Zoek in het forum!
Lesbies
Op een donkere zaterdag avond, Kijk je naar buiten en denk je het is nog best mooi weer laat ik eens een stukje gaan wandelen.

eenmaal buiten gekomen en een blokje om gelopen zie je tot je grote verbazing. CLUB staan wat er voor stond is weg gevaagd.

je gaat naar binnen en ziet alleen maar dames.
je denkt maar godver wat heeft dit te betekenen. uitendelijk loop je naar binnen,want je bent niet onterecht nieuwsgierig....


Je stapt dus op zo`n meisje aan en hey halo erhm... waarom zijn hier alleen meisjes. het meisje kijkt verschrikt op, en zegt: nou dit is een lesby club. "Je wordt knal rood van schaamte" dat je dat niet gezien had denk je bij jezelf.

Je kijkt met al je moed nog eens om je heen en ziet redelijk veel gekus tussen de dames. Het meisje ziet dat en zegt,het geeft niet hoor gebeurd wel vaker. toch ben je nog wel een beetje nieuwschierig en zeg je ik heb eigenlijk nog nooit zoveel lesbies bij elkaar gezien. het meisje lacht en zegt, hier zijn niet alleen lesbies hoor ook bi meiden en hetero`s die vinden het gewoon gezellig maar willen verder niets.

en 70% van alle vrouwen is bi wist je dat? nu zit je helemaal verbaasd te kijken. nee dat wist ik niet,leuk even gepraat te hebben maar zo welkom ben ik hier natuurlijk niet. het meisje zegt je mag hier gerust rondhangen maar dat is eigenlijk niet de bedoeling het lijkt me ook beter als je gaat,en leuk je gesproken te hebben hoe heette je ook alweer? mijn naam is Gast.

ze lacht weer hehe,nog een prettige avond. nu kan er eindelijk ook bij jou een lachje vanaf en je zegt jij ook.

je loopt naar buiten,met toch het gevoel dat het goed was dat je even naar binnen ging. en je hebt er uitendelijk nog wat bij geleerd. en je werd vreselijk verrast. niemand keek kwaad naar mij omdat ik daar naar binnen liep. het meisje wat ik aansprak was heel erg vriendelijk. en je had nooit geweten dat er 70% van alle meisjes bi is.


nu loop je weer tevreden terug naar huis. Thuis gekomen. oost,west thuis best. Je had nooit kunnen denken dat je nog eens met een tevreden gevoel als deze ging Plaatje...

The end.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
Gepost door ThexcamelotInactief op 23-8-2007 21:29
Antwoorden:
Sharonf

Inactief

Als je enters plaats zal ik hem lezen...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Don't worry, be happy - Bob Marley.
15-3-2008 19:02
Pttim

Moderator (7)

^^ En wat dacht je van hoofdletters aan het begin van de zin...
Anyway: deze column is al een half jaar oud, dus enige kans dat het ooit wordt aangepast heb je niet meer denk ik...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
22-3-2008 10:44
God Of Brb

Gewist lid

man... ik krijg hoofdpijn als ik zo`n tekst lees Plaatje
28-3-2008 14:20
Nollie28

Operator (8)

quote:
Sharonf zei: Als je enters plaats zal ik hem lezen...


Klopt was idd lastig te lezen zo.
Maar zo een colum kan ook alleen maar van william komen, de lesbie addict Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-4-2008 02:58
Nouno2

Inactief

quote:
Nj541 zei:

ja zkers wel Plaatje


jij vind alles geil nielsPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6de plaats survival toernooi 2008/2009
28-5-2008 16:34
Koninghinz

Inactief

??? kom ik er in voor??
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2008 16:37
Swords1989

Inactief

quote:
Koninghinz zei: ??? kom ik er in voor??


Ja, ontken het maar niet!
Je wist wel dat het een lesbische club was!
[/sarcasm]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2008 23:39
Chocoman77

Inactief

Heb totaal niets tegen lesbische want een ex van mij bleek lesbish te zijn Plaatje. Gellukig ben ik met haar niet TE ver gegaan.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2008 19:58
Jeeweejong

Inactief

Jij lijkt stiekem ook wel op een meisje:$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG]
23-12-2008 20:37
Mzzlaersword

Inactief

Nee dit kan veel geiler William en je weet het .. Maja dan moet et op het 23u board Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
24-12-2008 11:52
Twan

Rune Member (6.9)

quote:
Chocoman77 zei: Heb totaal niets tegen lesbische want een ex van mij bleek lesbish te zijn Plaatje. Gellukig ben ik met haar niet TE ver gegaan.
Wanneer kwam ze daar achter?(6)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
24-12-2008 15:05
Jim The Best

Gewist lid

Op dit moment slaapt in de kamer naast me een lesbisch stelletjePlaatje Ons studentenhuis is een sexhuis, je hoort zo vaak stelletjes die bezig zijnPlaatje
3-6-2009 01:05
Antwoord 16-27 van 27 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Gasten mogen niet posten!