Zoek in het forum!
Gevoel
Gevoel

Mensheid voelt zich niet veilig meer in deze tijd. Steeds meer acties worden genomen om de terreur tegen te gaan. Onze grote vrienden ook wel Amerikanen genoemd zijn ons altijd een stapje voor. Zij verzinnen de belachelijkste ideeën om zelf maar veilig genoeg te zijn. Alles moeten ze van ons weten zodat ze zeker weten dat een kind van 12 jaar niet zomaar een bus gaat opblazen in hartje New York.. Wat moeten ze nu nog in New York doen? Ze hebben 2 torens naar beneden gehaald dat is al een prestatie opzich. Er is geen eer meer te behalen in die stad.

Toch gaan onze grote vrienden nieuwe regels invoeren. Zo is een paar maanden terug de regel gekomen dat alle passagiers die naar Amerika reizen hun persoonlijke gegevens door moeten sluizen naar de Amerikanen. Hierdoor weten ze dus echt bijna alles van je. Zelfs of je links of rechts handig bent... Maar goed, tevens hebben ze op elk vliegtuig een Air Marchal gezet die het vliegtuig gaat bewaken. Je moet je dus voorstellen. 1 of andere figuur bewaakt een vliegtuig waar meer dan 250 mensen inzitten. Wat hij wil bereiken is voor iedereen een raadsel, want hoe wil hij ooit 4 terroristen neer schieten met zijn * speelgoed geweer* ? Gister dacht zo`n figuur een goede daad te hebben verricht. Hij schoot een landgenoot neer, wat opzich niet erg is, neer, maar waarom schiet je iemand neer die alleen zegt: " I have a bom " ? Vind ik niet handig en zeker niet als het niet eens waar is... Goed idee die gewapende politie agenten aan boord in vliegtuigen!

Wat de amerikanen hiermee willen bereiken is dat het in de lucht zelfs veilig is, maar wat heb ik er nu aan als ik boven irak vlieg als het in de lucht veilig is. Als ik niet in het vliegtuig wordt neer geschoten dat gebeurt het wel met 1 van die mooie Russische raketten die ze hebben * geleend *..

Inplaats van rustig aan mijn plastic maaltijd te zitten moet ik met knikkende knieën hopen dat ik veilig zal landen. Een ongeluk zit in een klein hoekje daarom heeft elk vliegtuig ook van die prachtige gele reddings vesten. Alsof je met 900 km/h de klap overleefd die je maakt in de zee? Ze hadden vast nog plastic over van de maaltijden dat ze maar reddingsvesten hebben gemaakt... Nee met die dingen ga je zeker veilig voelen! Als er dan ook nog eens van die kapjes naar beneden vallen weet je zeker dat het mis is. Voordat je eindelijk dat kapje te pakken hebt omdat hij maar blijft slingeren zie je eigen zoon al wegtrekken in zijn stoel. Balend denk je nog wat de stewardess zei aan de begin van de vlucht. " Help eerst je kinderen en voorzie dan voor jezelf een kapje ".. Heb je eindelijk je kapje op hoor je van de gezagvoerder van het vliegtuig dat door de turbulentie perongeluk de kapjes naar beneden zijn gevallen.. Schellend trek je hem van je af en kijkt je zoon aan die een prachtig theaterstukje had opgezet...

Nee dat vliegen is en best gewoon geweldig! Het is meer dan een achtbaan. Hier heb je tenminste nog echte spanning dat je het niet gaat halen. Inplaats van een loping die altijd weer op dezelfde plek eindigt heb je in een vliegtuig gewoon de kans om niet meer goed terecht te komen. Gelukkig heeft ieder vliegtuig 4 toiletten. Deze zijn ongeveer 1 bij 1 en je kan net goed zitten op de pot. Het is daarom de enigste plek in heel het vliegtuig waar je weet dat het daar wel goed terecht zal komen !
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 8-12-2005 21:15
Antwoorden:
Dutchgirl_69

Inactief

Schitterend maar wat had je verwacht ik dacht het al ik las drass zen nieuw topic en ik dacht al bij me zelf deze wordt weer prachtig...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-8-2007 02:13
Antwoord 16-16 van 16 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Gasten mogen niet posten!