Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Columns] -> [Snelheid]
Snelheid
Snelheid

Het leven is eigenlijk een race baan. Overal waar je bent probeer je zo snel mogelijk iets te doen. Om te beginnen als je peuter bent van 2 jaar. Je krijgt op je verjaardag een mooie rode loopauto waar je overal heen kan racen. Nadeel van deze dingen is dat er een max op zit, want als je dat eenmaal bereikt hebt ga je altijd gruwelijk op je bek. Huilend ren je dan naar je moeder die je een aai op je bol geeft. Na een spekkie ren je weer terug naar je loopauto om toch het rondje af te maken! Wanneer je eenmaal die leeftijd voorbij bent komt het volgende vervoersmiddel eraan. Een driewieler! Je zal nooit meer op je smoel gaan, wat is dat toch heerlijk. 1 nadeel de meeste driewielers hebben een meters hoog vlaggetje achterop! En natuurlijk heb jij een roze vlaggetje. Balen dat je doet, maar het is niet anders. Gelukkig leer je al snel fietsen zodat je driewieler kwijt bent. Je gaat lekker alle crosbaantjes af om zoveel mogelijk te stunten en zo snel mogelijk je fiets in de vernieling te helpen.

Je bereikt de leeftijd wanneer je meer wilt dan alleen maar fietsen. Brommers brommers en nog een keer brommers! Stoer doen tegen over meisjes. Zonder helm maar wel 90 km/h door het centrum rijden. Af en toe ga je eens op je bek, maar gelukkig kan je verzekering aanspreken dat je bent * aangereden *. Nadat je voor de 10de keer een bekeuring hebt gekregen, omdat je s`nachts door rood bent gereden zonder licht en zonder helm heb je het wel gezien. Je wilt meer, een auto misschien? Je krijgt van je ouders een Fiat Panda uit 1980. Het ding loopt voor geen meter en zijn achteruit versnelling is weggelopen. 120 km/h haalt hij net op de snelweg als je maar je extra power boost vanuit je lichaam gebruikt...

Je bent inmiddels 65 en zo blind dat het niet meer verantwoordt is om auto te rijden. Je wil dit alleen niet toegeven en koopt maar een invalide autotje. Racen is je immers met de pap lepel ingegoten. De legale snelheid is eigenlijk 45, maar jij hebt hem met heel veel moeite kunnen opvoeren tot 50! Glunderd stap je in en denkt het helemaal te maken. Spollend probeer je weg te rijden, maar je laat hem afslaan.. Niet 1x maar 5x. De Bejaardeclub die langs de weg staat om je aan te moedigen kijken een beetje fluitend om zich heen. Je hebt er eigenlijk al geen zin meer en rijdt je eigen gebouwde garage maar in. Je trouwe kamergenoot van 85 klapt nog maar jij hoort hal niet meer. Je bent namelijk doof!

Je laatste jaren zijn aangebroken. Namensen de Bejaardelclub heb je op je 88ste verjaardag een mooie bejaarde step gekregen. Dit is gewoon een blauw karretje met een dom mandje voorop waar niet eens een doos eieren in kunnen. Je hebt toch maar tevreden gereageerd en probeert het bejaarden tehuis te verkennen. Gelukkig is het een soort rondje zodat je steeds iets anders ziet. Nadat je voor het eerst niet verdwaald bent heb je besloten om toch eens te klokken hoelang je over een rondje doet. 4 minuten en 45 seconde. Tevreden ga je weer in je bed liggen. Morgen weer denk je. De volgende morgen probeer je weer. Je zet nog even aan in de laatste bocht, want je ziet je kamerdeur al openstaan. Je zet toch iets teveel gewicht op je kromme teen en daar ga je. Hard op je smoel. Je kijkt nog een zuster glimlachend aan, maar het is al te laat. Je bent met een grijns op je smoel voorgoed het leven uitgeraced.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 27-10-2005 19:23
Antwoorden:
Everttensing

Gewist lid

op 65 ben ik niet blind en doog hoorPlaatje
27-10-2005 19:26
Priamus

Gewist lid

Vermakelijk.

Zet alleen de volgende keer smileys uit. Nu al gedaan.

Vind hem wel minder sterk, maar toch wel goed.

Gaat zo door en gij zult spinoza heten.
27-10-2005 19:27
Silmarilen

Rune Member (6.9)

jij bent echt zo goed in verhaaltjes vertellenPlaatje
ik zou er nog niet een kunnen verzinnen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2005 20:08
Raylifes

Gewist lid

Rofl, zoals altijd weer erg leuk.
Al denk ik niet dat ik rond die leeftijd al doof ben...

Succes alvast met ej volgende verhaal. Plaatje
27-10-2005 20:16
Nabuko Hond

Inactief

Ik snap hem niet Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2005 21:26
Donsniperboy

Gewist lid

LoL , mooi hoe je ze allemaal kan verzinnen Plaatje
27-10-2005 21:38
De Z Warrior

Inactief

leuke levensloop Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
27-10-2005 22:07
Tisiptgemak

Inactief

waarom noem je dit niet batjes board of drassboard ofzo?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
27-10-2005 22:09
Mrkuolematon

Gewist lid

omdat het collumns board heet omdat er collumns staan en als het drass board noemde zoude de mensen denken dat drass een beetje een dikke nek heeft en een board voor zijn eigen wilt wat niet waar is natuurlijk...Plaatje

in ieder geval nice geschrevePlaatje! je blijft mij verbaze me die verhaaltjes...
27-10-2005 22:12
Blackmoon12

Gewist lid

lol wat een verhaal alleen al als ik ernaar kijk wordt ik moe Plaatje ik denk dat ik maar ga proberen de eerste regel te lezen de rest doe ik strx nadat ik pauze heb gehad Plaatje
27-10-2005 22:23
Happyland 31

Gewist lid

vond wel grappig deze lol
27-10-2005 23:30
Priamus

Gewist lid

quote:
Blackmoon12 zei: lol wat een verhaal alleen al als ik ernaar kijk wordt ik moe Plaatje ik denk dat ik maar ga proberen de eerste regel te lezen de rest doe ik strx nadat ik pauze heb gehad Plaatje


Duidelijk geval van te weinig worteltjes gehad..

Je hebt een bril nodig..
28-10-2005 00:49
Kingofrune15

Gewist lid

miss was die opmerking wel sarcastisch bdoeldPlaatjePlaatje

iig een weer zeer leuke column PlaatjePlaatje
28-10-2005 02:12
Don_8224

Gewist lid

nice weer nice! Plaatje l333t
28-10-2005 02:32
Erikje90

Gewist lid

Plaatje dit is nou passiePlaatje
28-10-2005 10:36
Antwoord 1-15 van 30 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Gasten mogen niet posten!