Zoek in het forum!
Kermit
Kermit

Het is weer zover. Sinterklaas is aangebroken en de kids van onze site zijn zodoende druk aan het weren om hun nieuwe brandweerauto uit te proberen. Zal hij wel rijden en stuurt hij wel naar rechts? Het zijn vragen die binne 5 seconde zijn beantwoord. 60% van onze leden kunnen daarop meteen antwoorden geven als ik nu een poll erover zou gaan maken. De andere 40% heeft van onze goed heilig man een geweldige XBOX gekregen. Welk kind heeft nu niet zo`n XBOX. Het is geniaal stuk speelgoed waarmee je een kind uren lang kan laten vertoeven. Sommige mensen zijn zo erg gefasineerd van dit stukje schroot dat ze zelfs een leven nog minder belangrijk vinden. Goh, maar dan ga ik die personen opeens ook een stuk minder serieus nemen!

Echt ongelofelijk dat sommige mensen zo verslaafd kunnen zijn aan speelgoed. Dat ze alles aan de kanten kunnen schuiven om maar te blijven spelen. Leven zien ze niet meer zitten als het speelgoed kapot aan het gaan is. Zelf hebben ze dan al geen leven meer, omdat hun enigste vrienden Giga en hun net nieuwe tweede huisdier, een groene Kikker, Kermit zijn. Kwaken zal hij niet maar zijn tong uitsteken om daarna vlug weer wat in te slikken doet hij graag. Hierdoor kan jij weer uren lang aan de slag zonder dat je ook maar 1 minuut sociaal bezig bent. Voordeel van Kermit is dat hij nooit naar buiten hoeft. Hij kan altijd mooi onder het bed worden geschoven en je zal hem niet meer horen.

Maar wat bezielt deze 12 jarige kinderen nu eigenlijk. Denken ze nu echt dat ze door Kermit nog een greintje leven zullen terug vinden? Ze moeten echt niet verwachten dat Kermit iets van sociale eigenschappen zal afgeven. Deze mensen zijn eigenlijk gedoemd te mislukken in onze maatschappij. Dit soort mensen zullen de gokkers van onze maatschappij worden. Enigste voordeel is dus dat ze onze staats kas zullen spekken, wat mij dus weer veel beter maakt en wat het meeste mooie van heel dit verhaal is. Ze blijven maar nieuwe dingen kopen om Kermit groter en groter te maken. Ze blijven maar spelen totdat ze omvallen. Chinezen weten hier alles van, maar toch blijven ze spelen! 48 uur lang is nog niet genoeg voor ze. Totdat zelfs Kermit op ontploffen staat...

Daarom ben ik van mening dat deze mensen gewoon lekker door moeten blijven spelen. Laat ze maar 65 worden en tot hun conclusie komen dat dit misschien toch niet de juiste keuze was geweest! Laat ze maar lekker achter Kermit en Giga zitten zodat ik lekker rustig bier kan drinken in de gezelligere kroegen zonder hun!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 5-12-2005 22:48
Antwoorden:
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Ownage column weerPlaatje

Vooral deze zin: Sommige mensen zijn zo erg gefasineerd van dit stukje schroot dat ze zelfs een leven nog minder belangrijk vinden.

Plaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-12-2005 22:51
Needlekiller

Inactief

Nice Bart, maar is Giga nu opeens je computer Plaatje?
Dacht dat `t een hond was ^^.
Nice column
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

5-12-2005 23:27
Donsniperboy

Gewist lid

Het is geniaal stuk speelgoed waarmee je een kind uren lang kan laten vertoeven. Sommige mensen zijn zo erg gefasineerd van dit stukje schroot dat ze zelfs een leven nog minder belangrijk vinden. Goh, maar dan ga ik die personen opeens ook een stuk minder serieus nemen!

LoL Vond dat ook niet echt normaal nee , maar leuke columnPlaatje Plaatje
6-12-2005 07:08
666megaminer

Inactief

nice, wel weer wat kort...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

6-12-2005 08:22
Nickalicious

Gewist lid

Vorig jaar had ik mij aangesproken gevoelt Plaatje

Nice column.
6-12-2005 08:41
Den Tom1

Gewist lid

weer een fantastische column, ze kunnen je proberen nadoen (Josty...) maar het resultaat zal nooit zo goed zijn als de jouwe.
6-12-2005 13:09
Erikje90

Gewist lid

wootPlaatje Deze owned maar ja dat is Drass stijl hePlaatjePlaatje

Ik heb ook geen xbox of playstation of wat dan ook voor nepspelcomputerPlaatje
6-12-2005 13:18
Kratos184

Gewist lid

ik vin hem niet zo goed, al dacht ik bij de titel dat ie wel goed zou worden...
15-2-2006 20:05
Ijmuide 222

Inactief

Ik had deze nog niet gelezen. Toen ik de titel las dacht ik dat het over de Kermis ging maar het ging over Kermit en Giga (wie zijn dat?) nog nooit van gehoord maar ik vond de column wel goed.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-2-2006 20:25
Emavg

Inactief

Het slaat ergens op, maar ik voel me aangesproken xD
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-8-2008 20:55
Antwoord 1-10 van 10 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!