Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Columns] -> [Vakantieland]
Vakantieland
Elke zomer is het weer zover. Mensen krijgen vakantie en gaan genieten van het heerlijke weer. Ook buiten Nederland krijgen ze het op hun heupen en trekken naar ons mooie landje. Vooral onze oosterburen weten onze wegen wel te vinden en nestelen zich overal waar er nog plek in ons overvolle land.

Noord-Nederland raakt overal met bezopen duitsers op veels te grote jachten. Varen kunnen ze al zeker niet laat staan de boot aanleggen tegen de kant. Zelf heb ik wel eens meegemaakt dat zo`n domme duitser buiten zijn boot hangt en vol op zijn gezicht in het water vliegt. Je kunt je dus wel voorstellen hoeveel ik van Duitsers hou... Deze Duitsers laat je dan ook mooi zwemmen, want in de 2de wereldoorlog heben ze ons laten zwemmen naar de kust van Frankrijk... en heb jij ooit gezien dat ze ons vriendelijke begroette met een biertje?

Als ze eenmaal uitgezwemt zijn schudde ze zich uit walrussen en vallen neer op het strand. Door dit gestuntel krijgen wij dadelijk weer dijkdoorbraken! Ze maken overal kuilen zodat je nergens meer veilig kunt lopen. Binnen 2 minuten val je weer in een kuil en lig je op een dikke duitse bierbuik die gewoon door blijft slapen.

Als ze eenmaal wakker worden zien ze eruit als kreeften. Helemaal verbrand en hun vel laat los. Ze gaan maar huiswaarts in hun Mercedes, audi`s of BMW`s. Scheurende over onze snelwegen. Gelukkig hebben wij nog echte Nederlandse politie agenten die deze snelheids duivels juist te pakken krijgen. Met hun 2de klas Duits van de middelbare school proberen ze duidelijk te maken dat deze duitser 400 euro moet neerleggen om weer door te kunnen rijden.

Als ze eenmaal betaald hebben zwaaien we ze altijd vriendelijk uit en roepen we nog: " Prettige reis, Mof " Want ja, het verleden vergeten we niet we pakken ze wel terug, want immer. Met Ons Fucken, dat zullen ze nooit meer doen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 13-11-2005 19:09
Antwoorden:
Needlekiller

Inactief

w00t! Drass`s column night! snel lezen Plaatje

[Needledit]
Very nice, deze bevat wel wat humor rofl. Ik moest ff lachen toen met dat stukje over die kuilen, en M O F Plaatje daarvoor vroeg je dat dus op de chat Plaatje.
Ga je er nog meer schrijven Plaatje?
Whiya! [/Needledit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

13-11-2005 19:12
Dave-o

Gewist lid

rofl no-lifing. en de venters uit de 2e wereldoorlogen zijn er niet meer -.-` nieuwe genereatie, en hun haten de oude generatie.
13-11-2005 19:16
Ikkuh 00

Gewist lid

nice
vooral die laatste zin Plaatje
" Prettige reis, Mof " Want ja, het verleden vergeten we niet we pakken ze wel terug, want immer. Met Ons runescapehemelzijkerden, dat zullen ze nooit meer doen!
13-11-2005 19:22
Sir Mvl

Inactief

Hehe nice column weer Plaatje En dat stukje van M o f vind ik ook super : d
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-11-2005 19:34
Sharonf

Inactief

Haha leuke colum =) woon naast Duitsland en vind it maar niks. M O F doen ze niet meer.. we pakken ze nog wel eens terug, haha wel oppassen anders krijgen wel clan war met duitsland Plaatje.
greettZ *me
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Don't worry, be happy - Bob Marley.
13-11-2005 20:13
Marceloss0

Gewist lid

En weer een mooi verhaal van onze schrijver drass.
13-11-2005 20:28
Donsniperboy

Gewist lid

Lol , dit is tot nu toe het leukste verhaal dat ik heb gelezen , ga zo doorPlaatje Plaatje
13-11-2005 21:37
Priamus

Gewist lid

Wel geinig. Heerlijke clichés.
13-11-2005 21:45
Athlox

Gewist lid

Mooi columpje. Ik heb eigenlijk ook wel iets tegen duitsers. En dan precies de dingen die hier staan. Zo gaat het er idd in de vakanties aan toe. En niet alleen Noord nederland is geliefd. De duitsers gaan ook graag naar Zeeland Plaatje
13-11-2005 22:06
Erikje90

Gewist lid

heerlijk lezen die columns van jouwPlaatje
14-11-2005 20:36
Eikel363

Gewist lid

HAHA, leuk en gelijk heb je (zoals altijd) Plaatje
14-11-2005 21:36
Dendries0

Inactief

Duitsers houden van bier? Dat jij ze niet leuk vind.. Plaatje

Nene, owned collumn weer drass!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

14-11-2005 21:42
Legolas13666

Gewist lid

Geweldige column (zo als gewoonlijk)
vooral die van mof is grappigPlaatje
15-11-2005 19:02
Darune0

Gewist lid

Mwah.. Minder dan al je andere... maar hij is wel leuk(h0 ik kan het niet kunnen doenPlaatje
18-11-2005 13:04
666megaminer

Inactief

Nice, alleen weer zo kort...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

18-11-2005 15:19
Antwoord 1-15 van 18 totaal.
>> Volgende 3

Reageren:

Gasten mogen niet posten!