Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Columns] -> [Champignons]
Champignons
Champignons

In de maatschappij is het woord sex steeds normaler geworden. Was het vroeger nog dat eerst de klompen uitgetrokken moesten worden voordat men aan de gang kon gaan is het nu zo dat eerst het mobieltje uit moet staan. Heel de maatschappij is veranderd en iedereen ziet het als normaal. Hoe eerder hoe beter en hoe harder hoe lekkerder. De meeste mensen hebben alleen geen idee waar ze aan beginnen. Een wipje is snel gemaakt en voordat je het weet ben je al weer zwanger. Wie gaat er ook condooms gebruiken als je van dat geld ook bier kan kopen... Meisjes van 12/13 worden al verleid met 3 breezers om even naar achter te lopen. Huppelend lopen ze achter de 18 jarige jongen aan die eindelijk zo`n grote dag gaat mee maken. Voordat het meisje het door heeft ligt ze al in de split. Wat er verder gebeurd mag God raden. Laat hem maar eens de werkelijkheid te zien krijgen!

Persoonlijk maakt het mij niet uit wat de mensen om mij heen doen. Wat het alleen wel erger maakt is dat het normaal begint te worden. Inplaats van hard te werken om mooi speelgoed te kopen zijn de kinderen van 12 t/m 14 al bezig om zoveel mogelijk bier in hun lichamen te gieten. Heerlijk natuurlijk totdat je unox worst weer ergens in gehangen heeft. De gevolgen zijn niet te bevatten en voordat je het weet zit je met een meisje opgescheept, laat staan een kindje! Zie je het al voor je als 16/17 jarige een kind verzorgen? Je hebt net je Havo afgerond en hebt net bij je eerste kookles geleerd hoe je Nasi moet koken. Strijken is je met de pap lepel ingegoten en afwassen kan je ook als de beste. Een kindje verzorgen kan er dan vast ook wel bij? Dream on...

Campagnes worden opgezet om dit aan de jeugd te vertellen, maar heeft het wel zin? Wie gaat nu naar zo`n saai poster kijken of bekijkt tussen een TMF Clip waarbij de blote dames om je oren vliegen even melden dat condooms echt belangrijk zijn. Hun gedachten zijn toch echt ergens anders.. Als je er in knijpt hoor je Tuut Tuut.. Juist mensen letten er bijna niet meer op en denken dat het wel goed komt.

Uitzonderingen zijn er ook in onze maatschappij. Inplaats van man-vrouw bestaat ook de combinatie man-man of natuurlijk vrouw-vrouw. Als we het over de man-man combinatie hebben kijken de meeste mensen al meteen smerig. Gedachtes komen naar boven over 2 groene bosjes met daarachter een stel dat bijna letterlijk konijnenhollen aan het zoeken is... Gek is dat eigenlijk. Als mensen juist weer 2 vrouwen zien die bezig zijn is er eigenlijk niks aan de hand. Meestal komt dan het G... woordje te spraken en hangt een tong al half naar buiten. Waarom is dit in onze maatschappij gegroeit? Waarom zijn mensen zo onvoorzichtig geworden, maar weten ze wel dat 2 homo`s ontzettend smerig zijn. Een verklaring is eigenlijk niet te geven en misschien is dat wel de reden dat homo`s gewoon niet geaccepteerd worden in onze maatschappij.

Al doet onze regering nog zo zijn best om prachtige parken te bouwen waar de liefde bedreven kan worden, je zult er toch meer homo-paren vinden dan Hetero-paren. Rotzooi maken ze ervan en steeds komen ze maar terug. Naar die ene plek waar het altijd zo gezellig is. Tegen die boomstronk aan dicht bij een paddenstoel. Dit zijn geen normale paddenstoelen meer. Het zijn champignons!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 15-12-2005 21:44
Antwoorden:
Brian352

Gewist lid

ik lees hem morgen wel me zus wilt nu-.-
15-12-2005 21:49
Priamus

Gewist lid

Nu eet ik nooit meer Champignons.. Plaatje

Nice Bart, maar hier...?
15-12-2005 22:03
Deskjet9300

Inactief

Dit is geweldig Drass Plaatje
Ik wou dat ik dit maar wist.
Maarja, met mijn IQ
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-12-2005 22:08
Josty

Retired Leader (R)

Te waar. Dat is mijn enige commentaar...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
16-12-2005 01:02
Bobsel

Rune Member (6.9)

Prachtig en waar verhaal Bart! Vooral dat vrouw-vrouw stukjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-12-2005 07:04
Dandonio

Gewist lid

Volgens mij zoek je te ver...
Probeer wat meer voor de hand liggende frustraties te uiten... er zijn er genoeg.
16-12-2005 13:47
Legolas13666

Gewist lid

lol het klopt weer helemaal!
16-12-2005 17:18
Ijmuide 222

Inactief

Je hebt wel gelijk, het is wel raar, hoe komt dat eigenlijk , ik vind homo`s eigenlijk ook vies maar lesbisch weer niet, het is heel raar... tja... je hebt helemaal gelijk.

Dit is weer een geweldige Column van Drass.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-12-2005 17:29
Nighthell14

Inactief

Ik ben het helemaal eens met IJmuide..de jeugd van tegenwoordig staat er niet meer bij stil nee..zelf giet ik mezelf ook vol met bier maar daar gaat het nu niet omPlaatje

Anyways weer een goed verhaal.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-12-2005 17:33
Rutgerino

Inactief

hijs is leuk, maar je gaat wel een beetje ver. ik hoop dat iedereen in de clan mag blijven van zijn mamsie. Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-12-2005 14:09
Erikje90

Gewist lid

Rutger jij bent nog onder de 15Plaatje en laat je dit dan aan me moeder lezen?

Ik vind hem vet hoorPlaatjePlaatje
18-12-2005 14:41
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

quote:
Ijmuide 222 zei: Je hebt wel gelijk, het is wel raar, hoe komt dat eigenlijk , ik vind homo`s eigenlijk ook vies maar lesbisch weer niet, het is heel raar... tja... je hebt helemaal gelijk.

Dit is weer een geweldige Column van Drass.


Vrouwen vinden vaak homo`s wel leuk om te zien en lesbo`s juist weer niet heb ik ondervonden PlaatjePlaatje

Goede column, ik heb persoonlijk niks tegen homo`s/lesbo`s, behalve als ze geen kinderen nemen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
18-12-2005 15:19
Thomas5005

Gewist lid

Leuk weetje : een homo zoekt ( meestal) vrouwelijke eigenschappen in een man, een vrouw ( meestal) mannelijke eigenschappen in ee vrouw, in het geval van man-man of vrouw-vrouw.

Toffe column trouwens ... wat heeft dit nu ook alweer te maken met champignons? Plaatje
20-12-2005 18:24
T4i4mo

Gewist lid

Ik snap het einde niet helemaal, maar verder vond ik hem weer geweldig
20-12-2005 19:16
Dead Walker0

Inactief

lol hij is zkr geniaal.
op naar een volgende geniale column van `drass de collumnschrijfer``
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-12-2005 19:22
Antwoord 1-15 van 21 totaal.
>> Volgende 6

Reageren:

Gasten mogen niet posten!