Welkom survivalgangers!
De bewoners van de zes gebieden hebben me een verzoek gestuurd. Ze hebben nog eenmaal jullie hulp nodig. Er was echter één probleem. Ze hebben de hulp van individuen nodig, niet van teams!
Tijdens de Revisitation Round zullen enkele dingen anders verlopen. De stemmingswijze is veranderd, de uitdagingen zullen meer episch maar nog steeds mogelijk zijn, het belachelijkheidsniveau van Arnoud's uitspraken neemt toe, net als het drama, en listigheid is meer nodig dan ooit tevoren. Er wordt niet meer van je verwacht dat je de uitdaging voor een team voltooid, maar voor jezelf.
Tijdens deze uitdagingen kun je een aantal punten verdienen. Deze punten bepalen uiteindelijk hoe moeilijk jij weg bent te stemmen. Hoe hoger je scoort op een uitdaging, des te hoger het aantal punten wat je met deze uitdaging verdient. De eerste krijgt dus de meeste punten, en de laatste krijgt het minste aantal punten. Voltooi je de uitdaging überhaupt niet, dan krijg je dus 0 punten.
Deze verdiende punten spelen een rol bij het wegstemmen. Elke stem tegen je, betekent dat één van je lieve verdiende puntjes weggaat (de organisatoren behouden het recht om ten alle tijde het aantal punten wat je per stem tegen je verliest aan te passen). Stem je niet, dan krijgt iemand anders onverdiend geen min-punten. Jijzelf ook niet, maar het is zonde van je stem en kansen om te winnen. Je kunt dus prima een negatief aantal punten hebben. Hier is dan ook niks mis mee. Je moet alleen zorgen dat er iemand is waarvan zijn negatieve aantal punten nog groter is. Aan het einde van de stemronde zal degene met de minste punten aan de huidige challenge ten onder gaan. Deze persoon ligt dan uit het Survival Toernooi.
Dit stemmen zal namelijk gebeuren in de hiervoor gemaakte admin, in
[http://www.rsrclan.com/surv.php] . Jullie krijgen over het algemeen ongeveer een dag om jullie stem via deze admin bekend te maken. De persoon die weg is gestemd wordt daarna om 20:15 de volgende dag op het topic van de uitdaging aangekondigd.
De onderlinge scores zullen geheim worden gehouden. We vertellen natuurlijk wel wie hoeveel per ronde heeft gescoord, maar we vertellen nooit wat de tussenstanden zijn. Scoorde je in ronde 1 5 punten, dan staat er dat je 5 punten hebt verdient in het topic van ronde 1. Stemden echter 5 mensen tegen je, dan heb je in werkelijkheid 0 punten. Dit zul je nooit te weten te komen, totdat het uiteindelijk je doem wordt, omdat je het minste aantal punten blijkt te hebben. Hierdoor weet je nooit zeker hoeveel punten je in werkelijkheid hebt, waardoor je ieder moment van de dag in spanning zult leven.
De algemene friends chat van de Revisitation Round is MM_Level_15. Omdat er geen teamrondes meer zijn, wordt voor chat-uitdagingen #Trivia gebruikt. De team-chats zullen zo snel mogelijk dichtgaan, evenals de team-fora. Mocht je nog iets willen weten wat op jouw teamforum stond, dan kun je altijd proberen om via het org-team aan deze informatie te komen.
Ik ben ongetwijfeld nog dingen vergeten, en jullie hebben ongetwijfeld nog vragen. In dit sticky kunnen jullie deze vragen stellen. Is een vraag goed genoeg, dan bestaat er een kans dat ik de informatie in dit topic in-edit. Ook als er iets niet duidelijk is, geef ik graag antwoord. Ook daar kunnen jullie dit topic voor gebruiken.
Ik wens jullie veel succes in de Revisitation Round. Overwin je tegenstander, wees voor eeuwig een held. Succes!
~ Arnoud