Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Columns] -> [Mp3 muziek]
Mp3 muziek
De belgen onder jullie weten dit alvast, het was HET nieuwsitem van de maand. In Brussel station vond er een drama plaats. Hoe kan het dat een mp3 een leven waard is? Dit is gewoon krankzinnig. Waarom word het juist op de allochtonen gestoken? Hoe gaan we dit oplossen?
Voor de mensen die het nieuws niet volgen; in Brussel-centraal station vond een overval plaats voor een mp3. Dit was in volle avondspits en niemand kwam helpen. Toen de meneer die mp3 niet wou afgeven, werd hij bruutweg vermoord door 5 steken van een mes. Dat is niet zomaar een ongeluk, dat is om te doden. In alle chaos, zonder dat iemand moeite doet te helpen, ontsnappen de 2 daders. Ondertussen is op bewakingscameras al gezien dat het om een persoon ging van allochtone aard. Natuurlijk laait heel de media op.

Waarom hielp er niemand? Wat heeft het eigenlijk voor nut om bloemen te leggen na het voorval, als de mensen op dat ogenblik niets deden? De belgen zijn duidelijk scheiters. Ze durven niets. Als je nou ziet dat iemand in nood zit, ga je die toch helpen? Doch, dit gebeurde niet. In volle avondspits was er niemand die hielp. Avondspits dan nog! Hoeveel mensen passeren er niet in de avondspits? Dat dit kan, is schandalig.

Wat bezield die jongens? Ze doden iemand voor een mp3. Waarom doden? Het is duidelijk een bewuste actie, het waren 5 messteken, niet 1 om hem knock-out te maken, maar 5, puur om te doden. Maar voor een mp3? Dit is volledig krankzinnig. Wie wil er nou eeuwig onder moeten duiken voor zomaar een mp3. Je leven verpest voor 150 euro? Je moet maar weten wat het waard is hoor ..

Wat voor veiligheid heb je in een station? Wel, ik zal je het antwoord alvast geven, niets. Als mensen je niet komen helpen en om het halfuur eens een politieman voorbij komt, dan is het gewoon niet veilig. De schurken hebben vrij spel. Het zijn de bewoners zelf, die het voor hun eigen onveilig maken. Je zou misschien wel kunnen zeggen dat er meer blauw op straat moet, maar wat maakt dat uit, als de burgers niet helpen? Het zal maar een heel klein beetje verbeteren hoor.

Waarom steken we dit allemaal op de allochtonen? Precies alsof het iedereen is die dit doet? Nee, belange niet. Er is zelf een optocht gehouden tegen dit geweld, door alleen maar allochtonen! Dit is gewoon pure rascisme, dat ze het op de allochtonen zelf steken.

Je weet maar nooit, straks zal het zelf gebeuren om een muts. Ik zou maar zonder kleren gaan.
Dendries0
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

Gepost door Dendries0Inactief op 21-4-2006 23:12
Antwoorden:
Glowball02

Rune Member (6.9)

Ik vind het gewoon TRIEST! Wie vermoordt nu iemand voor een mp3? Ik vind dat ze hiervoor levenslang moeten krijgen (de doodstraf is afgeschaft). Maar ik vrees dat de rechtbank het op 10 jaar ofzo zal houden.
Het is inderdaad niet de schuld van de allochtonen. Het is niet omdat er 2 iemand doodsteken, dat ze allemaal slecht zijn? Dus geen racistische opmerkingen plz Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
22-4-2006 09:37
Deskjet9300

Inactief

Tja, het is best wel goed geschreven. Maar ja, als iemand je bedregid met een mes moet je het gewoon geven zonder je leven ervoor te geven?

Niemand hielp omdat ze geen zin hadden om te worden vermoord. ( lol, wat is dat voor onzin dat mensen niet durven te helpen ) Sommigen mensen geven alleen omzich zelf. Ouders rijden andere kinderen omver, zolang hun eigen kinderen veilig zijn. Zonder acht te slaan op andere.

Waarom ze nou per se moesten doden voor een mp3? Misschien hadden die lui geen leven Plaatje. Maar €150,- euro is al duidelijk dat ze geen zin hadden om gewoon naar de winkel te gaan. Dus wat doen ze? Moorden en er vandoor gaan.

Meer blauw. Meestal komen er maar 2 polities langs om te kijken langs om te kijken hoe het gaat. Meer blauw zou kunnen ja. Maar meestal er zou een probleem zijn dat er te weinig mensen bij de politie wilden.

Velen steken de schuld op allochtonen omdat ze uit een andere land komen. Negers werden ( worden ) gediscrimineerd in andere landen. Het was zoeiets als Whitepower tegen Blackpower. Waarom is Whitepower beer dan Blackpower? Geen idee.

Ik houd mijn kleren liever aan. Dadelijk word ik opgenomen in het gesticht Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-4-2006 18:06
Dendries0

Inactief

Het is zelf zo dat er in die crimenele groepen blackpower geld. Meestal zijn het zelf racisten tegen de blanken, maar dat zijn alleen die criminele groepen, dat wil niet zeggen dat alle allochtonen zijn. Het meerendeel van de allochtonen zijn nog altijd goed ingeburgerd in België en leven nu in een gezin, hebben werk en zijn legaal onder voorwaarden hier. Dát is het meerendeel van de allochtonen. Niet die criminele benden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

22-4-2006 18:15
Just Ne Pker

Leader (9)

Er staat wel fout in, in eerste alinea staat ochtenspits, dan staat er avondspitsPlaatje
[driesedit] Dat heb ik edited Plaatje [/edit]
Los daarvan is het zeer triest wat er gebeurd is, ik ben benieuwd hoeveel volk er morgen gaat komen voor die mars die ze organiseren...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
22-4-2006 18:20
Flikkerman

Gewist lid

quote:
Dendries0 zei: De belgen zijn duidelijk scheiters
:@!
23-4-2006 16:48
Dendries0

Inactief

Flikker, ik ben zelf ook belg. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

23-4-2006 17:08
Inl0g

Gewist lid

Ik vind dit egt triest.
Moet je al voorstellen dat iemand in je familie door dit veromoord zou worden dan zat je ook helemaal te shaken.
Die vent die dat heefd gedaan hat waarschijnelijk al problemen. :@ daar kan ik zo pissig om worden he
7-5-2006 16:52
Dippiest

Gewist lid

ik vind het wel raaar wrom zijn het bijna altijd allochtonen die zo iets doen hebben die geen leven ofzo
21-5-2006 13:44
Magicaragorn

Gewist lid

dit klopt niet, eerst zeiden ze op het nieuw dat het 2 noord afrikanen waren,
maar het waren 2 polen en nu krijgen alle donkere allochtonen de schuld ervan en worden ze allemaal crimineel genoemd
21-5-2006 14:00
Just Ne Pker

Leader (9)

Het heeft wel een rare wending genomen ja, waarschijnlijk is het niet gebeurd, maar ik vind dat het parket hun verontschuldegingen moesten aanbieden aan alle noord-afrikanen om een of andere redenen, tis wel zielig eh, dat ze gaan `beschuldigen` en achteraf fout...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
21-5-2006 14:03
Antwoord 1-10 van 10 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!