Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Columns] -> [Travestieten]
Travestieten
Je loopt op een druilerige dag rustig over straat met een grote lolly in je mond. Je likt er nog eens flink aan en kijkt om je heen. Plotseling komt een schaduw je tegemoet. Je kijkt omhoog en ziet meer kleuren dan een plaatselijke regenboog zou hebben. Tot je schrik zie je een lichte halve snor net onder de neus en een grote pukkel op het voorhoofd. Je wrijft nog eens je ochtend slaap weg, omdat je weer te lang hebt doorgeharkt achter je computer en komt tot je conclusie dat je niet een vrouw ziet maar een man. In de volksmond genoemd, een travestiet. Je krijgt kotsneigingen en maakt een enorme boer omdat je ontzettend naar lucht aan het happen bent. Bijgekomen van deze bijzondere gebeurtenis kijk je om en zie je deze man of eigenlijk vrouw hinkelend met haar hoge hakken de volgende winkel binnen gaan.

Gek toch dat mensen zich willen voor doen als vrouw en dus niet tevreden zijn met het uiterlijk dat ze gekregen hebben van hun ouders. Of moet ik God zeggen voor de gelovige onder ons? Geschapen met een mooie olifantenslurf ga je het leven in, maar doordat je niet tevreden bent wil je er nog 2 kokosnoten erbij hebben. Opmerkelijk zou je zeggen, want iets zegt mij dat dit niet natuurlijk is. Dat je deze olifantenslurf gebruikt om vrouwen en mannen mee te bewerken is 1 ding, maar dat je ook nog probeert te kleden als een vrouw gaat echt te ver. Voor mensen uit de boeren gemeenschappen is dit een ongelofelijke schok. Stel je voor dat onze leader Arnoud zo`n persoon zou tegen komen. Ik denk dat hij dan verschrikt zijn opblaaspop zal opblazen. Hij zal niet meer weten wat hij nog moet doen om nog fatsoenlijk te kunnen slapen.

Op een gegeven moment houden travestieten ook grote party`s waarbij het de bedoeling is om er zo prachtig mogelijk uit te zien. Roze is een normale kleur binnen deze gemeenschap. Hoe kleurlijker en hoe meer hippie achtig hoe beter volgens hun. Het zijn net menselijke twister speelborden die rondjes over de dansvloer lopen. Je mag ze overal aanraken en wanneer je te lang aan ze zit krijg je een slag in je gezicht met een vlakke hand.

Nee, het blijft een bijzonder gebeuren deze gemeenschap. De meeste mensen vinden het ook verschrikkelijk, maar geven er weinig om. Laat ze maar lopen en zich belachelijk maken als ze dat zo leuk vinden denken ze dan. Er moeten toch immers clowns bestaan die niet met hoge hakken kunnen lopen en zich kleden als een idioot die de plaatselijke zeeman elke week weer onveilig probeert te maken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 23-8-2007 18:49
Antwoorden:
Blauwekirby

Gewist lid

LOL! Goeie column. ^^
23-8-2007 18:51
Leon

Gewist lid

Voor mensen uit de boeren gemeenschappen is dit een ongelofelijke schok. Stel je voor dat onze leader Arnoud zo`n persoon zou tegen komen. Ik denk dat hij dan verschrikt zijn opblaaspop zal opblazen. Hij zal niet meer weten wat hij nog moet doen om nog fatsoenlijk te kunnen slapen.

^ die is mooi (Y)
23-8-2007 18:52
Dutchgirl_69

Inactief

lol deze is wel leukPlaatje
En dat van arnoud ook Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-8-2007 19:13
Nighthell14

Inactief

Mooi gedaan Batje Plaatje Doet me denken aan de tijden dat ik betogen moest schrijven, die hadden dezelfde soort intro`s Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-8-2007 19:16
Sir Mvl

Inactief

Super, zoals altijd #
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-8-2007 19:21
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Leon1988 zei: Voor mensen uit de boeren gemeenschappen is dit een ongelofelijke schok. Stel je voor dat onze leader Arnoud zo`n persoon zou tegen komen. Ik denk dat hij dan verschrikt zijn opblaaspop zal Plaatje. Hij zal niet meer weten wat hij nog moet doen om nog fatsoenlijk te kunnen Plaatje.

^ die is mooi (Y)

Hehe, ik dacht net hetzelfde xD
Nice column, Batje!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
23-8-2007 19:22
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!