Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Columns] -> [Spanning]
Spanning
Spanning

Het is het ergste moment van de mens. Wanneer je rustig achter je computer zit en je wordt opgebeld. 1 of andere opblaaspop dat zich voordoet als Tandarts-Assistente belt je op om een nieuwe afspraak te maken. 2x per jaar is dit moment daar en je vind het vreselijk Je wil de horen er het liefst opgooien, maar dat kan gewoon niet. Ze zal altijd terug bellen. Je spreek maar een datum af en gooit met al je woeden de hoorn neer.

Dat is het dan. Weg rust en alleen maar spanning voor dat ene moment. Wanneer jij op je fiets naar de Tandarts moet. In je linkerhand de tandartsenkaart en je andere hand in je mond zodat je al je nagels kan afbijten van de spanning. Je stalt je fiets tegen het ondergezeken muurtje van de tandarts. Velen angsthazen waren je dus al voor..

Je denkt binnen te lopen in een trendy shop met strakke beelden en kasten, maar dat is helaas niet zo. Het is de receptie en achter de toonbank zit die opblaaspop die je 1 maand geleden opgebeld had. Je mag nog even gaan zitten, want de tandarts is nog even aan het boren bij een andere patient. Dat hoor je namelijk aan het geschreeuw wat uit de kamer naast de wachtkamer komt. Je ziet nog net geen rood plasje onder de deuropening komen maar je vermoed het ergste. Snel pak je maar de krant. Even al je gedachtes verdraaien.

Je naam word geroepen vanuit het witte mondkapje van je tandarts. Je verstaat het amper, maar omdat je de enigste in de wachtkamer zit moet jij het wel zijn. Je loopt met een gestrekte draf naar voren en ziet de patient voor je nog stampvoetend de kamer verlaten. Daar gaat je gedachte weer. Wat een ramp en je wil dat het heel snel voorbij is.

Je gaat heel stilletje in de stoel zitten. De tandarts zit naast je en draait je langzaam omlaag. Het is bijna 1 van de beste Rollercoasters alleen zul je bij deze wel de pijn gaat voelen.. Friemelend zit hij in al je hoekjes te hakken. Je voelt wat slijmerigs naar beneden vallen. Je ochtend kwijl kan het niet zijn dus je vermoed dat het bloed is. Slikkend probeer je het weg te werken, maar de tandarts is je te snel af met zo`n kwijlzuiger. Half stikkend in dat apparaat kom je net op adem. De tandarts kijkt je tevreden aan. Jij kijkt hem aan en maakt alleen op dit moment van je leven een gebedje naar God, hopend dat je uit de stoel kan. Het moment is daar, de tandarts heeft niks kunnen vinden om je niet nog langer te pijnigen en zodoende mag je uit de stoel. Eerst je mond spoelen wat je lijkt op een dracula en vervolgend ren je bijna naar die opblaaspop bij de receptie. Je gooit de tandarts kaart op de toonbank en wil graag een stempel. Deze krijg je helaas niet. Als troost mag je nog een mooie teddy beer tandenborstel uitzoeken...

Vrolijk loop je weer naar buiten. Op je fiets naar huis om het geweldige nieuws te vertellen aan je ouders. Geen gaatjes en zonder te huilen! Geweldige zeggen je ouders en ze willen de factuur zien hoeveel ze moeten betalen. Vertwijfeld geef je een blaadje met een aantal cijfers. 70 euro, want je hebt inplaats van een gratis tandenborstel een tandenborstel uit de collectie van je tandarts gepakt terwaarde van 40 euro!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 16-1-2006 00:22
Antwoorden:
Darkspeedy0

Banned

leuke colum maar heb je egt zo een angst voor de tandartsPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-1-2006 07:33
Killerareso

Gewist lid

lol.. ik ben ook niet bang voor de tandarts.. zelfs men neef leert ervoor Plaatje
16-1-2006 13:37
Shendrik

Gewist lid

Hoe kom je der op? Maar ik bennie bang voor tandartsPlaatje
16-1-2006 15:31
Nighthell14

Inactief

Haha ik had hem al gelezen in de newsflash erg leuk maar sommige zijn toch beterPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-1-2006 15:35
Dead Walker0

Inactief

hijs wel leuk en ik ben owk niet bang voor de tandarts, terwijl er 5 tanden zijn getrokken en 6 vullingen in mijn mond gepleurdPlaatjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-1-2006 15:36
666megaminer

Inactief

Nice, alleen niet herkenbaar Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

16-1-2006 16:16
Dendries0

Inactief

Nice, btw: deze staat ook in nf. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

16-1-2006 16:17
Eikel363

Gewist lid

Ik was gister nog bij de tandartsPlaatje! viel mee, want me oom is de tandartsPlaatje alleen die mutsjamidioot fluor...
18-1-2006 19:37
Keizerin

Gewist lid

Ik bne heeeel bang voor de tandarts. Terwijl ik totaal verkrampt en hyperventilerend met dichtgeknepen ogen in die stoel lig, en de tandarts zijn max powers aan het uittesten is met het haakje (brrr) wisselen zich in mijn fantasie twee doenscenarios zich af:

1 het haakje schiet uit, tjak in mijn tong of tandvlees, of:

2 hij zet zoveel kracht dat het haakje door een zwakke plek in mijn kies tjak in de zenuw terecht komt en ik richting plafond schiet.

Heel geruststellende gedachten.......
Ik heb ook echt het idee dat de tandarts, zodra ie me ziet, denkt o god daar heb je haar weer.....
19-1-2006 03:15
Bobsel

Rune Member (6.9)

Nope, niet bang voor de tandarts. Ik heb (eerlijk waar) een goed gebit. Ik poets mn tanden 1x in de week(veel kauwgomPlaatjePlaatje en me moeder 2-3x per dag. Zij heeft altijd problemen, ik nooitPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-3-2006 21:13
Wizard Jez

Inactief

Ik ben ook niet bang voor de tandarts hoor. Ik ben alleen altijd bang dat als ik zie dat die gast een beetje verkouden is, zijn snot ofzo recht in mij mond valt... *Bleh*. Maar misschien word ik zelf wel tandarts? Het verdiend goed. En wie houd er nou niet van de tandarts? Plaatje

Leuk hoor Drass Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Niemand is perfect... Niemand is de beste... Niemand kan alles... Niemand is de beste Runescaper. Helaas... (P.s. Ik ben niemand)
11-3-2006 15:20
Tines4win

Gewist lid

Leuk, maar veel spelfouten, dat kan jij beterPlaatje.
12-3-2006 15:58
Antwoord 1-12 van 12 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!