Zoek in het forum!
[Forum] -> [De Digitale Wereld: Columns] -> [Hele zak, halve prijs.]
Hele zak, halve prijs.
Het is weer een nieuwe actie bij de Albert Heijn, hele zak halve prijs. Dat gaat dan om 5 verschillende soorten groenten en fruit, die dan voor de halve prijs zijn. De klant krijgt een papieren zak thuisbezorgd, die hij dan vervolgens kan volladen met de groenten en fruit die in de aanbieding zijn, waarna het aan de kassamedewerker is om ze er weer uit te plukken, te sorteren en te wegen.

Natuurlijk zijn die 5 soorten groenten en fruit sowieso in de aanbieding, dus het maakt geen zak uit of je die zak wel of niet meeneemt. Op rustige momenten is het wel eens grappig, omdat je anders geen zak te doen hebt, maar dan krijg je altijd weer zo'n zak die zijn zak vollaad met andere groenten, of zelfs met wasmiddel. Want, hele zak halve prijs.
Nee, Albert Heijn is diep gezakt met deze actie. Ik zakte haast door de grond toen ik het hoorde, en ook mijn collega's zitten in zak en as. Natuurlijk zijn volgende week de kiwi's in de aanbieding, en aangezien ik allergisch ben voor de haartjes die op een kiwi zitten, zakt de moed mij al in de schoenen.

Nee, deze actie krijgt van mij geen voldoende, degene die de actie heeft ontworpen is wat mij betreft gezakt en kan de zak krijgen. Misschien een ideetje voor volgend jaar: Hele zak, halve moeite. Hebben de kassamedewerkers ook eens wat leuks.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 18-9-2010 21:24
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

Nou, ik vind er geen zak aan.

J/k, leuke uiting van frustratie Martijn Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
18-9-2010 23:57
Pttim

Moderator (7)

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de post van Stijn. Trouwens, ik heb die zak gelijk weggegooid toen hij in de brievenbus zat. Ik had vorig jaar al ervaren dat die zak geen zak uitmaakt voor wat je betaalt!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
19-9-2010 09:37
Wizardmag

Inactief

Mooie woordspeling. En ja, zolang er supermarktketens zullen bestaan, zullen er dwaze acties bestaan, live with it Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Uploaded with ImageShack.us
19-12-2010 23:30
Glowball02

Rune Member (6.9)

Ik heb nog nooit zo vaak het woord "zak" gelezen in zo'n kort tekstje. Een oud-leerkracht Nederlands van mijn middelbare school zou er een oortje naast tekenen en "Echo!" zeggen Plaatje

Verder wel leuk, nooit op gelet hoeveel uitdrukkingen er met "zak" zijn Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
28-12-2010 09:52
Antwoord 1-4 van 4 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!