Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Columns] -> [Belspelletjes]
Belspelletjes
Belspelletjes

Je bent weer eens vroeg uit van school en ploft op de bank. 3 boterhammen voor je neus en je grijpt de afstandsbediening alvast. Natuurlijk is er niks op de televisie. Het is half 3 en het enigste wat je ziet zijn de belspelletjes. Blonde vrouwen met een iq van een visstick die je proberen te verleiden om te bellen. Als je eenmaal belt krijg je een antwoord bandje te horen dat je weer niet gewonnen hebt, maar dat er altijd nog een tweede kans bestaat! Om het niveau van het belspel programma nog een beetje op te krikken hebben ze er nog wat studio gasten ingebracht die tussendoor een quiz aan het spelen zijn. Ook deze kanditaten zijn net zo blond als een gele paardenbloem zodat het nog nergens over gaat. Steeds weten ze niet wat het antwoord op de vraag is. Want ja, in welk land woon je nu of hoeveel vingers heb je, zijn gewoon gok vragen!

Als de quiz eindelijk is afgelopen switchen ze snel terug naar het belspelletje. Er is helaas nog geen winnaar gevonden na 45 minuten, omdat de vraag veels! te moeilijk is. De presentatrice is ten einde raad en begint rond te schreeuwen naar haar producers. " Wat moet ik doen, niemand weet het!? " In haar oortje wordt gefluiterd om de prijzenpot maar met 5000 euro te verhogen zodat nog meer mensen zich verleid voelen om te gaan bellen. Met een grote glimlach doet ze dit natuurlijk, want een gratis blow-job van haar producer ziet ze wel zitten! Je ziet al wat slijm op haar kin hangen, maar toch gaat ze vrolijk door. Ze geeft een aantal hints waarbij ze ook perongeluk het antwoordt verraad. Om nog meer verwarring te scheppen geeft ze ook nog foutieve antwoorden. Ze hoopt zo dat ongeveer alle opties weggestreept zijn om het woord te kunnen raden. Fran...k nu helemaal verdwenen zijn. Om nog de 5 mannelijke 65+ te laten bellen buigt ze nog even voorover en start ze de klok! Nog 2 minuten en dan is er een winnaar bekent.

Je ziet ze snakken naar adem, want 4 uur lang dit programma presenteren gaat toch in je stem zitten. In haar CAO is beschreven dat ze per week 40 uur moet vollullen om nog een beetje kans te hebben op een pensioen. Ze zal dit nog wel tot haar 70ste vol moeten houden anders kan ze dat ook al vergeten. Het lijkt er trouwens op dat deze presentatrices uit worden betaald op het aantal spelfouten. Geen wonder dat bij de ondertiteling de reclame boodschap van de stichting "Nederlands leren kan altijd nog" staat.

Om weer terug te komen op het spelletje. De laatste 10 seconde van de klok zijn ingegaan en er is nog tijd genoeg om te bellen. Natuurlijk weet die blonde muts dat het allang te laat is, want de winnaar is al 45 minuten bekend. De klok is gestopt en er wordt geprobeerd om een winnaar terug te bellen. Gestresst kijkt ze om zich heen. "Waarom wordt er niet teruggebeld?" In haar oor wordt geschreeuwd dat ze nog 10 minuten moet door lullen, omdat ze anders die blow-job gewoon kan vergeten. Zuchtend verhoogt ze nog eenmaal de prijzenpot met 3000 euro en na 1 uur! is het dan eindelijk het moment daar. De telefoon gaat en we horen iemand aan de andere kant van de lijn. " Hallo, met wie spreek ik? " JA DIT IS CALL TV EN U MAG HET ANTWOORDT ZEGGEN!?! " " O,o Ik weet het niet zeker, maar is het niet Frankrijk " "Jaaaaaaaaaa, ongelofelijk maar iemand heeft het toch goed geraden "

"U gaat door voor de koelkast mevrouw." U ziet hier 10 cijfers staan met op de achterkant een mooi CALL TV logo. Als u de 3 logo`s er tussen uit pakt wint u de jackpot + een koelkast, succes! Nadat 3 kaartjes zijn omgedraaid wint deze mevrouw zoals gewoonlijk niet de jackpot en zeker ook niet de koelkast. Ze gaat naar huis met 125 euro en kan nu de telefoonmaatschappij terug gaan betalen.

De Presentatrice is juist wel weer tevreden. 4 uur heeft ze erop zitten en ze kan eindelijk naar huis. Snakkend naar die blow-job sluit ze het programma af met een big-smile. In haar oortje wordt nog gefluisterd. " Hey, kan je niet invallen voor Natascha, want ik hoor net dat ze gevallen is over een zeepje. " Gruwelijk balend knikt ze maar." Dan maar cyberbellen in de nacht met die 65+ opa`s...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 27-11-2005 13:24
Antwoorden:
Ewout

Inactief

quote:
Islalapo zei: Die spelletjes zijn idd erg, ik las laast in de HUMO (belgisch tv-blad, trekt helemaal niet op de flair trouwens)
Dat (kleine) kinderen, dwz 7-13 jaar, op 1 avond 3700 euro ofzo verspild hadden!
Ik vind die seuten verschrikkelijk...
En idd na 2 minuten hebben ze eigenlijk al een beller maargoed, dat doet er niet toe, ze doen gewoon door...
Ook Geert Hoste-grapje:heusnoorn 9 letters...
Het is 2 de kerstdag, niemand zit voor de tv, dus je hebt veel kans dat je de goeie keuze hebt...
Ik krijg hier een tip van de regie, tip: Afrika...
oh ja de prijzenpot wordt verhoogd tot 900 €, denk maar eens wat je er allemaal mee kan doen.
oh, ik krijg hier nog een tip van de regie: geen slurf..

Plaatje lekkere grap hé
ISlala

vervolgPlaatjerins filip zet de tv op en ziet de quiz.
hij belt en men neemt op: ja, weet u het antwoordPlaatje?
prins filip antwoord: het is een nijlpaard.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
31-3-2006 21:52
Scare Ranger

Gewist lid

die spelletjes zijn wel erg, maar meestal wel onwijs lkkr wijf dat daar staat PlaatjePlaatje
16-4-2006 20:47
Fighting880

Gewist lid

mijn vader had een keer gebeld hij had alles goed en toen kreeg hij niks PlaatjePlaatjePlaatje
29-1-2007 12:20
Krikke321

Gewist lid

ik weet nog goed, ik was er ook eens naar aant kijken en er belde zo ne zatte kerel. "wilt gij u borsten laten zien?" en op de achtergrond keiveel gelach van zen zatte vriende Plaatje
19-5-2007 17:04
Antwoord 16-19 van 19 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Gasten mogen niet posten!