Zoek in het forum!
Roze
Roze

Je kent het wel. Zaterdagavond en je verwacht een mooi avondje voetbal op je televisie. Wat blijkt voetbal hebben ze geschrapt en in de plaats is Eurodivisie Songfestival gekomen. Met een afschuwelijk blik probeer je weg te zappen, maar je zusje dwingt je om toch te blijven kijken.

Je gaat alvast wat flessen bier openen, want dat is het enigste wat je nog kan redden van deze avond. Je ziet de 25 landen al voorbij komen. De één heeft een nog slechter liedje dan de ander. Bassie heeft je geleerd om altijd te blijven lachen dus doe je dat ook..., maar van binnen kook je.

Presentatoren die in roze en paarse shirts hun show presenteren komen je strot uit. Het is al bewezen in Nederland dat 60% van de mannen die dit kijken homo zijn. Je geeft dat onderzoek groot gelijk, want de kraagjes staan in het publiek rechtomhoog. Laten we het dan ook niet hebben van de strakke shirts en de scherpe kleuren van deze mannen.

Spandoeken komen overal te voorschijn als de camara door de zaal vliegt. Enthousiast springen de mensen om nog een klein beetje in beeld te komen, want wie wil nu niet aan zijn familie laten tonen dat ze op deze feestavond live op tv zijn geweest!

Je snakt naar adem want de zoveelste ABBA imitatie is voorbij gekomen. Helaas zijn ze pas halverwege en lassen ze even een pauze in om het publiek weer op adem te laten komen. Je zal er maar zitten en je moet verplicht 2 uur uit je dak gaan. Dan wordt je volgens mij spontaan homo, als je dat al niet was...

Om terug te komen op deze geweldige show waar de spetters er vanaf vliegen. Alle liedjes zijn voorbij gekomen en het is nu tijd om te gaan bellen! 5 minuten zo veel mogelijk gaan bellen om jou favourite liedje omhoog te helpen. Hier heb je al maanden voor gespaard om dit te kunnen doen. Bellen tot je erbij neer valt! Wat een heerlijk gevoel. Je baalt dat het maar 5 minuten mogelijk is, want je zou wel uren kunnen bellen. Helaas is dit gewoon niet mogelijk en moet je na deze 5 minuten betreurd weer op de bank plaats nemen. Afwachtend op de puntentelling, want dit is een enorm feest. In een enorm tempo wordt de één na het andere land gevraagd om de punten te geven. Natuurlijk slijmen deze * bekende mensen * nog eerst even dat de show prachtig was. Niemand interesseert dat want we willen punten zien!

Goh na 40 minuten is eindelijk de uitslag bekend. Uren heb je op dit moment gewacht, want hoe trots kan je wel niet zijn als het land wint waar jij op hebt gestemd. Helaas kom je tot de conclusie dat niet jou land maar 1 of ander Balkan land heeft gewonnen. Niet getreurd natuurlijk want over 1 jaar is de show er weer en je begint alvast je roze shirt met grote kraag te strijken...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 26-11-2005 13:51
Antwoorden:
Darune0

Gewist lid

LOl, deze is echt ownage, btje aan de korte kant, maar hij is wel leuk..
1-12-2005 13:31
Tt112

Rune Member (6.9)

true.. so true..
BTW ooit aan gedacht om een cariere te beginnen als columnschrijver in de spits ofzo? Dit kan ik wel gebruiken als ik in de trein zit. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
1-12-2005 23:46
Nickalicious

Gewist lid

LOL @ TT Plaatje
Drass hoe gaat het met ``Fok`` ?
2-12-2005 07:14
Martelaar4

Rune Member (6.9)

zoals altijd weer een goede column
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-12-2005 16:43
Game_freakin

Gewist lid

Deze column is goedPlaatje
Ga zo door.

WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!WE WANT MOREPlaatje!
2-12-2005 19:36
T4i4mo

Gewist lid

quote:
Silvfo zei: Batje toch, je hebt een spelfout gemaakt Plaatje
Kijk maar is naar de laatste alinea en dan deze zin:
Helaas kom je tot de conclusie dat niet jou land maar 1 of ander Balkan land heeft gewonen.



Als we dan toch anderen aan het afkraken zijn, het is JOUW land niet jou landPlaatje

Maar de column is weer schitterendPlaatje
6-12-2005 14:10
Mats

Gewist lid

beestige column inderdaad,... probeer is binnen te komen in een of andere iets bekendere site... die hebben over het algemeen ook wel columnisten
je kan het echt beestig goedPlaatje
15-12-2005 22:49
Bobsel

Rune Member (6.9)

quote:
Game_freakin zei: WE WANT MOREPlaatje!

You want more praatgemiddelde?

Anyway,
Mooie hoor Batje

Als ik een jongen zie met roos denk ik meteen instinctief: "homo". Maar daar heb ik volgens mij de reden voor. Ik woon in een boerengat, in een boerengat is alles wat anders is slecht. Gothics, skaters, alto`s, turken, homo`s... alles is slecht. Maarja, al ben je het daar niet mee eens, je went eraan en je krijgt het in je hoofd geplant. Dus als ik iemand met roos aan zie denk ik meteen aan homo(één van mijn goede vrienden is homo dus ik denk toch wel dat ik het redelijk kan herkennen). Laatst kwam een vriend van me met een roos shirt op school(een anderePlaatjePlaatjeen ik dacht natuurlijk meteen van homo. Maar na er een beetje over na te denken besefte ik dit hele lulverhaal hierboven. Het is eigenlijk belachelijk dat mensen niet voor hun sexualiteit uit kunnen komen omdat ze in zo`n plek wonen. Bijvoorbeeld: 7 maanden geleden was er iemand uit Urk gejaagd, Batje kent het welPlaatje, omdat die tegen 1 persoon zei dat die homo was... dan weet je het ook wel weer.
Ik ben helaas niet zo`n goede column schrijver als Batje, ik kan wel een tekst uittypen maar kan niet met een goed begin of einde komen dus niet spookmolensloerieenPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-12-2005 07:21
Ilovearagorn

Leader (9)

Plaatje weer mooi zoals altijd

*kosts songefestival*
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-12-2005 13:17
Br0ngers

Gewist lid

ROFL, ik begin sinds kort deze collums te lezen, en ik vind ze helemaal geweldig, deze pwnd echt!
24-12-2005 16:31
Clonecow

Gewist lid

prachtig heb me egt vermaakt en zoals de andere zijde je moet daar egt wat mee gaan doen Plaatje!
28-12-2005 09:09
Dutchgirl_69

Inactief

Lol deze is leuk Plaatje
Je colomns vindt ik echt leuk
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-8-2007 02:21
Antwoord 16-27 van 27 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Gasten mogen niet posten!