Zoek in het forum!
Stof
Stof

Wanneer je kamer binnen loopt begin je alweer te grijnzen. Daar staat je mooie kast. Je kan er 2 dingen meedoen aanzetten of uitzetten. Natuurlijk zet je hem aan, want je weet amper hoe hij uit moet.. Eenmaal wanneer je pc is opgestart ben je al helemaal in de aanslag. Startpagina`s starten zichzelf op zodat je meteen aan de slag kan.
Je bent al een paar uur bezig en je begint toch wel honger te krijgen. Helaas ben je alleen thuis want je ouders werken allebei van 8 tot 6. Je moet dan zelf maar iets klaar gaan maken. Natuurlijk kan je dat zelf wel. Je doet het al meer dan 2 jaar zelf! Je bekijkt wat er allemaal in de ijskast ligt. Je kan kiezen uit Pizza, Pizza of Pizza. " Balend " pak je 1 van de 12 pizza`s uit de ijskast en warmt hem alvast op. Eenmaal dat hij klaar is ren je weer naar boven om VOOR je pc hem lekker op te eten. Smekkend en knoeiend zit je tijdens een pk event je pizza op te eten zodat heel je toetsenbord en muis smerig worden van de zoveelste paprika die naar beneden valt. Met je tong probeer je hem van je toetsenbord af te halen, maar daardoor gaat hij er alleen maar dieper in. Tijdens het gevecht met de paprika krijg je een 3hit om je oren zodat je ook nog eens in lumbridge staat. Je baalt gruwelijk. Halve pizza in je toetsenbord en je bent nog eens je full rune kwijt!

Dit gebeurd dus ongeveer bij 50% van de Rs spelers. Verslaafd aan eten en Rs verslinden ze hun tijd. Als je kijkt hoe de meeste toetsenbord eruit zien is het wel even schrikken. Hou hem maar eens op zen kop. Je moeder kan binnen no-time zien wat je de laatste maand allemaal gegeten hebt.
Stof hoopt zich of onder je toetsen. Zonder dat je er erg in hebt blijf je maar een K intikken zodat je een bann krijg op RS wegens spammen.

Wanneer je gaat kijken naar de muis van een standaard rs speler is het niet veel anders. Stof laat het scrollknopje niet meer lopen en wanneer je met links probeert te klikken reageert de rechter knop. Bovenop de muis is het wel weer schoon. Je gebruikt eenmaal de muis 24 uur per dag! Wanneer je niet mag omdat je voor de zoveelste keer weer te laat hebt door gespeeld is het dus handig om je muis stoffig te maken, want het valt natuurlijk op wanneer je kamer 1 stoffige bende alleen je muis hartstikke schoon eruit ziet. Als er dan nog pizza dampen vanaf komen en je ziet de zweetdruppeltjes nog zitten ben je helemaal de lul en kan je de rest van de week je computer weer vergeten. Dus je gelooft het niet, maar stof is toch nog ergens goed voor!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 27-11-2005 13:27
Antwoorden:
Hakariman S

Gewist lid

Deze ook ff snel lezen!
28-11-2005 16:35
Woefferboy

Gewist lid

hhaha echt lache manPlaatje! bij is het wel ongevbeer de waarheid PlaatjePlaatje
28-11-2005 16:52
Happyland 31

Gewist lid

deze was er al eerst,was je hem kwijt?Plaatje
28-11-2005 19:52
Nickalicious

Gewist lid

Ik speel geen RS maar ken dit wel Plaatje.
28-11-2005 21:30
Cola51

Gewist lid

drass geweldige topic ik lach me in een deuk
28-11-2005 22:43
Dk Scissor

Inactief

omfg waarom beschrijft dit topic mij ffs Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-11-2005 23:42
Axion666

Gewist lid

hahaha kapot lache bij mij is het wel niet waar ik heb geen roller muisPlaatje
goe gevonde.Plaatje

greetz axion
29-11-2005 20:56
Gertking

Gewist lid

lol ik vind hem lachen eigenlijk nog nooit bij mij voorgekomen(ik eet alleen pizza in school vakanties
13-2-2006 14:09
Antwoord 1-8 van 8 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!