalicious

Gewist lid

Guide is updated, [www.ihostphotos.com].
9-1-2006 16:59
Dave-o

Gewist lid

als je nix van putfile weet, en html/bb codes, dan moet je imageshack gebruiken, maar als je er wat vanaf weet is putfile tog beter, aangezien je je foto`s opslaat.
14-1-2006 10:48
Ojamaking

Gewist lid

ik heb het Plaatje Plaatje (hoop ik) Plaatje
23-1-2006 21:54
Kasmetic

Gewist lid

Ik gebruik btw ook wel is [www.freefilehosting.net] voor plaatjes, werkt best wel makkelijk en kan plaatjes enz. tot 3mb uploaden
11-2-2006 10:31
Antwoord 16-30 van 41 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 11

Reageren:

Gasten mogen niet posten!